آراد برندینگ

مسیری که باعث موفقیت من شد

مسیری که باعث موفقیت من شد

هرفردی تعریف خودش از موفقیت را دارد. حداقل باید این واقعیت را بپذیریم که بین دو فرد به طور 100 درصد تعریف یکسانی از موفقیت وجود ندارند. موفقیت گرو تلاش و کوششی است که شما انجام میدهید.من سال ها در زمینه رب انار تلاش بی وقفه کردم و الان تبدیل به یکی میلیونر شده ام.

رب انار خالص

رب انار خالص موجب افزایش سوخت و ساز در بدن می شود که کاهش وزن و جلوگیری از اشتهای کاذب می شود. اگر در داخل دهانتان برفک یا آفت وجود دارد با مالیدن رب انار به محل موجب از بین رفتن باکتریهایی که باعث آنها شده می شوید که یاعث بهبود آنها می شود. وجود آنتی اکسیدان های فراوان در رب انار در پیشگیری از بیماری سرطان همچنین رفع اثرات ناشی از شیمی درمانی مفید است. وجود ویتامینهای فراوان به بهبود عملکرد اعضای داخلی بدن می شود پس پیشنهاد می شود رب انار را حتما در رژیم غذایی خود قرار دهید تا تمام خواص آن به بدنتان برسد. رب انار باید به مواردی همچون رنگ، غلظت، بو، طعم توجه داشته باشید رب انار باید رنگ قرمز تیره داشته باشد که نشاندهنده میزان حرارت مناسب در طی پخت می باشد و هرچه رب با حرارت بیشتری پخته شده باشد رنگ تیره تری خواهد داشت.

مسیری که باعث موفقیت من شد

رب انار شیرین

یکی از خورشت های محبوب و مغذی در ایران، چلو خورشت آلو اسفناج با گوشت مرغ و رب انار شیرین می باشد که از عطر و طعم بسیار خوشمزه ای برخوردار بوده و مواد معدنی فراوانی را در خود جای داده است. خورشت آلو اسفناج همواره هم با گوشت و هم با مرغ تهیه می شود البته قابل ذکر است که آلو اسفناج اصلی معمولا با گوشت درست می شود ولی آنچه در این خورشت لذیذ بسیار حائز اهمیت است آلوهای خوشمزه و وسوسه انگیز می باشداین خورشت به دلیل داشتن اسفناج خواص فراوانی دارد زیرا از مهم ترین فواید اسفناج کوهی، می توان به محافظت از بدن در مقابل سرطان، محافظت از استخوان ها، چشم، پوست و تقویت ایمنی بدن اشاره کرد. موقع چشیدن رب براساس اینکه ترش یا شیرین است باید مزه خوبی بدهد و اگر تلخ بود نشان از این است که رب انارطی پخت سوخته است.

مسیری که باعث موفقیت من شد

رب انار طبیعی ساوه

رب انار طبیعی ساوه می تواند فشار خون را تنظیم کند برای افرادی که دارای بیماری فشار خون هستند اشاره کنم که بسیار کاربردی و مهم است. همچنین به خاطر وجود پلی فنول و البته از اولای ژیک که باعث کاهیدن کلسترول بد خون می گردد و همچنین از رسوبات چربی در کلیه عروق بدن جلوگیری به عمل می آورد. استفاده از انواع اقسام رب انار و انار ژله ای در جای جای ایران به خاطر وجود ویتامینهای a b c خاصیت آنتی اکسیدانی که دارند تحت عنوان حفاظی برای آناتومی بدن عملکرد دارند که مخاطب را در برابر انواع اقسام سرطانها محافظت می کند. اما اگر بخواهم راجع به ویتامینهایی وجود دارد اشاراتی بکنم از تنوع گونه های مختلف از ویتامین‌های گروه b باید بگویم از جمله B1 B3 B5 B6 باید اشاره کنم که به خودی خود منحصر به فرد است.

مسیری که باعث موفقیت من شد

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا