آراد برندینگ

با کارآفرینی در لوازم خانگی از کارگری به سودی کلان رسیدم

با کارآفرینی در لوازم خانگی از کارگری به سودی کلان رسیدم

با کارآفرینی ثروتمند شدن را به طور شیرینی تجربه خواهیم کرد. موفقیتی که در کارآفرینی برای حوزه تولیدات و فروش لوازم خانگی کسب کردم، از بهترین و شگفت انگیزترین حس هایی بود که با سختی به آن رسیده بودم. برای ورود به این مسیر باید محصولی کاربردی و خلاقانه را انتخاب کرد که گزینه من برای فعالیتم در زمینه لوازم خانگی اتو بوده است.

اتو پرس ایرانی

برای همه افراد داشتن ظاهری آراسته و مرتب مهم است که نداشتن چروک روی لباس مجلسی از مهمترین ملاکهای ظاهری است اتو پرس ایرانی که یک وسیله پرکاربرد است به از بین بردن چروکهای روی لباسها کمک می کند.با فشار بخار قوی که دارد باعث از بین بردن بسیاری از باکتریها و میکروبهایی که روی لباسهای ما زندگی می کنند و ما از وجود آنها بی ‌خبریم می شود پس استفاده از اتو بخار علاوه بر مرتب نشان دادن ظاهر به نحوی به سلامتی هم کمک می کند.

با کارآفرینی در لوازم خانگی از کارگری به سودی کلان رسیدم

اتو پرس خانگی

هنگام خرید اتو پرس جدید باید به نکاتی توجه کنیم که در ادامه به صورت خلاصه به آن ها اشاره می کنیم.سطح صفحه ی اتو باید به اندازه ی کافی بزرگ باشد تا البسه و دیگر ملزوماتی که نیاز به اتو کردن دارند به راحتی بر روی آن قرار بگیرند.وزن اتو پرس خانگی انتخابی نیز باید مناسب باشد تا بتوان به راحتی در منزل آن را جابجا نمود و بیش از حد سنگین نباشد .برای اینکه البسه و ملزومات دیگری که اتو میشوند دچار آسیب دیدگی نشوند به هنگام خرید این محصول باید نوع تایمر دار آن را خریداری نمود.نوع تایمر دار این محصول زمانی که به پارچه فشار زیادی وارد شود صدایی ایجاد کرده وتوجه مارو به خود جلب خواهد کرد.همه ی اتو پرس های جدید دارای تایمر هستند و زمانی که زمان تمام می شود بطور خودکار دمای محصول پایین می آید.

با کارآفرینی در لوازم خانگی از کارگری به سودی کلان رسیدم

اتو پرس صنعتی

اتو پرس صنعتی، نوع دیگری از انواع اتو پرس ها هستند که با اندازه ای بزرگتر روانه ی بازار شده اند.سطح کار اتو پرس صنعتی بسیار بزرگتر از نوع خانگی آن می باشد..همین امر سبب بالا رفتن سرعت در اتو کشی شده است.اغلب از این محصول در هتل ها و کارخانجات، خشک شویی و خیاطی استفاده می شود.این محصول ویژگی های منحصر به فردی دارد به عنوان مثال می توان بدون نگرانی از آسیب دیدن موتور آن به صورت شبانه روزی از آن استفاده کرد و آن را خاموش نکرد.زمانی که از اتو بخار استفاده نمی کنیم روی یک پد سیلیکنی قرار می گیرد وزن بالای این محصول سبب شده تا از وارد اوردن فشار بیهوده بر روی دستگاه جلوگیری شود.اگر اتو پرس صنعتی مجهز باشد امکان دیدن هشدار کم آب شدن این محصول وجود دارد. هم چنین تنظیم درجه حرارت مورد نیاز با توجه به جنس پارچه قابلیتی است که در همه ی اتوها وجود دارد.

با کارآفرینی در لوازم خانگی از کارگری به سودی کلان رسیدم

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا