آراد برندینگ

کسب و کاری برای صابون راه انداختم و میلیونر شدم!

کسب و کاری برای صابون راه انداختم و میلیونر شدم!

بعد از سالیان سالی که برای افراد دیگری کار می کردم یک روز تصمیم گرفتم تا دیگر برای خودم کاری راه اندازی کن، از همین رو بعد از تحقیقات کافی وارد عرصه تجارت شدم و با تولید و عرضه انواع صابون امروز به درآمد میلیونی رسیدم.

صابون تریاک

صابون تریاک بسیار کدر هست، مواد سازنده در این نوع شوینده را به جای مخلوط کردن در آب، در الکل مخلوط می‌کنند.

سپس به وسیله‌ی فرآیند تقطیر الکل را خارج می‌کنند، این شوینده‌ به سختی کف می‌کند و مناسب افرادی است که پوست چربی دارند.

تقسیم بندی بر اساس مواد تشکیل دهنده:

در ترکیبات بعضی از این نوع مواد شوینده، شیر استفاده شده است که همین عامل موجب از بین بردن لکه‌های پوستی می‌شود، صابون حاوی شیر بز بهترین نوع می‌باشد.

در بعضی از این نوع شوینده‌ها از عصاره و رایحه‌ی گیاهان دارویی یا غیر دارویی مانند چای، سیر و وانیل و… استفاده شده است.

در ساختار انواع دیگر از این نوع شوینده از روغن حیوانات استفاده می‌شود، پودر سدیم عامل اصلی تشکیل دهنده‌ی این نوع از صابون‌ها است.

کسب و کاری برای صابون راه انداختم و میلیونر شدم!

صابون تریاک اصل

صابون تریاک اصل از مواد مرغوبی مانند بادام، شکلات و غیره در ساختارشان استفاده شده است که هر یک تاثیر و نتیجه‌ی فوق العاده‌ای را برای پوست شما به ارمغان می‌آورد از آنجا که در ساختار این نوع شوینده از ترکیبات طبیعی استفاده شده است، برای افرادی که پوست حساس دارند، به شدت توصیه می‌شود.

صابون‌ها نقش بسیار مهمی در نظافت و پاکیزگی محیط، پوست و… را ایفا می‌کنند و نمی‌توان از آن‌ها به هیچ عنوان چشم پوشی کرد همچنین اکنون با مطالعه‌ی این مطلب به راحتی می‌توانید تصمیم بگیرید که کدام شوینده برای شما مناسب‌تر است.

امروزه تزیین صابون ایده ای بسیار جالب و شکیل برای منازل نوعروسان می باشد؛ در حال حاضر حکاکی روی صابون فانتزی بسیار زیبا و شکیل است که این کار توسط افراد ماهر با مغار و چاقوی های مخصوص انجام می شود. روی این صابون ها طرح هایی نظیر گل، قلب، پرنده و غیره حکاکی می شود که در جای خود یکی از بهترین تزیینات صابون به شمار می رود و در بین نوعروسان از محبوبیت بسیاری برخوردار است این صابون ها با شکل های متنوع ساخته شده و دارای عطرهای خاص و بی نظیری می باشند.

کسب و کاری برای صابون راه انداختم و میلیونر شدم!

صابون لوکس

صابون ها از قدیم برای شستشو بدن استفاده می شدند که امروزه مدل های بسیار زیبایی با قالب های متنوع تولید می شوند و هر کدام از این حکاکی روی صابون لوکس نمونه های جذابی بر روی آن ها نقش بسته است. صابون های حکاکی شده را می توان در سرویس های بهداشتی و حمام ها قرار داد و سبب انرژی و نشاط در فضا می شوند؛ این صابون ها با رنگ های متنوع و بسیار زیبا تولید شده اند که می توان در زمان استفاده با وسایل داخل حمام و یا سرویس های بهداشتی ست کرد.

صابون ها یکی از تزیینات جالب برای دیزاین می باشند و با طرح های شکیل مانند هنر دکوپاژ می توان به آن نقش داد حکاکی صابون قابل استفاده می باشد و می توان برای شستشو صورت، دست و بدن از آن استفاده کرد برخی از صابون ها لوسیون خیلی خوبی برای پوست صورت هستند که در زمان استفاده پوستی شفاف و جوان خوهید داشت.

کسب و کاری برای صابون راه انداختم و میلیونر شدم!

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا