آراد برندینگ

می خواهم رازم را فاش کنم!

می خواهم رازم را فاش کنم!

من به عنوان کسی که توانست به هدفش در زندگی برسد و ثروتمند شود، خودم را یک فرد موفق می دانم، اولین گام برای موفقیت من خودباوری است، دومین گام الگو گرفتن از زندگی افراد ثروتمند می باشد و سومین گام تلاش برای رسیدن به هدف است. در واقع من با انجام این سه گام و با فعالیت در حوزه های زیر توانستم به درآمد بالا برسم.

نقره همدان

بهتر است بدانید که نقره همدان یکی از بهترین انواع نقره است، نقره خواص زیادی برای بدن دارد نکته ای که بسیار جالب است این می باشد که با گذاشتن انگشتر نقره در انگشت چهارم از جذب انرژی منفی جلوگیری می نمایید، همچنین علاوه بر این موضوع به انجام دادن اینکار موجب کاهش فشار خون در بدن نیز می شود.

 C:\Users\smo\Downloads\logo (1) (29).jpg

تخمه برای کبد چرب

محققان طی تحقیقاتی که در رابطه با تخمه آفتابگردان و دیابت کبد چرب نموده اند، به این نتیجه رسیده اند که مصرف به اندازه تخمه برای کبد چرب مفید می باشد. تخمه آفتابگردان یکی از دانه های روغنی است که در طب سنتی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

C:\Users\smo\Downloads\logo (1) (40).jpg

چرم تمساح

در رابطه با کاربرد چرم تمساح که یکی از چرم های کمیاب می باشد، می توان گفت چرم تمساح در درجه اول در تولید کیف های دستی و سایر اقلام لوکس مانند کفش، کمربند چرم، کیف پول، روکش مبلمان و مبلمان استفاده می شود کیفیت چرم تمساح ارتباط زیادی با نوع آبی که حیوان  در ان زندگی کرده است دارد به این معنی که ارزش پوست تمساحی که در اب شیرین زندگی می کند با تمساحی که در اب شور می باشد با یک دیگر متفاوت است.

C:\Users\smo\Downloads\logo (1) (33).jpg

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا