آراد برندینگ

با کسب مهارت هایی به استقلال مالی رسیدم

با کسب مهارت هایی به استقلال مالی رسیدم

برای اینکه بتوانیم به موفقیت برسیم نیاز به داشتن مهارت است. هر چقدر مهارت‌های بیشتری داشته باشیم، فرصت‌های بهتری برای رشد و پیشرفت در شغل‌مان خواهیم داشت. و با یادگیری مهارت تولید انواع دولومیت به موفقیت مالی برسیم و شما هم می توانید با انتخاب محصولات دولومیت زیر به موفقیت مالی برسید.

دولومیت خام

دولومیت حاوی مقادیر فراوانی کربنات می باشند و پخش دولومیت خام سیاه اصفهان با قیمت عمده ارزان توسط مراکز تولید و کارخانجات این محصول انجام می گیرد.

همچنین دولومیتها در بخشهای رسوبی دنیا به میزان فراوانی پیدا می شوند دولومیتها دارای کاربرد بسیاری در صنایع مختلف هستند، از این رو هر روزه بر میزان تولیدات دولومیتها توسط کارخانجات فعال کشور افزوده می شود.

دولومیتها دارای ارزش تجاری فراوانی می باشند و کارخانه ی تولید دولومیت در اصفهان به عنوان یک مرکز فعال در تولید این محصول بخش قابل توجهی از دولومیت را تولید و عرضه می نماید.

خرید و فروش این محصول بخش وسیعی از تجارت را در کشور ایران به خود اختصاص داده است.

C:\Users\RADNET\Downloads\aa\logo-(1).jpg

دولومیت سپاهان

کشور ما منبع عظیمی از سنگهای معدنی از جمله سنگ معدن سیلیس می باشد که برخی از آنان مانند دولومیت سپاهان در فولاد کشاورزی صنعت کاشی کاربرد دارند.

همان طور که می دانید در کشور ما و بسیاری از کشورهای اورپایی و آفریقایی معادن رسوبی بسیاری وجود دارد که یکی از عمده ترین آن دولومیت می باشد.

که نام آن مربوط به کانی شناس فرانسوی می باشد و این سنگ در سال 1792 کشف شد که دارای اشکال و رنگهای گوناگونی می باشد.

این سنگ ارزشمند در صنایع مختلفی کاربرد دارد که نام دیگر آن دولوستون می باشد رنگ این سنگها معمولا سفید و نقره ای است و این سنگ از ترکیب شیمیایی آهک و اکسید منیزیم تشکیل شده است.

که از ویژگیهای مهم آن که باعث شده نسبت به بسیاری از سنگهای کربناتی مستثنی شود و کاربری بالایی داشته باشد.

درجه سختی و مقاومت آن می باشد همچنین اسیدها را به راحتی با این ماده می توان خنثی سازی کرد و در برخی از مناطق رنگهای سبز، زرد و سیاه آن نیز به چشم می خورد که از خواص و مواد معدنی بسیاری برخوردار است.

C:\Users\RADNET\Downloads\aa\logo-(1).jpg

دولومیت سیاه

امروزه باتوجه به نیاز فراوان بازار به دولومیت سیاه، کارخانه دولومیت خام سیاه با تولید پخش عرضه این محصول پاسخگوی نیاز گسترده ی متقاضیان می باشد.

و هرساله مقادیر فراوانی دولومیت به کشورهای همسایه صادر می شود بدین ترتیب خرید و فروش و صادارت این محصول بخش وسیعی از تجارت را در کشور به خود اختصاص داده است.

امروزه با توجه به افزایش میزان تقاضای صنایع فولاد، کارخانجات بسیاری درکشور به تولید و عرضه ی دولومیت خام سیاه می پردازند و روز به روز درحال گسترش می باشند.

همانگونه که می دانیم استان اصفهان جزو بهترین و برترین تولیدکنندگان انواع دولومیت به ویژه دولومیت خام سیاه می باشد و دولومیتها در واقع نوعی کربنات مضاعف شده می باشند.

که معمولا به شکل لایه هایی بزرگ با ضخامت فراوان یافت می گردد این نوع کانی به میزان قابل توجهی درسراسر نقاط جهان یافت می گردد به علاوه سنگهایی که دارای مقادیرکم و ناچیزی دولومیت می باشند، به نام سنگ آهک دولومیتی معروف هستند و این گونه سنگها قابلیت گداختگی ندارند.

C:\Users\RADNET\Downloads\aa\logo-(1).jpg

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا