آراد برندینگ

با ادویه تمامی غیر ممکن های زندگی ام تحقق یافت

با ادویه تمامی غیر ممکن های زندگی ام تحقق یافت

من هم مانند بسیاری از جوانان در آرزوی ثروتمند شدن بودم تا اینکه با پیشنهاد برادرم وارد حوزه کاری ادویه شدم و خیلی سریع شاهد رشد درآمدی خود بودم که در عرض چند ماه توانستم آرزوی ثروتی که تا قبل از این برای من غیر ممکن بود را به حقیقت تبدیل کنم، لذا جهت ایده دادن به شما حوزه ادویه هایی مثل پاپریکا را معرفی می کنم.

پاپریکا خشک

انواع پاپریکا خشک خانگی شف طیبه کلسترول را به شکل مطلوبی پایین می‌آورد و از انعقاد خون پیشگیری می‌کند و تورم و درد ناشی از آن را نیز کاهش می‌دهد، همچنین مصرف منظم پاپریکا خانگی برای درمان سرطان موثر است و تقویت کننده حافظه می باشد.ادویه های پاپریکا چین و چروک را کاهش می‌دهد و روند پیری را کند و کم می‌کند، پاپریکا خانگی صادراتی کاملا پودر شده و یکدست است همچنین ادویه های پاپریکا صادراتی به شکل بسته بندی شده با وزن های گوناگونی می باشد و مزایای زیادی دارد و مصرف آن در کشور پررونق و پرطرفدار است.

با ادویه تمامی غیر ممکن های زندگی ام تحقق یافت

پاپریکا دودی

پاپریکا انواع مختلفی دارد که پاپریکا دودی از نوع خاص آن می باشد و برای افراد خاص پسند مناسب می باشد این نوع از پاپریکا اسپانیایی است و بهترین نوع پاپریکا دودی در اسپانیا تولید می شود.برای تولید پاپریکا دودی در ابتدا فلفل ها را بر روی آتش دودی می کنند تا کمی طعم دودی به خود بگیرد و سپس فلفل های دودی شده را به کمک آسیاب های مخصوص آسیاب می کنند تا به صورت پودری یک دست در بیاید و برای تهیه غذاهایی مانند مرغ و ماهی که علاقه داریم طعمی دودی داشته باشد مناسب می باشد.نوع دودی این ادویه خود دارای انواع مختلفی نیز می باشد و تنوع آن به دلیل تنوع بسیار بالای فلفل ها می باشد و ممکن است دارای طعمی شیرین، تند و یا ملایم باشد

با ادویه تمامی غیر ممکن های زندگی ام تحقق یافت

پاپریکا شهریار

یکی از کاربردهای پاپریکا شهریار به عنوان چاشنی است و اگر مزه اش از بین رفته باشد، دیگر چاره ای باقی نمی ماند، بهتر است سراغ بسته‌ بندی نروید که از تاریخ آن بیش تر از شش ماه گذشته باشد، فلفل پاپریکایی که در قوطی بسته بندی شده باشد، مدت طولانی تری کیفیت خود را حفظ می کند، چرا که در شیشه از نور در امان نیست. شما می توانید فلفل پاپریکای تلخ و شیرین و تند و دودی خریداری کنید و هم آن ها را با هم ترکیب کنید که در اینصورت مزه آن بسیار عالی است. برای این که نتیجه بهتری از اضافه کردن پاپریکا به غذای خود بگیرید، آن ها را در روغن حرارت دهید. مراقب باشید که پاپریکا زود می سوزد کم تر از یک دقیقه حرارت کافی است، بعد باید مواد غذایی دیگری را که بهتر است آبکی باشند به پاپریکا اضافه کنیم، پس از خریدن پودر پاپریکا آن را در جایی نگهداری کنید که خنک و تاریک باشد. جاهایی همچون یخچال. در ظرف پاپریکا نباید باز بماند و یا در معرض هوا قرار گیرد.

با ادویه تمامی غیر ممکن های زندگی ام تحقق یافت

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا