آراد برندینگ

با شکلات زندگی ام را دگرگون کردم

با شکلات زندگی ام را دگرگون کردم

با ورود به حوزه خرید و فروش انواع شکلات کسب درآمد خوبی بدست آوردم. کسب درامد شکلات عالی است زیرا اکثریت مردم عاشق شکلات هستند و نه تنها من بلکه شما هم میتوانید در حوزه شکلات ثروت فراوانی کسب کنید.

شکلات تخته ای

شکلات تخته ای یکی از انواع شکلات های خوشمزه بین المللی است که با روش های بسیار متنوعی تهیه می شود. از شکلات تخته ای می توان در تهیه انواع شیرینی ها و دسرها استفاده کرد. شکلات تخته ای در رنگ ها و طعم های بسیار متنوعی تهیه می شود و به دلیل اینکه حاوی کالری مناسبی است می تواند به عنوان یک میان وعده عالی استفاده شود که علاوه بر رفع گرسنگی، باعث می شود که انرژی بدن نیز افزایش یابد، برای مشاهده این آموزش شیرینی پزی در ادامه با ما همراه باشید. برای تهیه شکلات تخته ای خوشمزه ابتدا کتری را آب می کنیم و روی حرارت می گذاریم تا به جوش بیاید و روغن صاف قنادی یا کره را در کاسه ای قرار می دهیم و کاسه را روی کتری می گذاریم تا با بخار آن آب شود. بعد آنرا کنار می گذاریم تا کاملا خنک شود. پودر قند را از الک رد می کنیم و داخل کاسه ای می ریزیم و همین طور پودر کاکائو را نیز الک می کنیم و به آن اضافه می کنیم و روغن یا کره ذوب شده را به آن می افزاییم. در این مرحله مواد را با قاشق خوب مخلوط می کنیم و کاسه را روی حرارت بخار کتری می گذاریم و به مدت 2 دقیقه مواد را آرام با قاشق هم می زنیم و در قالب های سیلیکونی مورد نظر مایه شکلات را می ریزیم.

با شکلات زندگی ام را دگرگون کردم

شکلات پسته ای

کارخانجات بسیاری بر سر کار آمده اند تا شکلات تخته ای پسته ای بزرگ را همواره به مرغوبترین و با کیفیت ترین شکل ممکن تولید و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار بدهند لذا در این مرکز نیز با بهره‌گیری از فناوری روز جهانی و همچنین ترکیب شکلات پسته ای توانست آن را در حجم های بزرگتر و بوی فوق العاده ترین شکل ممکن برای انواع مزاج های مختلف به بازار عرضه کند. انواع و اقسام مشکلات پست های امروزه در بازار وجود دارد به گونه‌ای که هر یک از این شکلات های تخته ای از نوع پسته می تواند تمامی ویژگی ها و مزایای پسته را در ترکیب با شکلات در اختیار مصرف کننده قرار بدهد.

همواره خواص پسته تازه می تواند ارزش غذایی شکلات را بالا ببرد و به واسطه مواد مغذی موجود در خود همچون پروتئین ها، اسیدهای آمینه، چربی و همچنین فیبر های رژیمی بسترساز به وجود آمدن یک رژیم غذایی خوب در ترکیب با شکلات بشود.

از آنجایی که شکلات و پسته نیز هر کدام دارای مقادیر بسیار خوبی از کلسیم و پتاسیم می باشد لذا از این دو محصول در ترکیب با یکدیگر به عنوان یک بمب انرژی یاد می شود و می تواند تامین کننده مقادیر بسیار خوبی از انرژی مورد نیاز یک روز کاری پر تلاطم را در بدن انسان به وجود بیاورد.

وجود انواع شکلات های تخته ای در شکل های مختلف و اندازه های گوناگون و هیچگاه موجبات آن را به وجود نمی آورد که بدن انسان در مقابل رادیکال‌های آزاد بیمه نشود و سیستم ایمنی و گوارش بدن سست گردد.

با شکلات زندگی ام را دگرگون کردم

شکلات تلخ پارمیدا

شکلات تلخ پارمیدا حاوی 50-90% مواد جامد کاکائو ، کره کاکائو و شکر است ، در حالی که شکلات شیری ​​حاوی 10 تا 50% مواد جامد کاکائو ، کره کاکائو ، نوعی شیر و شکر است. اگرچه شکلات تلخ نباید حاوی شیر باشد ، اما ممکن است در اثر فرآیند آلودگی ، آثاری از شیر وجود داشته باشد ، زیرا از همین ماشین آلات اغلب برای تولید شیر و شکلات تلخ استفاده می شود. شکلات های با کیفیت پایین ممکن است چربی کره ، روغن های گیاهی یا رنگ ها یا طعم های مصنوعی نیز اضافه کنند. شکلات سفید فاقد هرگونه مواد جامد کاکائو است و به سادگی از کره کاکائو ، شکر و شیر تهیه می شود.

با شکلات زندگی ام را دگرگون کردم

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا