آراد برندینگ

من باورهای ثروت سازی را در ذهنم کاشتم

من باورهای ثروت سازی را در ذهنم کاشتم

احساس لیاقت برای داشتن پول، یک باور ثروت ساز است که باید در خود ایجاد کنید. خیلی از مردم فکر می کنند لایق ثروت زیاد نیستند و من این باور را از ذهن خود حذف کردم. اکنون نیز کسب و کار خود را در زمینه انواع و اقسام دستگیره راه اندازی کردم و درآمد بالایی دارم. در این مسیر با من همراه شوید تا همانند من باور کنید که می توانید فرد ثروتمندی شوید.

دستگیره پنجره

دستگیره‌ پنجره دوجداره با پیشرفت تکنولوژی از لحاظ امنیت در جایگاه بسیار خوبی قرار گرفته‌اند. نخستین معیار در انتخاب دستگیره پنجره دوجداره کیفیت دستگیره است. بهترین دستگیره پنجره دوجداره در حال حاظر جنس‌های آلمانی و ترک در بازار بوده که از کارایی بالایی برخوردار هستند. جنس دستگیره پنجره دوجداره عموما از آلمینیوم و یا پلاستیک است. در تولید پیچ دستگیره این پنجره نیز باید از آلیاژ مرغوب استفاده شود تا در هنگام استفاده و نصب روی پنجره آسیب نبیند.

بهترین نوع سیلندر مورد استفاده در انواع دستگیره این نوع از پنجره، جنس برنج همراه با روکش آلمینیوم است.نوع سیلندر مصرفی نیز به مواردی همچون سایز، آکس و نوع پروفیل بستگی دارد.

من باورهای ثروت سازی را در ذهنم کاشتم

دستگیره کابینت

بخش مهمی از دکوراسیون آشپزخانه را کابینت‌ها تشکیل می‌دهند. از طرفی، کابینت نیز بسته به سبک، طرح و رنگی که دارد، به دستگیره نیازمند است. دستگیره‌ کابینت زیبایی یک آشپزخانه را تکمیل می‌کنند؛ به همین علت، انتخاب آن‌ها با حساسیت نسبتا زیادی همراه است. برای انتخاب دستگیره کابینت مناسب، موارد بسیاری وجود دارند که توجه به آن‌ها فرصت انتخاب آگاهانه‌تری را به فرد می‌دهد

نحوه انتخاب دستگیره کابینت بسیار اهمیت دارد. دلیل این امر را می‌توان در ایجاد هارمونی و هماهنگی بیشتری میان اجزای مختلف آشپزخانه بیان کرد. به‌طور مثال، تناسب رنگ دستگیره با رنگ کابینت حائزاهمیت است. یک دستگیره قهوه‌ای‌رنگ را بهتر است با کابینت مشکی‌رنگ ست نکنید. همچنین اگر آشپزخانه ظاهری مدرن دارد، استفاده از دستگیره‌های سنتی و کلاسیک پیشنهاد نمی‌شود.

من باورهای ثروت سازی را در ذهنم کاشتم

دستگیره

انتخاب و خرید انواع دستگیره در ممکن است سؤالات زیادی در ذهنتان نقش ببندد، بیشتر این سؤالات به دلیل تنوع بالای دستگیره‌های عرضه شده در بازار است.

با توجه که در طراحی‌های مدرن و امروزی بیشتر درب‌ها به صورت ساده ارائه می‌شوند، بنابراین  دستگیره  درب و نوع طراحی آن جلوه گری بیشتری دارد. به عنوان مثال دستگیره‌ای که جهت باز و بسته کردن درب سرویس بهداشتی استفاده می‌شود، ظاهر و جنس متفاوت‌تری نسبت به دستگیره ورودی یا درب اصلی منزل خواهد داشت.تنوع انواع دستگیره درب این امکان را فراهم می‌کند که بتوانید دستگیره‌هایی با پایه‌های بلند و طراحی پر پیچ ‌وخم را انتخاب کنید، یا این که از دستگیره‌های ساده که از طراحی ویژه‌ای برخوردار هستند جهت باز و بسته کردن درب‌های مختلف استفاده نمایید.

من باورهای ثروت سازی را در ذهنم کاشتم

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا