آراد برندینگ

راه پولدار شدنم در خانه به همین سادگی بود

راه پولدار شدنم در خانه به همین سادگی بود

من فردی بودم که ورشکست شده بودم و میتوانم بگویم درآمدم در حد صفر بود برای امورات زندگی ام با همسرم در خانه ادویه برای مغازه دار ها بسته بندی میکردیم کم کم نحوه درست کردن ادویه پاپریکا را یاد گرفتیم و از کم برای خومان شروع کردیم و به مغازه دارها فروختیم و الان برای خود خط تولید این ادویه را در انواع مختلف داریم و درآمدمان به طور شگفت انگیزی رشد کرد.

پاپریکا خشک

پاپریکا خشک از فلفل های دلمه ای سبز و رنگی بدست می آید که همین موضوع در قیمت آنها تاثیر گذار است برای مثال پاپریکای بدست آمده از فلفل دلمه ای سبز طعم تلخی داشته و رنگ دهی کمتری را برای غذای شما فراهم می کند که البته برای غذاهای رژیمی ما آن را پیشنهاد نمی کنیم در حالی که پاپریکای رنگی همچون قرمز، نارنجی و زرد از عطر و بوی بیشتری برخوردارند و ضمنا رنگ دهی فوق العاده ای هم دارند به همین جهت برای تهیه کباب باربیکیو یا غذاهایی با پایه گوشت حتما از پاپریکای قرمز استفاده کنید که در کنار طعم شیرین و رنگ ویژه ی زعفرانی جلوه ویژه ای را برای غذای شما فراهم می کند.

راه پولدار شدنم در خانه به همین سادگی بود

پاپریکا خانگی

در مورد اینکه پاپریکا خانگی را در بارداری استفاده نماییم یا خیر باید بگوییم که ماده ای در فلفل بنام بتاکاروتن وجود دارد که در بدن انسان تبدیل به ویتامین A می شود و همچنین وجود ویتامین C می تواند رشد جنین را در بدن ما افزایش دهد و خیلی از افرادی که طبع سردی دارند و خواستار گرمی بدن هستند هم می توانند از فلفل سیاه استفاده نمایند. پاپریکا برای لاغری: اگر به دنبال اندام مناسب می باشید و نمی دانید که پاپریکا برای لاغری مناسب می باشد باید بگوییم که زمانی که شما غذایی را مورد مصرف قرار می دهید می توانید با پاشیدن ادویه جاتی مانند فلفل بر روی غذا به آن غذا طعم ویژه ای بدهید که هم طعم خوبی دارد و هم با پاشیده شدن بر روی غذا باعث می شود که چربیهای غذا مذاب بشوند و کلسترول بسیار کمی خواهد داشت.

راه پولدار شدنم در خانه به همین سادگی بود

پاپریکا

تعداد روزهای سال 365 روز است که در این روزها قیمت پاپریکا تازه ممکن است تغییر کند و قیمتی که الان دارد با قیمتی که 7 ماه دیگر خواهد داشت متفاوت باشد، البته برحسب شرایطی ممکن هست این قیمت ثابت بماند و تغییر نکند. به هر حال این تغییر قیمت، تاثیر زیادی در خرید افراد برای پاپریکا ندارد و به دلیل علاقه ای که افراد به این ادویه دارند و تغییر قیمت کم آن، ینی به اندازه ای تغییر نمی کند که افراد نتوانند آن را خریداری کنند. به این دلایل گفته شده افراد دوستدار پاپریکا همیشه این ادویه خوش طعم و خوش رنگ را خریداری می کنند.

راه پولدار شدنم در خانه به همین سادگی بود

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا