آراد برندینگ

کدام شغل برای ثروتمند شدن مناسب می باشد

کدام شغل برای ثروتمند شدن مناسب می باشد

من شغل های زیادی را انتخاب کرده ام و اکثر آنها را تجربه کرده ام پس بیایید از تجربه من استفاده کنید.

بهترین شغل آن است که بتوانید بی نهایت از آن کسب ثروت نمایید که تجارت یکی از آنها می باشد به شرطی برای خودتان باشد.

مورد دیگر در مورد انتخاب محصول می باشد که از نظر من که یکی از موفق های این زمینه می باشم، درخت خرما بهترین میوه ای است که می تواند شما را در رسیدن به این محصول کمک نماید.

برای این منظور خواندن این مقاله می تواند به شما کمک نماید.

خرما مضافتی

خرما مضافتی خوب دانه ی خوب و بوی لذیذی می دهد پس در هنگام خرید به بو و کیفیت خرما دقت کنید زیرا خرمایی که فاسد شده باشد کپک می زند و مزه ی خوبی ندارد و و بوی خوبی مانند خرمای خوب هم نمی دهد.

برای تشخیص مرغوب بودن این خرما، به این شکل عمل کنید. هرچه میزان شیره یک خرما بیشتر باشد، کیفیت و درجه ی آن خرمای مضافتی بم هم بیشتر است.

وزن هر جعبه ی خرمای مضافتی بم، بدلیل شیره زیاد آن، بیش از ۱۰ کیلوگرم میباشد. خرمای مضافتی بم به دلیل وجود پتاسیم زیاد، برای درمان اسهال مفید است.

نکته ای که هنگام استفاده از خرما باید مورد توجه قرار گیرد این است که، حتما قبل از مصرف به خوبی شسته شوند. زیرا وجود شیره که روی پوست خرما قرار میگیرد، چسبناک میشود که موجب میشود هر نوع آلودگی را به خود جذب کند.

کدام شغل برای ثروتمند شدن مناسب می باشد

خرما مجول

برای تهیه انواع اسموتی ها، سس ها، کیک و شیرینی، شکلات و انواع دسر به کار برد مصرف خرما مجول باعث ورود موادی بسیار مغذی به بدنتان می‌شود.

اگر خرمای مجول را با همتایان دیگر آن مثل خرمای دگلت نور یا هر نوع دیگری از خرما مقایسه کنید، متوجه می‌شوید که کلسیم موجود در مجول بسیار بیشتر است. پس بهتر است هنگام خرید خرما، ‌سراغ خرمای مجول بروید.

مهمترین تفاوت این نخل خرما با سایر ارقام نخل در میوه ی آن است، خرمای مجول بزرگترین سایز میوه در بین رقم های مختلف نخل ها را دارا است که تا طول ۷ سانتی متر نیز گزارش شده است.

نکته مهم در مورد این رقم نخل خرما در این است که اندازه میوه های مجول همیشه یکسان نبوده و در درختان مختلف تا اندازه معنی داری متفاوت است به همین دلیل در بازار میوه های مجول را به مجول جامبو و مجول سوپر جامبو تقسیم بندی می کنند.

کدام شغل برای ثروتمند شدن مناسب می باشد

خرما کلوته

نخل خرما کلوته از گونه نخل های بلند است و در استان کرمان و بخصوص منطقه جیرفت نخلستان های آن زیاد هستند، از زمان کاشت تا زمان بار دهی چیزی حدود ۷ تا ۱۰ سال نیاز به زمان دارد.

خوشبختانه محصول این مناطق به قدری با کیفیت است که توانسته به خوبی در بین مردم داخلی و خارجی خود را معرفی و از پر فروش ترین گونه های خرمای ایران به حساب بیاید.

امروزه خرما کلیته در بسیاری از شهرهای ایران در بسته بندی های متفاوت فروخته می شود و در کشورهای حوزه خلیج فارس و برخی از کشورهای اروپایی و امریکایی نیز مشتریان این خرما حساب میشوند.

خرما کلوته ظاهری حدودا شبیه به خرما مضافتی دارد با این تفاوت که بافت آن کمی سفت تر است.

کدام شغل برای ثروتمند شدن مناسب می باشد

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا