آراد برندینگ

راز مخفی موفقیت ثروتمندان دنیا چیست؟

راز مخفی موفقیت ثروتمندان دنیا چیست؟

افراد عادی فکر می‌ کنند که پول زیاد مشکل به همراهش می آورد، ولی افراد ثروتمند فکر می‌ کنند این فقر و بی ‌پولی است که باعث ایجاد مشکلات می شود.

پتو پلیسه ای

بهتر است اگر برای یک شب هم که به مسافرت می روید یا در هتل و مسافرت خانه ای اقامت دارید داشتن یک پتوی مسافرتی شخصی بسیار توصیه می شود چرا که این کار از نظر بهداشتی هم اهمیت دارد و شما با داشتن پتو پلیسه ای شخصی خود خواب راحت تری را تجربه خواهید کرد.

C:\Users\ARAD\Desktop\ژله ای 2.jpg

انگشتر طلا نقره

در کارگاه های ساخت انگشتر طلا نقره را در قالب نگین دار تولید می کنند که پس از آماده شدن با سنگ فیروزه مرده تراش خورده تزئین می کنند. افراد معمولا از محصولات طلا جهت پس انداز خود استفاده می کنند زیرا به قیمت جهانی محاسبه می شود و بیشتر بالا می رود به طوری که برای سرمایه گذاری بلند مدت مناسب می باشد.

C:\Users\ARAD\Desktop\هی.jpg

انگور سفید

در صورتی که بارندگی نباشد باید به صورت مصنوعی آبیاری شود که انگور سفید اکثر باید در ماه های اردیبهشت و خرداد 10 روز یکبار آب داده بشود البته در ماه های گرم تر نیاز محصول به اب افزایش پیدا می کند که در این ماه های گرم باید 7 روز یکبار آب داده بشود بدلیل نسبتا مقاوم بودن این نوع محصول در فصل سرما باید می تواند تحمل کوچیکی داشته باشد و در گرما حتما باید رسیدگی به محصول دقیق باشد.

C:\Users\ARAD\Desktop\عکس\انگور 2.jpg

 

5/5 - (2 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا