آراد برندینگ

پولسازی نیاز به آموزش ندارد

پولسازی نیاز به آموزش ندارد

پول شاید مهمترین چیزی است که می تواند عامل خوشبختی و یا حتی بدبختی ما باشد. اما حداقل و کلی ترین جمله ای که می توان گفت این است که پول حتی اگر هم باعث خوشبختی نباشد، حداقل بسیاری از مشکلات ناشی از فقر را از بین می‌برد.

بهترین شغل مغازه داری

در این قیت از مقاله به بررسی بهترین شغل مغازه داری از نگاه مردم پرداختیم به طور کلی در شغل مغازه‌ داری یا باید خدمات ارائه دهید(مثل آرایشگاه، صافکاری و…) یا کالا بفروشید(مثل سوپر مارکت، خرازی، بوتیک و…) و یا ترکیبی از ارائه خدمات و فروش کالا را داشته باشید(مثل گلفروشی، خدمات کامپیوتری و… که هم کالا می‌فروشند و هم خدمت ارائه می‌دهند). هر چقدر نوع بیزینس شما خدماتی‌ تر باشد، نیاز به مهارت بیشتری خواهید داشت و هر چقدر مهارت شما بیشتر باشد درآمد شما نیز بیشتر خواهد بود.

logo

سویا برگر خانگی

با توجه به پرکار برد بودن سویا برگر به طرز تهیه سویا برگر پرداخته ایم برای تهیه سویا برگر خانگی دیگر شما نیازی به گوشت ندارید البته می توانید طبق سلیقه خودتان مقداری به آن گوشت اضافه کنید. سویا چیست؟ و چگونه آن را تهیه کنیم؟ سویا دانه های روغنی شبیه لوبیا هستند که حاوی روغن هستند این دانه های لوبیا در ابتدا به کارخانه های روغن کشی می روند و بعد از روغن کشی به صورت پرک سویا یا کنجاله سویا تبدیل می شوند و این کنجاله ها تخمیر می شوند و بعد پخته می شوند و بعد توسط دستگاه های مختلف به فرم های مختلف تبدیل می شوند.

logo

تشک طبی صندلی

یکی از مشاغلی که بیشترین ساعات خود را در ماشین می گذرانند شغل مسافر کشی می باشد این افراد برای اینکه فشار زیاد بنابر نشستن زیاد بر روی صندلی به نشیمنگاه، ستون فقرات و همچنین پهلوهای آنها وارد نشود بهتر است از تشک طبی صندلی استفاده نمایند.

C:\Users\Admin\Dropbox\PC\Downloads\logo.jpg

 

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا