آراد برندینگ

در کنار تفریح با گرانول و نوار تیپ میلیاردر شوید

در کنار تفریح با گرانول و نوار تیپ میلیاردر شوید

برخی افراد تصور می کنند پول درآوردن در این برهه ی زمانی بسیار سخت می باشد اما ما می گوییم شما می توانید با کمترین سرمایه و با محصولاتی نظیر گرانول، نوار تیپ و لوله پلاستیکی به ثروت برسید.

قیمت گرانول بازیافتی پلاستیک

گرانولهای پلی پروپیلن به علت مزایای بیشتری که دارند به نسبت دیگر گرانولها کارایی بیشتری نیز دارند و از آنها استفاده بیشتری نیز می شود یک سری از گرانولهای پلی پروپیلن موجود هستند که به وسیله پلاستیکهای بازیافتی تولید می شوند.

این مواد می توانند باتریها و یا حتی موادی مانند سپر ماشین هم باشند گرانولهای بازیافتی در تزریق به پلاستیک کاربرد دارند و از طرفی چون قیمت گرانول بازیافتی پلاستیک ارزان تر می باشد و با صرف انرژی کمتری نیز تولید می شوند جایگزین بسیار مناسبی برای دیگر گرانولهای تولیدی می‌ باشند.

در کنار تفریح با گرانول و نوار تیپ میلیاردر شوید

آبیاری گندم با نوار تیپ

هر نوع از محصولات برای رشد خود نیاز به آب دارند که شما می‌توانید با فاصله مناسب در مزرعه بین نوار تیپ محصول مورد نظر خود که می‌تواند یونجه یا یونجه وحشی باشد را کشت کنید؛ برای استفاده از این محصول به هیچ عنوان از آب شور استفاده نکنید این امر باعث خواهد شد که به مرور زمان روزنه ها خروج آب مسدود شود.

در مکانهایی که آب دارای آلودگی می‌باشد نیاز است خواهد بود فیلتر نصب شود تا آبیاری گندم با نوار تیپ آسیب نبیند در زمان نصب حتما به طول نوار تیپ نگاه کنید که دچار شکستگی نباشد این موضوع باعث می‌شود فشار آب کاهش پیدا کند.

لوازمهای زیادی برای آبیاری به گوجه فرنگی وجود دارد که می‌شود به نوار تیپ اشاره کرد این محصول از دسته نرم پلی اتیلن می‌باشد که امروزه یکی از پر طرفدار ترین محصولات برای آبیاری می‌باشد نرم بودن این محصول باعث خواهد شد با تماس کوچک به وسیله نوک تیز آسیب ببیند که دیگر مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

در کنار تفریح با گرانول و نوار تیپ میلیاردر شوید

لوله پلاستیکی

لوله های پلاستیکی نرم همانند اسمشان نرم می باشند و به اطلاح انعطاف پذیرند و از این رو در لوله کشیهای پلاستیکی و در جاهایی که نیاز است لوله به طور پی در پی تا شود و یا تغییر جهت بدهد استفاده می شود، شاید با توضیحاتی که ارائه شد گمان کنید که این لوله ها همانند شیلنگهای آب می باشند ولی تفاوتهای اساسی و زیادی بین لوله پلاستیکی نرم و شیلنگ آب وجود دارد که در ادامه دقیقتر راجب این تفاوتها خواهیم پرداخت.

باوجود شباهت نرم و انعطاف پذیر بودن لوله ای پلاستیکی نرم و شلینگ آب تفاوتهای زیادی بین این دو وجود دارد که از این تفاوتها می توان به دوام بالا لوله پلاستیکی نرم در مقابل پارگی، عدم پوسیدگی سریع و مقاومت بالا در برابر عوامل ازبین برنده لوله های پلاستیکی، تفاوت قیمت نسبتا زیاد و غیره.

در کنار تفریح با گرانول و نوار تیپ میلیاردر شوید

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا