دانستنی های دکوراسیون

دکوراسیون شازده کوچولو برای اتاق کودکان

با اصفهان دکور در یک مطلب تازه از دکوراسیون داخلی همراه باشید :

اتاق کودک: روباه گفت: “تو اهل اینجا نیستی، دنبال چی هستی؟”

شازده کوچولو گفت: ” دنبال آدما می گردم، “اهلی کردن ” یعنی چی ؟”
روباه گفت: ” آدما تفنگ دارن و شکار می کنن. این کارشون خیلی آزاردهنده است.اونا مرغ ها رو پرورش می دن. اینا تنها کارایی اند که آدما دوست دارند بکنن. آیا تو هم دنبال مرغ ها هستی؟”

شازده کوچولو گفت: ” نه، من دنبال دوست می گردم.” اهلی کردن یعنی چی؟”
روباه گفت:” اهلی کردن کاریه که خیلی وقته به دست فراموشی سپرده شده، یعنی ایجاد دلبستگی کردن.”
شازده کوچولوی شما به دنبال چی می گرده؟ می دونه اهلی کردن یعنی چی؟ شما چقدر دل بسته ی شازده کوچولوی قصه ی زندگیتون هستید؟ بی شک شما هم مثل من بی نهایت دل بسته ی شازده کوچولوی قصه ی زندگیتون هستید.

 

تزیین اتاق کودکان,طراحی اتاق کودکان با تم شازده کوچولو

دنیایی شازده کوچولوی خود را از قسمت های دیگر خانه جدا کنید

دنیایی شازده کوچولوی خود را از قسمت های دیگر خانه جدا کنید، به او این امکان را بدهید که دنیای تازه ی خودش را بسازد، درب اتاق خوابش می تواند پلی باشد برای دنیای شما و دنیای او، نه اینکه دنیاهایتان از هم جدا کنید نه، اما دنیایی کودکان چیزهایی دارد که در دنیای ما نمی گنجد.

 

دکوراسیون شازده کوچولو,طراحی اتاق با تم شازده کوچولو

برای قصه گویی هایشان فضایی خاص مشخص کنید

تا به حال به بازی شازده کوچولوهایتان نگاه کرده اید؟ وقتی که گوشه ای نشسته اند و عروسک های قد و نیم قدشان را ردیف کرده اند و برایشان قصه ای که شب پیش خوانده اید با آب و تاب کودکانه ی خودشان تعریف می کنند و در دنیایی خیالی قدم می زنند. برای قصه گویی هایشان فضایی خاص مشخص کنید دو صندلی و یک میز و دیوار نقاشی شده از شازده کوچولو و روباه محبوبش می تواند بیش از بیش قدرت تخیل آن ها تقویت کند.

 

خانه ای با تم شازده, طراحی فضای اتاق کودک

یک استیکر دوست داشتنی از شازده کوچولو برای فضای کنار تخت خواب نوزاد بسیار مناسب است

چشم های شازده کوچولو های تازه از راه رسیده مدام در حال جست و جوست، چه بهتر که از کودکی با بهترین ها آشنایش کنیم، یک استیکر بامزه و دوست داشتنی از شازده کوچولو برای فضای کنار تخت خواب نوزاد بسیار مناسب است و فضای اتاق نوزاد شما را متحول می کند و آرامش خاصی به او می بخشد.

 

دکوراسیون اتاق کودکان,دکوراسیون و چیدمان اتاق کودکان

جملات بی نظیری که خیلی دوست دارد را برایش روی دیوار بنوسید

دیوار اتاق شازده کوچولویتان می تواند روایت گر یک داستان باشد بخش های و جملات بی نظیری که خیلی دوست دارد را برایش روی دیوار بنوسید، بگذارید مدام این جمله ی لذت بخش را با خود زمزمه کند، این جملات به خوبی ملکه ی ذهنش می شود و آینده اش به طرز معجزه آسایی تغییر خواهد داد.

 

طراحی و چیدمان اتاق کودکان با تم شازده کوچولو, خانه ای با تم شازده

فضای بازی کودکانتان را جدی بگیرید این فضا باید پر از رنگ و نقش باشد

فضای بازی کودکانتان را جدی بگیرید این فضا باید پر از رنگ و نقش باشد، این رنگ ها و نقش ها به خوبی بر خلاقیت او تاثیر می گذارد، از شازده کوچولوی خود بپرسید چه ترکیب رنگی را دوست دارد، دوست دارد نقش شخصیت محبوبش کجای دیوار اتاقش باشد با این کار به خوبی می توانید فضایی رویایی و ایده آل برایش بسازید.

 

طراحی اتاق با تم شازده کوچولو,تزیین اتاق کودکان

یک کوسن یا روتختی با طرح شخصیت محبوبش برای کودک، بسیار جذاب و دوست داشتنی است

نیازی نیست دنیای شازده کوچولوی خود را شلوغ کنید، یک کوسن یا حتی رو تختی با طرح شخصیت محبوبش که تمام شب را در کنارش می گذارند هم بسیار جذاب و دوست داشتنی است، بچه ها دل بستگی های عجیبی و ساده ای دارند گاهی به یک عروسک یا حتی یک پتو دل بستگی خاصی پیدا می کنند که بی شک برای ما قابل درک نیست.

 

طراحی و چیدمان اتاق کودکان با تم شازده کوچولو, خانه ای با تم شازده

بچه ها با شخصیت محبوب کودکیشان انس می گیرند و دوست دارند آن را در همه جاها به کار ببرند

بچه ها با شخصیت محبوب کودکیشان تا ابد انس می گیرند، درست مثل همه ی ما که با شخصیت های محبوبمان تا به امروز زندگی کرده ایم، ممکن است در میان روزمرگی هایمان گاهی از یادمان برود قهرمان دوران کودکیمان که بود و چه می کرد اما گاهی دوست داریم برای لحظه لحظه های خود آنها را داشته باشیم حتی در طراحی دکوراسیون سالن غذاخوری مان!

 

منبع : chidaneh.com

امیدواریم از این مطلب بهره کافی را برده باشید ، بزودی با شما همراه خواهیم بود در یک مطلب تازه تر از دنیای دکوراسیون داخلی

گروه مهندسی اصفهان دکور آرزوی بهترینها را برای شما دارد.

لینک منبع

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا