آراد برندینگ

معرفی چند راه کسب درآمد از شغل مورد علاقه تان

معرفی چند راه کسب درآمد از شغل مورد علاقه تان

یکی از راه هایی که شما می توانید با آن به در آمد مد نظر خود برسید این است که تولید یا عرضه یک محصول را در دست بگیرید محصولی مانند روفرشی پتویی و یا ذرت گزینه خوبی است .

روفرشی پتویی

زمانی که روی فرش راه می روید ممکن است پای شما به فرش گیر کند و فرش جمع شود. برای روفرشی هم این اتفاق مشابه می افتد و به همین دلیل امروزه روفرشیهای کشداری با جنسهای پشمی و ابریشمی و غیره تولید شده تا کار را برای ما راحت کند.جمع شدن روفرشی کشدار بیشتر از فرشها اتفاق می افتد به این دلیل که هر دو بافت نرمی دارند و اصطکاک اینها روی یکدیگر باعث جمع شدنشان می شود. روفرشی پتویی کشدار در چهار طرف خود دارای کش می باشد که در زیر فرش قرار گرفته و از جمع شدن و زمین خوردن افراد جلوگیری می کند.

معرفی چند راه کسب درآمد از شغل مورد علاقه تان

آرد ذرت

برای عزیزانی که می خواهند در خانه از آن استفاده کنند نیز باید بگوییم که به دلیل خاصیت غلیظ کنندگی که دارد می توان به وسیله آن سسها و انواع غذاهای آب دار را غلیظ کرد و به آنها لعاب دارد و همچنین برای عزیزانی که می خواهند یک املت نرم و یک دست را نوش جان کنند پیشنهاد می کنیم که تخم مرغ را با آرد ذرت مخلوط کرده و به خوبی هم بزنند و بعد درون ماهی تابه بریزند جدا ازین موارد اگر به هر دلیلی دچار التهاب پوستی، آفتاب سوختگی و غیره شدید می توانید آرد ذرت را با آب سرد خمیر کرده و روی مکان مورد نظر با پانسمان فیکس کرد تا خشک شود سپس آن را با آب گرم بشویید و نتیجه آن را مشاهده کنید.

معرفی چند راه کسب درآمد از شغل مورد علاقه تان

فروش نان ذرت در مشهد

در بسیاری از مواقع، مردم از آرد ذرت برای پخت نان و یا برای غلیظ شدن شیر هنگام تهیه بستنی یا هر چیزی از این قبیل استفاده می کنند، که فروش نان ذرت در مشهد و آرد ذرت جزو یکی از موادی است که در غذاهای هند و چینی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، و نه فقط این، آرد ذرت یکی از موادی است که می توان در پخت و پز در کنار هر آرد دیگری استفاده نمود. تفاوت عمده ای بین آرد ذرت و نشاسته ذرت وجود دارد که به طور کامل فواید سلامتی و ارزش غذایی این ماده را تغییر می دهد و وقتی در مورد آرد ذرت صحبت می کنیم، این آرد از آسیاب کردن تمام دانه های ذرت بدون هیچ گونه مواد شیمیایی درست می شود، در حالی که نشاسته ذرت فقط با استفاده از قسمت نشاسته ای ذرت تهیه می شود.

معرفی چند راه کسب درآمد از شغل مورد علاقه تان

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا