دانستنی های دکوراسیون

ایده هایی برای نورپردازی سقف برای دکوراسیون داخلی

با اصفهان دکور در یک مطلب تازه از دکوراسیون داخلی همراه باشید :

همه ما خوب می دانیم که نقش نورپردازی ها در طراحی دکوراسیون داخلی خانه قابل انکار نیست. هر عنصری که در خانه نورپردازی شود دارای جلوه و ظاهری خاص می شود که بسیار جذاب خواهد بود، این عناصر می توانند متفاوت باشند، اما در این مطلب می خواهیم به بحث جذاب نورپردازی سقف بپردازیم و نقش آن را در طراحی دکوراسیون داخلی خانه بررسی کنیم، پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

نورپردازی گچبری های سقف
وقتی تصمیم به نورپردازی سقف خانه تان گرفتید باید به این موضوع دقت کنید که چه عناصری روی سقف وجود دارند و از آن ها برای نورپردازی خلاقانه تر بهره بگیرید. گچبری ها بهترین راهنمای شما برای انجام نورپردازی سقف هستند. مخصوصا اگر سقف های خانه تان دارای تزئیناتی به سبک کلاسیک باشند، این نورپردازی ها به آن ها کمک می کند تا چهره ای لوکس تر و فاخرتر به خود بگیرند.

تکنیک های نورپردازی,نورپردازی سقف

گچبری ها بهترین راهنمای شما برای انجام نورپردازی سقف هستند

نورپردازی سقف کاذب در طراحی دکوراسیون داخلی
سقف کاذب معجزه ای بود که در حوزه ی طراحی دکوراسیون داخلی و معماری داخلی ایجاد شد. اکنون این سقف ها به هر طرح و شکلی که بخواهیم طراحی می شوند و کمک زیادی به طراحی دکوراسیون داخلی خانه می کنند. یکی از جذابیت هایی که سقف های کاذب به دکوراسیون داخلی خانه می بخشد، این است که می توانند نورپردازی های زیبایی را به دکوراسیون داخلی خانه بیاورند.

ایده برای نورپردازی,نورپردازی خانه

می توانید از خود این الوارها استفاده کنید و فضای مابین آن ها را نورپردازی کنید

 

نورپردازی تزئینات سقف
ممکن است سقف خانه شما دارای تزئینات مختلفی مانند الوارهای چوبی باشد. شما می توانید از خود این الوارها استفاده کنید و فضای مابین آن ها را نورپردازی کنید، با این کار سقف خانه شما در شب و روز دو چهره متفاوت خواهد داشت.

طراحی سقف های شیک, طراحی سقف

نورپردازی سقف کاذب یکی از جذابیت های دکوراسیون داخلی می باشد

استفاده از منابع نوری مختلف در نورپردازی سقف
ممکن است شما برای نورپردازی سقف خانه تان از چند منبع نوری مختلف استفاده کنید. خب این قضیه می تواند جذابیت خیلی زیادی هم به سقف و هم به طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان ببخشد. شما می توانید بنا به سلیقه خودتان از منابع نوری خطی، موضعی و یا حتی نقطه ای استفاده کنید.

نورپردازی مخفی,نورپردازی گچبری ها

شما برای نورپردازی سقف خانه تان از چند منبع نوری مختلف استفاده کنید

 

نورپردازی سقف به وسیله چراغ های روشنایی
یکی از منابع نوری که می تواند برای نورپردازی سقف مورد استفاده قرار بگیرد لوسترها هستند. معمولا برای نورپردازی سقف از نورمخفی ها استفاده می شود. اما لوستر های نیز می توانند مورد استفاده قرار بگیرند، خوبی لوستر های این است که می توانند علاوه بر نورپردازی سقف بر کلیت طراحی دکوراسیون داخلی خانه نیز اثر گذار باشند.

نورپردازی سقف, نحوه نورپردازی سقف

یکی از منابع نوری که می تواند برای نورپردازی سقف مورد استفاده قرار بگیرد لوسترها هستند

نورپردازی سقف هایی با طراحی های خاص
بعضی اوقات معماران، طراحان و دکوراتورها تصمیم می گیرند تا طرحی را روی سقف ایجاد کنند تا بعد بتوانند از آن ها به عنوان جایی برای نورپردازی استفاده کنند.

نورپردازی خانه,تکنیک های نورپردازی

نورپردازی سقف هایی با طراحی های خاص

سقف های کشسان، نورپردازی مدرن سقف ها
برای نورپردازی سقف ها می توان از ترفندهای دکوراسیونی مدرن دیگری مثل استفاده از سقف های کشسان نیز استفاده کرد. این سقف ها دارای طرح و نقش های بسیار زیبایی هستند. این نوع سقف ها هم برای طراحی سقف مورد استفاده قرار می گیرند و هم برای نورپردازی آن. برای آشنایی بیشتر با این نوع سقف ها می توانید مطلب سقف کشسان، آسمان مجازی دکوراسیون داخلی شما را بخوانید.

 

نورپردازی سقف,نحوه نورپردازی سقف

برای نورپردازی سقف ها می توان از سقف های کشسان نیز استفاده کرد

 

منبع : chidaneh.com

امیدواریم از این مطلب بهره کافی را برده باشید ، بزودی با شما همراه خواهیم بود در یک مطلب تازه تر از دنیای دکوراسیون داخلی

گروه مهندسی اصفهان دکور آرزوی بهترینها را برای شما دارد.

لینک منبع

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا