آراد برندینگ

شیوه ای که با آن در 4 ماه میلیاردر شدم

شیوه ای که با آن در 4 ماه میلیاردر شدم

پس از وارد شدن به عرصه تولید و عرضه انواع صابون به سراسر کشور و 4 ماه کار بی وقفه و پر تلاش توانستم در همین مدت کوتاه به یک تاجر میلیاردر تبدیل شوم.

صابون تریاک

کشور ما ایران سالانه تعداد زیادی توریست و مسافر را به خود میبیند و همین امر موجب شده تا هتلها رونق بسیار خوبی داشته باشند و فروش صابون تریاک هتلی حاوی روغن نارگیل با خاصیت نرم کنندگی، رکورد درصد بالایی از فروش را به خود اختصاص داده است.

نیاز مبرم هر مسافری برای اقامت در هتل، استفاده از صابون و شامپو برای استحمام است.

صابون و شامپوی هتلی در ابعاد مختلف و به صورت عمده به فروش می رسد و هتلداران محترم می توانند این محصول را با کمترین قیمت بازار خریداری نمایند.

کیفیت صابون و شامپوهای مختلف است و هر هتلداری بنابر شرایط هتل و سطح میهمانان خود، انتخاب مخصوص به خود را داشته باشد، ولیکن پیشنهاد ما به شما استفاده از مواد شوینده باکیفیت است زیرا با افزایش خدمات می توانید رضایت مسافران خود را جلب کنید.

شیوه ای که با آن در 4 ماه میلیاردر شدم

صابون تریاک اصل

برای داشتن پوستی درخشان و خیره کننده باید از محصولات مناسب پوست خود استفاده کنید. صابون تریاک اصل کلاژن طلا برای لک، یکی از محصولات باکیفیت در این زمینه است که حاوی روغن های جوان کننده و شاداب کننده پوست می باشد و انواع چین و چروک و شیارهای پوست را با استفاده مداوم این محصول کاملا از بین می برد و باعث نرم شدن و زیبایی پوست شما می شود.

صابون ها یکی از مهم ترین محصولات شوینده برای سلامت پوست محسوب می شوند. صابون تریاک نقش اصلی در شستشو و تمیز کردن پوست شما دارد و حاوی مواد مغذی و مفیدی است که از پیر شدن پوست شما جلوگیری کرده و از آن در مقابل رادیکال های آزاد جلوگیری می کند. در این محتوا قصد داریم بیشتر در مورد صابون تریاک کلاژن ساز و خواص آن صحبت کنیم پس تا آخر محتوا با ما همراه باشید.

همه افراد با هر جنس پوستی باید از آن مراقبت کنند. صابون تریاک یکی از شوینده های پوست است که باعث نرمی و لطافت پوست می شود، پوست به طور طبیعی نرم کننده ای به نام سبوم تولید می کند اما در اثر استفاده از مواد شوینده، نرمی طبیعی پوست از بین می رود.

شیوه ای که با آن در 4 ماه میلیاردر شدم

صابون لوکس

صابون، جزئی از مواد شوینده‌ی پرکابرد می باشد و در طرحهای مختلف، به صورت قالبهایی محکم و سطح نرم در بازار موجود است. تجارت و صادرات صابون لوکس با قیمت خرید و فروش روز آن بخش وسیعی از ارز آوری کشور را به خود اختصاص داده است.

از آنجایی که امروزه مصرف صابونها در بخشهای مختلف از جمله شستن صورت و سر و شستشوی لباسها گسترده شده است، تولید این محصول روز به روز بیشتر می شود. بنابراین تجارت صابون در انواع مختلف صابونهای سنتی و صنعتی جزء تجارتهای بزرگ به حساب می آید.

صابونها در انواع مختلف صابون بچه، صابون بهداشتی، مایع، نیمه شفاف و پودری به فروش می رسند. ایران از دیرباز در تولید انواع صابون فعال بوده است. تجارت صابون می تواند جزو شغلهای محبوب و پر درآمد در کشور ما محسوب شود.

شیوه ای که با آن در 4 ماه میلیاردر شدم

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا