آراد برندینگ

چگونه تفکر پولساز را در ذهن خود پرورش دهیم؟

چگونه تفکر پولساز را در ذهن خود پرورش دهیم؟

از ریسک کردن نترسید، البته باید ریسک ها حساب شده و هوشمندانه باشد وگرنه آسیب ها و حسرت های بدی بر جای می گذارند. به یاد داشته باشید دنیا در حال تغییر کردن است اگر شما خود را با این تغییرات تطبیق ندهید و ریسک نکنید حتماً شکست را تجربه می کنید.

سرکه سفید

یکی از محصولاتی که علاوه ‌بر مصارف خوراکی به عنوان محلول ضدعفونی کننده و برای تمیز کردن سطوح هم استفاده دارد سرکه سفید می ‌باشد هم بصورت صنعتی تولید می شود و هم بصورت خانگی تولید می شود. استفاده از سرکه از به سالهای خیلی دور برمی ‌گردد که مردم بابل در حدود سه هزار سال قبل ‌از میلاد از میوه‌ های انجیر و خرما تولید می ‌کردند و در غذاهای مختلف استفاده می ‌نمودند.

C:\Users\ZeytoonCo\Downloads\654.jpg

قیمت تشک مسافرتی ارزان

مهمترین مساله در خرید یک محصول، داشتن قیمت مناسب برای آن محصول می باشد قیمت تشک مسافرتی ارزان می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که باعث می شود مشتریان آن را به راحتی خریداری نمایند از جمله موارد مهمی که تاثیر بسزایی در قیمت تشک مسافرتی دارد، خرید مستقیم از کارخانه می باشد.

C:\Users\ZeytoonCo\Downloads\451.jpg

قیمت گوجه فرنگی

وجود بارش ها در هر منطقه نیز بر قیمت گوجه فرنگی تاثیر دارد. درسال ۱۴۰۰ که بارش ها بیشتر بود و گوجه فرنگی که دوره ای ۷۰ تا ۸۰ روزه دارد و اگر در انتهای زمستان کشت شوند و در بهار و اوایل تابستان سال عرضه شوند به قیمت پاپپن تری عرضه می شوند، سطح زیر کشت هر منطقه میتواند یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت گوجه فرنگی تهران باشد، مثلا در شیراز که هفده درصد کشت تمام ایران را داراست.

C:\Users\ZeytoonCo\Downloads\1.jpg

 

5/5 - (4 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا