رپورتاژ آگهی

از کجا درب ضد سرقت ضد آب بخریم ؟

از کجا درب ضد سرقت ضد آب بخریم ؟

 

درب ضد سرقت سهند درب

تمایز در ویژگی‌های فنی، زیبایی ظاهری بیشتر و استحکام ساختاری در مقابل ضربه و فشارهای فیزیکی از جمله مهم‌ترین تفاوت‌هایی هستند که یک درب ضد سرقت استاندارد با یک درب چوبی معمولی دارد. به همین خاطر بازار فروش این محصول این روزها بسیار رونق دارد و در کشور واحدهای صنعتی زیادی در حال تولید، مونتاژ و واردات انواع درب‌های ضد سرقت هستند. با این وجود ممکن است برای برخی از افراد خرید درب ضد سرقت و انتخاب از بین تمام محصولات پیشنهادی کمی دشوار باشد. به این افراد معمولا توصیه می‌شود که قبل از مراجعه به یک مرکز فروش درب در تهران تحقیقات لازم در مورد این محصول داشته باشند و با دید باز به بررسی پیشنهادات بپردازند. ما در این مقاله با ارائه توضیحات کافی در مورد انواع درب ضد سرقت و مقایسه آنها با یکدیگر، به شما کمک می‌کنیم که در این خرید انتخاب خوبی و به‌صرفه‌ای داشته باشید.

انواع درب ضد سرقت بر اساس کشور سازنده

در حال حاضر درب‌های ضد سرقتی که در بازارهای داخلی و مراکز فروش و عرضه مستقیم این محصول وجود دارند از نظر کشور سازنده به 3 دسته کلی زیر تقسیم می‌شوند:

درب‌های ترک: این درب‌ها از نظر کیفیت ساخت و تجهیزات و با لحاظ کردن معیار نسبت قیمت به کیفیت، تقریبا بهترین درب ضد سرقتی هستند که می‌توانید در ایران پیدا کنید. منظور ما از نسبت قیمت به کیفیت این است که با خرید این مدل از درب‌های ضد سرقت، بابت پولی که پرداخت می‌کنید دربی دریافت خواهید کرد که با استانداردهای جهانی مطابقت دارد. اگر این فاکتور را از معیارهای اصلی مقایسه حذف کنید؛ رتبه این درب‌ها کمی پایین‌تر می‌آید؛ چرا که درب‌های باکیفیت‌تر و گران‌تری نیز در بازار وجود دارد که جزء محصولات خاص و لوکس هستند. اما اگر می‌خواهید یک درب استاندارد و باکیفیت و با قیمتی مناسب خریداری کنید؛ درب‌های ضد سرقت ترک بهترین پیشنهاد هستند.

درب ضد سرقت سهند درب

درب‌های ایرانی: غالب درب‌هایی که با عنوان درب ایرانی به مشتریان عرضه می‌شوند؛ همان محصولات ترکی هستند که فرآیند مونتاژ و ساخت چهارچوب‌شان در داخل انجام می‌شود. به همین خاطر برخی از کارشناسان درب‌های ایرانی را از نظر کیفیت رقیب سرسختی برای درب‌های ساخت کشور ترکیه می‌دانند. از نظر تجهیزات نیز تفاوت زیادی بین این دو محصول مشابه وجود ندارد. اما به دلیل اینکه در ساخت یک درب استاندارد، همان قدر که کیفیت بدنه و تجهیزات مهم است؛ مرحله مونتاژ نیز اهمیت دارد و حتی کوچک‌ترین اشکال در این فرآیند می‌تواند روی کارایی درب اثر منفی بگذارد؛ محصولات ایرانی کمی کیفیت پایین‌تری داشته و از نظر قیمتی نیز درب‌های اقتصادی‌تری هستند.

درب‌های چینی: در رتبه‌بندی انواع درب‌های ضد سرقت و روند مقایسه درب های ضد سرقت  از لحاظ کشور تولیدکننده درب‌های چینی جایگاه آخر را به خود اختصاص می‌دهند. البته همه درب‌های چینی کیفیت مشابه‌ای ندارد؛ اما متاسفانه اغلب محصولاتی که از این کشور وارد ایران می‌شوند؛ کیفیت خوبی ندارند و خرید آنها فقط به افرادی توصیه می‌شود که به دنبال یک درب ارزان اما ضد سرقت هستند.

آیا درب ضد سرقت می‌تواند ضد آب هم باشد؟

یکی از اولین سوالاتی که بسیاری از مشتریانی از فروشندگان بورس این کالا می‌پرسند این است که همه درب‌های ضد سرقت، توان مقاومت در برابر رطوبت را دارند؟ پاسخ کلی این سوال منفی است. ضد آب یا همان ضد رطوبت بودن درب بستگی به جنس روکش آن دارد. بنابراین اگر روکشی که انتخاب می‌کنید ضد آب باشد؛ می‌توانید این انتظار را از درب داشته باشید که بر اثر تماس مکرر با رطوبت دچار تورم و خرابی نشود. اما اگر روکش مورد استفاده در خط تولید، از نوع خاصی باشد که قابلیت تحمل جذب رطوبت را نداشته باشد؛ محصولی که به دست شما می‌رسد از نوع درب ضد سرقت ضد آب نیست.

در حال حاضر استفاده از دو نوع روکش مصنوعی و طبیعی در کارگاه‌ها و کارخانه‌های بزرگ تولید و مونتاژ درب مرسوم است. منظور از روکش مصنوعی، روکش‌هایی هستند که با فرآوری خاصی تولید شده و جنس آنها نسبت به عوامل مختلف مقاوم‌سازی شده است. اما روکش طبیعی به روکشی گفته می‌شود که مستقیما از چوب خام تولید شده و به همین خاطر معمولا در برابر رطوبت مقاوم نیست. البته روکش‌های طبیعی در مقایسه با روکش‌های مصنوعی از نظر ظاهری کاملا متفاوت هستند و زیبایی خاصی به درب می‌بخشند. اما اگر به دنبال این هستید که حتما درب خریداری شده تاب‌آوری بالایی در برابر تماس مستقیم و طولانی مدت با رطوبت داشته باشد؛ باید روکش محصول را از نوع مصنوعی مانند روکش ABS انتخاب کنید. از نظر قیمتی معمولا روکش‌های طبیعی گران‌تر از روکش‌های مصنوعی هستند.

یکی دیگر از محصولاتی که می‌توانید از آن به عنوان درب ضد سرقت ضد آب استفاده کنید؛ درب‌های بدنه فلزی هستند که به دلیل رنگ‌آمیزی خاص و جنس فلزی‌شان مقاومت زیادی در برابر رطوبت دارند. ضمنا این درب‌ها نسبت به درب‌های ضد سرقت چوبی سنگین‌تر و در برابر ضربه و روش‌های متداول سارقان مانند دیلم کردن مقاوم‌تر هستند. اگر قصد دارید برای ویلا خود درب ضد سرقت ضد آب تهیه کنید؛ پیشنهاد اول ما درب‌های بدنه فلزی است.

درب ضد سرقت سهند درب

چه نکاتی را در زمان خرید درب ضد سرقت باید در نظر داشت؟

برای خرید یک درب استاندارد و باکیفیت باید زمان خرید به نکات زیر توجه کنید:

  • وزن درب رابطه مستقیمی با کیفیت آن دارد. بنابراین سعی کنید دربی که انتخاب می‌کنید بیش از 90 کیلوگرم وزن داشته باشد.
  • به ضخامت بدنه درب و ضخامت ورقی که چهارچوب از آن ساخته شده است توجه کنید.
  • اگر برند خاصی را برای خرید درب ضد سرقت ضد آب انتخاب کرده‌اید؛ به آرم حک شده روی بسته‌بندی محصول توجه کنید.
  • حتما از فروشنده بخواهید که ضمانت‌نامه کالا را همراه با فاکتور رسمی به شما تحویل دهد.
  • قبل از سفارش درب برای یک ساختمان قدیمی، تمام ابعاد محل نصب را با دقت اندازه‌گیری کنید. اگر تخصص کافی در این زمینه ندارید؛ با فروشگاه تماس گرفته و از آنها بخواهید که نصاب متخصص برای اندازه‌گیری به محل اعزام کنند.
  • اگر ابعاد محل نصب استاندارد است؛ برای کاهش هزینه‌ها می‌توانید به جای سفارش، از درب‌های آماده که روی چهارچوب خودشان سوار شده‌اند استفاده کنید.

از کجا می‌توانم یک درب ضد سرقت ضد آب استاندارد بخرم؟

این محصول بورس‌های متنوعی در سطح کلان شهر تهران دارد. اما اکثر فروشگاه‌های معتبر و تولیدکنندگان داخلی سرشناس، در بورس فروش درب واقع شده در بزرگراه رسالت شعبه دارند و برای بازدید و خرید محصولات‌شان می‌توانید به این خیابان مراجعه کنید. فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌ها در این مرکز فروش، اکثرا بر اتوبان رسالت، حد فاصل اتوبان امام علی (ع) و اتوبان صیاد شیرازی و خیابان‌های اطراف این محدوده مستقر هستند. همانطور که گفته شد؛ فروشگاه و نمایشگاه مرکزی بسیاری از واردکنندگان و تولیدکنندگان معتبر ایرانی نیز در همین خیابان قرار دارد. البته اگر تنوع محصولات موجود در این بازار بزرگ نتوانست نظر شما را جلب کند؛ می‌توانید از نمایشگاه‌ها و کارگاه‌های تولید انواع درب و مستقر در منطقه جارجرود، خیابان آیت‌االله کاشانی، ناحیه صنعتی احمدآباد مستوفی، منطقه چهاردانگه اسلامشهر و زیر پل چوبی و محدوده اطراف آن نیز بازدید کرده و خرید خود را انجام دهید.

سهند درب یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع درب های ضد سرقت و درب های ضد حریق و درب های داخلی از قبیل MDF و HDF را دارد برای مشاهده درب ضد سرقت سهند درب به این لینک

( https://www.sahanddarb.com/products/doors/security-door/ ) مراجعه کنید .

4.9/5 - (7 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا