آراد برندینگ

موفقیت یک راه است که باید آن را طی کرد

موفقیت یک راه است که باید آن را طی کرد

فعالیت های درآمد زا در هر عرصه ای نیازمند آموزشها و یکسری بسترها می باشد، در تولیدات مختلف اولین مرحله داشتن علم تولید آن می باشد، یکی از عرصه های بسیار مناسب تولید دستکش جوشکاری می باشد.

دستکش جوشکاری

دستکش جوشکاری هم مانند دیگر تجهیزات ایمنی تجهیزات محافظت شخصی هستند که از دست ها و انگشتان جوشکاران در برابر خطرات وآسیب های جوشکاری محافظت می کنند که این دستکش ها وظیفه محافظت از جوشکار در برابر شوک الکتریکی، گرمای شدید و اشعه ماوراء بنفش و صدمات و بیماری های پوستی را در دراز مدتت را دارند و همچنین این دستکش ها در برابر سایش وگرما از خود مقاومت نشان می دهند.

C:\Users\ZeytoonCo\Downloads\6.jpg

دستکش لاتکس رنگی

دستکش لاتکس رنگی از موادهای اولیه ی بسیار مرغوبی تهیه شده اند که در اثر استفاده پاره نشده و از بین نخواهد رفت. همچنین این محصولات جزو پرفروش ترین لوازمات پزشکی به حساب می آیند زیرا در انجام هرکاری بهداشت حرف اول را خواهد زد و باید بکوشید تا بهترین نوع این دستکشها را تهیه فرمایید و بتوانید این محصولات را در کمترین زمان خریداری فرمایید. دستکشهای لاتکس یکبار مصرف بوده و در حین یکبار مصرف بودن کیفیت بالایی را دارا می باشند.

C:\Users\ZeytoonCo\Downloads\1 (1).jpg

قیمت دستکش بوکس

در حالت کلی این نکته را باید در نظر گرفت که هزینه اضافی خرید دستکش بوکس برای مبتدیان کار عاقلانه ای نبوده و برای خرید بهتر است از مدلهای ساده تر و قیمت دستکش بوکس مناسب تر استفاده گردد، چرا که دستکشهای سبک تر برای تمرینات اولیه و دستکشهای سنگین تر برای تمرینات حرفه ای به کار می روند.

C:\Users\ZeytoonCo\Downloads\2.jpg

 

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا