آراد برندینگ

بعد از دانشگاه با یک راهکار اصولی فرد موفقی شدم

بعد از دانشگاه با یک راهکار اصولی فرد موفقی شدم

بلا فاصله بعد از اتمام دانشگاه به فکر کسب و کاری سودآور بودم تا اینکه طی سفری که به کاشان داشتم به این فکر افتادم تا وارد حوزه ظروف بشوم، از آنجا که این حوزه بسیار گسترده است من در زمینه وارد شدم که درآمد زایی بالاتری نسبت به انواع ظروف دارد و توانستم در چند سال اخیر به عنوان یک تاجر موفق در زمینه ظروف شناخته شوم و به درآمد بالایی برسم.

ظرف شکلات خوری

ظرف شکلات خوری مسی مصارف زیادی دارد و می توان از آن به جای میوه خوری و شیرینی خوری نیز استفاده کرد. شما بدون هیچ نگرانی از تغییر رنگ می توانید استفاده کنید. این ظرف در دو سایز بزرگ و کوچک ارائه می شود، یکی از مورد اهمیت ترین ظرف هایی است که برای نوشیدن و خوردن، به آن نیاز داریم که یکی از انواع این مدل ها ست شکلات خوری سفید می باشد. به طور کلی ظروف مسی خواص مفیدی برای بدن دارد.

بعد از دانشگاه با یک راهکار اصولی فرد موفقی شدم

ظروف میناکاری

لازم به ذکر است مینا کاری جزو یک هنر به حساب می آید که برای یاد گرفتن این هنر باید سالیان زیادی را وقت گذاشت تا به طور کامل بتوان مینا کاری را یاد گرفت و بر روی محصولات مختلفی آن را پیاده نمود. یکی از محصولات پرکاربرد میناکاری، ظروف میناکاری می باشد، این هنر یکی از هنرهای اصیل در ایران که از زمان قدیم تا به امروز در بین مردم رواج داشته و همچنین از استقبال بسیار خوب و جالبی نیز برخوردار بوده است مینا کاری بر روی سفال نیز می باشد که به دلیل طرح زیبا و جذابی که بدست می آورد از استقبال بی نظیری نیز روبرو بوده است به همین منظور شرکت مربوطه ما این مدل از کالا را به طور انبوه تولید می نماید تا تمام افراد جامعه بتوانند به راحتی آن را خریداری کرده و از آن نیز استفاده نمایند.

بعد از دانشگاه با یک راهکار اصولی فرد موفقی شدم

ظروف نقره

ظروف نقره دکوری قدیمی جزو وسایل کهنه و دست دوم به حساب می آید از وسایلی که هنوز با وجود قدمت آن خرید و فروش می شود ظروف نقره دکوری اصل قدیمی دست دوم قیمت خرید،خواص، کاربرد و مصارف گوناگونی دارد که افراد خوش ذوق به دنبال تهیه آن می باشند محصولات نقره دکوری اصل قدیمی ایرانی نه تنها در کشور خودمان طرفدارهای زیادی دارد بلکه در خارج از ایران هم مشتریان مشتاقی دارد که حاضرند برای این ظروف هزینه گزافی را بپردازند قیمت خرید ظروف دکوری نقره براساس وزن، قدمت، و میزان کیفیت ظاهری آن تعیین می شود که هرچه میزان قدمت آن قدیمی تر باشد به همان نسبت هم قیمت آن افزایش می یابد.

بعد از دانشگاه با یک راهکار اصولی فرد موفقی شدم

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا