آراد برندینگ

با آرد سوخاری آرزوهای غیر ممکن من ممکن شد

با آرد سوخاری آرزوهای غیر ممکن من ممکن شد

من هم مانند بسیاری از جوانان در آرزوی ثروتمند شدن بودم تا اینکه با پیشنهاد برادرم وارد حوزه کاری آرد سوخاری شدم و خیلی سریع شاهد رشد درآمدی خود بودم که در عرض چند ماه توانستم آرزوی ثروتی که تا قبل از این برای من غیر ممکن بود را به حقیقت تبدیل کنم، لذا جهت ایده دادن به شما حوزه آرد سوخاری را معرفی می کنم.

آرد سوخاری درشت

این روز ها برای لذید تر شدن غذا از آرد سوخاری درشت استفاده می کنند که با نان لواش یا نان باگت طی فرآیندی به دست می آید با ما همراه باشید تا به بررسی این ماده غذایی خوش طعم بپردازیم. معمولا از نان های حجیم برای تهیه آرد سوخاری استفاده کرده به صورتی که در مقابل گرما قرار گرفته و باید نم موجود در آن از بین رود و کاملا خشک شود. اگر نان را خشک کنیم طی فرآیندی آرد سوخاری به دست می آید یا نان تست های موجود در مغازه به هر دلیلی فروش نرود و به دلیل تاریخ مصرف گذشتن امکان استفاده نباشد ولی هنوز سالم هستند، مجدد به کارخانه برگشت خورده و برای خشک شدن در فر قرار می گیرد. نان هایی که اشکال آنها مشکلی داشته باشد پس از خشک شدن آن را آسیاب کرده و به صورت آرد در بسته بندی های مختلف وارد بازار می کنند.

با آرد سوخاری آرزوهای غیر ممکن من ممکن شد

آرد سوخاری پولکی

از محصول آرد سوخاری پولکی که برای مزه دار کردن غذاها استفاده می شوند بسیار در صنعت مدرن آشپزی تاثیر گذار می باشد و باعث تحولی عظیم شده است، آرد سوخاری چینی همچون آرد ذرت به دلیل مزه فوق العاده ایی که دارد به راحتی در فروشگاه ها موجود می باشد و می توانید آن را تهیه کنید و در غذاهایتان از آن استفاده کنید. بعد از اینکه نانها خشک شدن آن را از روی حرارت بردارید و اجازه دهید تا خنک شوند بعد از خشک شدن نانهای ترد شده را در نایلونی قرار دهید و سر آن را گره بزنید تا نریزد سپس با گوشت کوب آن را بکوبید تا خرد و کاملا تبدیل به آرد شوند.

با آرد سوخاری آرزوهای غیر ممکن من ممکن شد

آرد سوخاری خانگی

آرد سوخاری خانگی از ترکیب چند ماده غذایی مفید که خود دارای خواص هستند تولید می شود، آرد سوخاری دارای فواید بسیاری است. از این آرد برای تغذیه نرم استفاده میشود مثلا در تغذیه تخم مرغی و سیب زمینی آبپز از آرد سوخاری برای گرفتن رطوبت این مواد استفاده میشود. آرد های سوخاری میتوانند شامل ذرت، پودر پیاز، نشاسته و… باشند که این موارد همگی سبب طعم دهی و عطر عالی به مواد غذایی می شود. استفاده از آرد سوخاری خانگی پولکی بسیار آسان است شما میتوانید ماده غذایی دلخواهتان را پس از مزه دار کردن به آرد سوخاری آغشته کرده و در روغن داغ به مدت 15 دقیقه سرخ کنید و از طعم آن لذت ببرید.

با آرد سوخاری آرزوهای غیر ممکن من ممکن شد

5/5 - (2 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا