آراد برندینگ

راز پولدار شدن جوان بیست ساله با لامپ

راز پولدار شدن جوان بیست ساله با لامپ

منابع الکتریکی امروزه در زندگی ما کاربرد فراوانی دارند از جمله لامپ، به عبارتی دیگر روشنایی اگر نباشد زندگی ما مختل می شود بنابراین لامپ یکی از نیازهای ضروری ما محسوب می شود، جوان بیست ساله توانست حدود یک سال با کسب و کار خود در حوزه لامپ بسیاری از مشکلات مالی اش را حل کند، شما نیز می توانید با اشتغال زایی انواع لامپ از فقر نجات پیدا کنید. در ادامه مطلب به سه مدل لامپ را به شما معرفی می کنیم. قطعا معرفی این چند لامپ برای راه اندازی کسب و کارتان در این حوزه مفید است.

لامپ هالوژن

این لامپ‌ها به خاطر اندازه کوچک، نور مناسب، و رنگ آرامش بخش‌شان کاربردهای فراوانی در بین روش‌های نورپردازی دارند. یک چرخه خاص در لامپ ‌هالوژن باعث ته نشین شدن دوباره تنگستن بخار شده روی رشته لامپ می‌شود، که این امر موجب افزایش عمر این نوع لامپ‌ها می‌گردد. وجود همین چرخه در این لامپ‌ها، باعث بالا رفتن دمای رشته بدون کم شدن عمر لامپ نسبت به لامپ‌های معمولی می‌شود. این کار بهره وری این لامپ‌ها را بیشتر می‌کند. امروزه با پیشرفت‌های بوجود آمده در صنعت روشنایی، نمونه‌های جدید ال ای دی، اس ام دی و سی اوبی این محصولات نیز تولید می‌شود.

راز پولدار شدن جوان بیست ساله با لامپ

لامپ فلورسنت

ممکن است متوجه نشده باشید، اما هر روز با لامپ فلورسنت در ارتباط هستید. در ساختمان‌های اداری، در خواربارفروشی‌های، در اتاق‌های خانه، در مغازه‌های مختلف و هر جای دیگری که به نظرتان می‌رسد احتمالاً از این نوع روشنایی استفاده می‌شود. لامپ‌های فلورسنت جزو محبوب‌ترین لامپ‌هایی است که استفاده می‌شوند. در دنیای امروز ال ای دی‌ها، دلایل زیادی وجود دارد که همچنان باعث شده استفاده از فلورسنت رایج باشد. لامپ فلورسنت که به لامپ مهتابی هم مشهور است، نوعی لامپ بخار جیوه تخلیه در گاز کم‌فشار با استفاده از ویژگی‌های لامپ های فلورسانس است.

راز پولدار شدن جوان بیست ساله با لامپ

لامپ ال ای دی

LED مخفف “دیود ساطع‌کننده نور” می‌باشد. این نوع جدید از لامپ‌ها در واقع یک منبع نور الکترونیکی هستند که از قطعات نیمه‌هادی تشکیل شده‌اند. در مقایسه با لامپ‌های دیگر، لامپ ال ای دی عمر طولانی‌تر و مصرف انرژی بسیار کمتری دارند و امروزه به صورت بسیار وسیعی برای کاربردهای متفاوت مورد استفاده قرار می‌گیرند. گر طی چند سال اخیر به فروشگاه الکتریکی مراجعه کرده باشید تا برای لامپ سوخته منزل خود جایگزین تهیه کنید، حتما حجم بالای مدل‌های مختلف لامپ کم مصرف یا لامپ ال ای دی توجه شما را به خودش جلب کرده است؛ لامپ‌هایی با شکل‌های ظاهری، توان مصرف و سازندگان متفاوت. اینجاست که ما برای تسهیل انتخاب شما وارد می‌شویم.

راز پولدار شدن جوان بیست ساله با لامپ

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا