آراد برندینگ

کارهای متنوعی را برای رسیدن به پول امتحان کردم

کارهای متنوعی را برای رسیدن به پول امتحان کردم

تنها به داشتن یک نوع سرمایه گذاری بسنده نکنید. در عوض سعی کنید تا چندین منبع درآمد برای خود داشته باشید، چندین برنامه متنوع برای رسیدن به اهداف و مشاغل خود ایجاد کنید. من با وجود اینکه کسب و کار خود را داشتم شروع به تجارت سویشرت کردم و درآمدم چند برابر شد.

سویشرت چرم پسرانه

معمولاً انواع سویشرت چرم پسرانه ساده، مدلهای زیپ دار، یقه کتی و همچنین طرح چریکی و ارتشی جزء پرفروش ترین طرحها هستند که در دوره های مختلف نیز به هیچ عنوان قدیمی نمی شوند. سویشرت چرم طبیعی معمولاً طرح ساده تری نسبت به مدلهای مصنوعی و پارچه ای دارند که در این بین طرح زیپ دار با جیب و آستینهای ساده همراه با یخه کتی یا یخه انگلیسی محبوبیت بیشتری دارند. نکته دیگر اینکه در برخی مدلها از ترکیب چند نوع پارچه برای طراحی و تولید سویشرت استفاده می کنند که بر کارآیی و زیبایی آن افزوده می شود.

قابلیت پوشیدن در مراسم و مکانهای مختلف را دارند. حتماً نام سویشرت موتور سواری را شنیده اید که اغلب از جنس پارچه چرمی دوخته می شود و برای پوشیدن برای انواع ورزشها به ویژه در فصل زمستان مناسب و کاربردی است و به عنوان محصولی محبوب در بین جوانان و نوجوانان فروش بالایی دارد.

بدون شک هزینه های کلی آن نیز کاهش خواهد یافت. بنابراین فروشندگان باید بتوانند ضمن حذف واسطه ها، اقدام به ثبت سفارش سویشرت چرم در زمان مناسب و از تامین کنندگان معتبر کنند تا حاشیه سود حاصل فروش آنها افزایش یابد و محصول را با قیمت مناسبی در اختیار خریدار نهایی قرار دهند.

C:\Users\ARAD\Desktop\4.jpg

سویشرت چهارخانه مردانه

نکته بعدی در تفاوت ظاهریسویشرت چهارخانه مردانه است، برخی از سویشرتها دارای یک و یا دو جیب هستند که در فصل سرما شما می توانید دستهای خود را در جیبها برده و از گرمای آن بهره مند شوید و برخی از آنها نیز فاقد جیب هستند شما می توانید در هنگام خرید سویشرت نسبت به درجه هوا و همچنین شهر و استانی که در آن زندگی می کنید سویشرت جیب دار و یا بدون جیپ را انتخاب نمایید البته به جز در نظر گرفتن درجه سردی هوا این امر به سلیقه خریدار نیز بسیار وابسته است که برخی سویشرتهای زیپ دار را می پسندند و برخی دیگر از آقایان سویشرتهای بدون جیب را ترجیح می دهد.

همانطور که گفته شد سویشرت پشمی چهارخونه از جمله سویشرتهای مردانه هستند که بسیار پرطرفدارند اما تنها خرید یک سویشرت پشمی ساده کافی نیست برای خرید حتما به رنگ و جنس پشم استفاده شده توسط تولید کننده توجه نمایید چرا که پشمها از جنسها و انواع مختلفی هستند برخی از پشمها مرغوب نیستند و ممکن است شما را دچار حساسیت بکند حتما از فروشنده یا تولید کننده جنس سویشرت و نوع پشم بکار رفته شده را جویا شوید که حتما پارچه ای غیر حساسیت داشته باشد که شما و اطرافیانتان را دچار مشکل و حساسیت نکند. نکته مهم دیگر در هنگام خرید سویشرت مردانه توجه به سایز مناسب شما است اگر به صورت حضوری خرید می کنید، می توانید سویشرت را به راحتی بپوشید و از سایز مورد نظرتان اطمینان حاصل کنید.

C:\Users\ARAD\Desktop\4.jpg

سویشرت گپ مردانه

در فصل‌های که دمای هوا متناسب است و نیازی به لباس‌های گرمی مانند کاپشن و پالتو نیست، می‌توانید از پیراهن یا تیشرت استفاده کنید. با این حال توصیه می‌کنیم به رنگ سویشرت گپ مردانه و پیراهن خود توجه کنید.

اگر سویشرت شما بدون دکمه یا زیپ است، می‌توانید یک پیراهن اسپرت یقه‌دار زیر سویشرت به تن کنید. همچنین اگر سویشرت شما شامل زیپ است، می‌توانید از یک تیشرت ساده یا طرح‌دار بهره‌مند شوید و به جذاب‌تر شدن استایلتان کمک کنید. وقتی برای خرید البسه گرم وارد فروشگاه پوشاک می شوید سویشرت و هودی یکی از لباس های محبوب و مورد پسند قشر جوان به شمار می روند که با استایل های غیر رسمی و ورزشی سنخیت کاملی دارند و در صنعت پوشاک، در طرح و رنگ های متفاوت به بازار عرضه شده اند.

هودی و سویشرت از آن دسته لباس هایی محسوب می شوند که برای هر قشری مناسب هستند و آقایان و خانم ها می توانند در هر سنی که باشند از این لباس های پاییزی استفاده کنند.

تاریخچه سویشرت و تونیک به قرن 15 میلادی بر می گردد که جنس آنها از پشم گوسفند بود. هودی لباسی است که در گذشته ظاهرا کشیشان و راهبه ها از آن استفاده می کردند. این لباس ردای بلندی بود که از جلو کاملا بسته بود. این ردای بلند دارای کلاه بود. بعدها ورزشکاران از هودی به عنوان یک لباس ورزشی استفاده کردند.

C:\Users\ARAD\Desktop\4.jpg

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا