آراد برندینگ

تولید لوازم خانگی راه رسیدن به ثروت را برایمان هموار کرد

تولید لوازم خانگی راه رسیدن به ثروت را برایمان هموار کرد

درست زمانی که از نظر مالی به بن بست رسیده بودم با برادرانم تولیدی اجاق گاز راه اندازی کردیم و زمانی که کارمان دوام پیدا کرد تنوع محصولات تولیدیمان را افزایش دادیم و امروزه روی صادرات اجاق گاز متمرکز شدیم و در چندین ارسال اخیر که داشتیم سود به خوبی بدست آوردیم. در ادامه این مقاله درمورد صادرات و تنوع اجاق گازباهم صحبت خواهیم کرد.

اجاق گاز

ظرفیت صادرات اجاق گاز کشورهای دنیا: با توجه به برسی های انجام شده کشورهای عراق، چین، افغانستان، امارات، هند، ترکیه، عمان و کویت در آسیا و هم چنین آلمان، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا و انگلیس در اروپا دارای پتانسیل بالا برای صادرات اجاق گاز از ایران هستند.روسیه، قزاقستان، آذربایجان، گرجستان و ترکمنستان نیز دارای بازار خوبی با توجه به نزدیکی به ایران را دارا است. آمریکا و کانادا نیز ظرفیت زیادی برای صادرات اجاق گاز دارند.

تولید لوازم خانگی راه رسیدن به ثروت را برایمان هموار کرد

اجاق گاز اصل

برای خرید یک اجاق گاز اصل مطمئن و مناسب باید به فضای آشپزخانه و همچنین کیفیت و مدل و زیبایی آن توجه و دقت نمود.مجموعه ما با تجارت اجاق گاز به اکثر نقاط کشور توانسته است نام خود را در سرتاسر ایران معروف نماید. همچنین به دلیل کیفیت بالای محصولات خود توانسته است در مدت زمان کوتاهی در دل مشتریان خود جای باز کند و رضایت کامل آن ها را داشته باشد. وقتی رضایت کامل مشتری را داشته باشیم با قدرتی بیشتر در تولید محصولات خود ادامه خواهیم داد. اجاق گاز ها نیز از انواع مختلفی برخوردار هستند که چند مورد از آن ها عبارت است از:اجاق گاز مبله، اجاف گاز کشویی، اجاق گاز صحفه ای و اجاق گاز رو میزی ساده ترین و رایج ترین اجاق گاز در بین بقیه محصولات اجاق گاز مبله نیز می باشد.یکی از اصلی ترین مشکل در مورد اجاق گاز های مبله، سنگینی و جاگیر بودن آن نیز می باشد همین موضوع باعث می شود، کمی شرایط افرادی که از آشپزخانه کوچک برخوردار هستند را سخت نماید.

تولید لوازم خانگی راه رسیدن به ثروت را برایمان هموار کرد

اجاق گاز خانگی

امروزه برخی از افراد به دلیل گران شدن اجاق گاز خانگی به دنبال اجاق گاز رومیزی دست دوم می باشند که قدیمی باشد و این ملاکی برای ارزان بودن آن نیز شود. در بازار انواع اجاق گاز رومیزی وجود دارد که انتخاب را برای بانوان منزل بسیار سختتر از قبل نموده است و البته کیفیتهای متفاوتی نیز در کنار زیبایی عرضه شده که باید یک انتخاب درست داشت که هر دو ویژگی را در کنار هم خریداری نمود. افرادی قطعا شما را به خرید گازهای خارجی دعوت می نمایند اما باید دقت کنید که گازهای خارجی ممکن است نمایندگی در کشور ما نداشته باشند و در کنار آن از قیمت سرسام آوری برخوردار باشند که واقعا ارزش خرید ندارند اما خیلی از مراکز تولید اجاق گاز هستند که طراحیهای بسیار شیکی ارائه نموده اند و سعی کرده اند آن را در بهترین کیفیت تولید نمایند.

تولید لوازم خانگی راه رسیدن به ثروت را برایمان هموار کرد

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا