آراد برندینگ

با انسان های موفق میلیارد شدم

با انسان های موفق میلیارد شدم

من زندگیم را مدیون افراد بزرگی هستم که تجارت را به من آموختند و توانستم در مدت کوتاهی بسیا ثروتمند شوم و حالا یکی از افراد به نام در حوزه میوه های خشک و مشتقات آن می باشم.

پودر انار

گاهی نیز هسته ی آن را پودر می نمایند که نتیجه آن پودر انار می شود و به فروش می رسانند خشک کردن انار به وسیله ی تجهیزات مدرن در کارخانه ها صورت می گیرد گاهی هم به روش دستی و در مجاور وسایل گرمایشی یا زیر نور آفتاب به خشک کردن اقدام می کنند.

از جمله خواص این میوه ی خشک شده این است افرادی که نمی توانند غذا را هضم کنند و سیستم گوارش آنها مختل شده است می توانند از خشک شده ی انار استفاده نمایند زیرا که تانن موجود در انار از بسیاری بیماریها جلوگیری می کند و دیواره ی معده و روده را طوری لغزنده می کند.

که هضم به راحتی صورت گیرد و فرد هنگام دفع کم تر اذیت شود خوردن معجونهایی که از پودر انار خشک حاصل می شود معمولا سه بار در هفته می تواند عمل هضم را بهبود ببخشد.

کسانی که مبتلا به انواع انگل هستند پودر انار می تواند برای آنها موثر باشد این افراد می توانند از مخلوط پودر انار و آب استفاده نمایند. افرادی که در سنین بلوغ به سر می برند معمولا دچار آکنه می شوند و استفاده از پودر انار تا حدودی مانع از ایجاد جوش و آکنه خواهد شد.

C:\Users\alborz\Desktop\Downloads\image.psd (15).jpg

پودر انجیر

حال بیایید با همدیگر به طور خلاصه فواید انجیر را نام ببریم:

1. پودر انجیر مانند انجیر تازه سرشار از پتاسیم، کلسیم، مس، منگنز، آهن، سلنیوم، ویتامینهای آ و ای است.

2. پودر انجیر دارای آنتی اکسیدانهای قوی است که خواص ضد سرطانی به آن می بخشد.

3. از پیری زودرس و انواع سرطانها به خصوص سرطان معده جلوگیری می کند.

4. پودر انجیر ملین بسیار قوی است و از دیرباز در تسکین دردهای دندان و گوش مورد استفاده قرار گرفته است.

5. مخلوط پودر انجیر با برخی گیاهان در درمان بیماریهای مقاربتی و بیماریهای ریوی بسیار کارساز است.

6. از ویتامین سی غنی شده است که در تقویت قوای عمومی بدن و سیستم ایمنی مورد استفاده قرار می گیرد.

7. از پودر انجیر برای کودکان در حال رشد استفاده می کنند تا اشتهای آنها بیشتر شود.

8. مانع انسداد شریانهای اصلی در بدن شده و قلب را تقویت می کند.

C:\Users\alborz\Desktop\Downloads\image.psd (16).jpg

پودر آلبالو

کشورمان ایران یکی از قلب اصلی برداشت بهترین و خاص ترین مرکبات جهان بوده است که در صنعت تولید و عرضه میوه خشک به خود کفایی کامل دست یافته است که به طوری که صادرات این محصولات ارزش خاصی برای اقتصاد کشور فراهم نموده است.

خرید و فروش پودر آلبالو توسط این مجموعه موفقیت خوبی دارد و با در نظر داشتن مناسب ترین قیمت برای پودر آلبالو خشک در بازار این محصول در اختیار تمامی خریداران محترم قرار داده است.

هدف مجموعه ما در قدم اول کسب رضای خداوند و سپس سعی در انجام معاملات با انصاف را داریم و با کسب سود کم و جذب مشتری بالا روز به روز بر محدود فعالیت خود افزوده است.

با توجه به شرایط اقلیمی و موقعیت جغرافیای ایران سعی در زمینه تولید این محصول با کیفیت را داریم.

امروزه افراد بسیاری در این عرضه فعالیت دارند که باعث تولیدات انبوه این محصول شده که قیمت های متنوعی به بازار عرضه می کنند محصولات با کیفیت این سایت با توحه به آنالیز سایر قیمت ها مناسب ترین قیمتها برای محصولات خود در نظر گرفته است.

C:\Users\alborz\Desktop\Downloads\image.psd (17).jpg

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا