آراد برندینگ

مسیری که بدون مانع است، درانتها به جایی نمی رسد

مسیری که بدون مانع است، درانتها به جایی نمی رسد

افرادی که همیشه به دنبال مسیر بدون دردسر برای موفقت هستند تا آخر عمرشان به جایی نمی رسند چون هر مسیری در زندگی دارای پستی و بلندی می باشد و شما برای طی کردن راحت این مسیر می توانید در کنار ما در عرصه محصولات هویج فعالیت کنید.

قند هویج

همانطور که همه ی ما در جریان هستیم یکی از خوشمزه ترین صیفی جات در بازار هویج بوده که بسیار مغذی و مفید می باشد. هویج هم مثل سایر میوه ها دارای قند می باشد که باید در مصرف آن دقت نمود. با ما همراه باشید تا درباره ی قند هویج برای شما توضیح دهیم. حال می خواهیم در مورد خرید و فروش هویج نارنجی شیرین بپردازیم. بازار فروش هویج صادراتی از رونق بسیار بالایی برخوردار می باشد چراکه هویج بسیار پر مصرف بوده و خواص زیادی برای بدن انسان دارد. یکی از بهترین و راحت ترین راه برای خریدن این محصول، خرید به صورت اینترنتی و غیر حضوری می باشد. عرضه کنندگان این محصول را به صورت فله و بسته بندی های کاملا بهداشتی برای مشتریان عزیز خود ارائه می دهند.

C:\Users\Salam\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\carrots-juice-1-1-e1654071388318.jpg

ترشی بادمجان و گل کلم و هویج

نحوه درست کردن ترشی بادمجان و گل کلم و هویج مخلوط خانگی یا همان ترشی هفت بیجار فصل پاییز زمانی است که بازار ترشی بسیار رونق دارد و در این مطلب قصد داریم نحوه تهیه ترشی گل کلم مخلوط را خدمت شما تقدیم کنیم. این ترشی پرطرفدار که ترشی کلم مخلوط هم به آن گفته می شود بسیار طرفدار دارد‌.

مواد موردنیاز برای تهیه ترشی گل کلم خانگی (هفت بیجار): گل کلم سه کیلوگرم، بادمجان یک و نیم کیلوگرم، خیار یک کیلوگرم، هویج نیم کیلوگرم، کرفس نیم کیلوگرم، لوبیا سبز نیم کیلوگرم، سیب زمینی ترشی نیم کیلوگرم، سبزی ترشی نیم کیلوگرم، پیاز ریز مناسب ترشی نیم کیلوگرم، سیب دو عدد، فلفل دلمه دو عدد، فلفل سبز تند ده عدد، سیر دو بوته، موسیر صد گرم.

C:\Users\Salam\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\2d483a5e29c97141f74a0de4559be1ff.jpg

ترشی کلم سفید و هویج

امروزه یکی از چاشنیهای بسیار خوشمزه و اشتها آور ترشی کلم سفید و هویج می باشد که از میوه ها و سبزیجات مختلف می توان آن را تهیه کرد در این بین ترشی کلم سفید و زرد از محبوب ترین نوع ترشیها شناخته می شوند که به عنوان ترشی مجلسی و مطرح نیز معروف هستند. برای تهیه ترشی معمولا میوه و سیفی جات مختلف را به مدت طولانی در درون محلول آب نمک و سرکه و با برقراری شرایط اسیدی مناسب قرار می دهند در این مورد اگر ماده خوراکی مورد استفاده دارای آب و رطوبت کافی باشد فقط اضافه کردن نمک به آن کفایت می کند. فرایند ترشی گذاشتن برای نگهداری و استفاده از مواد خوراکی در خارج از فصل برداشت آنها می باشد که در ادامه این مطلب به شرایط نگهداری و تهیه ترشیهای پر مصرف و پر فروش بازار می پردازیم.

C:\Users\Salam\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\shutterstock_751252465.jpg

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا