آراد برندینگ

رازهای افراد میلیاردر را من به شما می گویم

رازهای افراد میلیاردر را من به شما می گویم

هر کسی از راه مشخصی به ثروت رسیده است و من هم با قرار گرفتن در کنار افراد موفق توانستم مسیر خود را پیدا کنم و در زمینه میوه های خشک به تجارت بپردازم.

پودر انار

در بیماری سفلیس زخم شانکر یکی از علائم ایجاد این بیماری می باشد که پودر انار می تواند آن را بهتر نماید. استفاده از پودر انار خشک شده می تواند عفونتهای موجود در رحم را خشک کند و باکتریهایی را که باعث این عفونتها می شوند از بین ببرد.

حفظ رطوبت پوست مانع از ایجاد چین و چروک در آن می شود و رطوبت رسانی به پوست از عوامل ایجاد شادابی در آن است که همه ی این موارد به خاطر وجود اسیدآلاجیک است که پوست را باز و شفاف می کند.

می توان به جای خریداری از ضدآفتابهای بسیار گران قیمت از مخلوط کرم معمولی با پودر انار استفاده نمود که به شدت جلوی امواج مضر آفتاب را می گیرد.

همه می دانند که استفاده از روغن بادام چقدر در رشد موها اثر مثبت دارد حال استفاده از پودر انار به همراه روغن بادام می تواند اثر آن را چندین برابر نماید.

C:\Users\alborz\Desktop\Downloads\image.psd (18).jpg

پودر انجیر

  پودر انجیر باعث بهبود عملکرد کلیه ها می گردد.

می توان از آن در درمان آفت دهان و سلامت دندانها بهره گرفت.

در درمان برونشیت و سیاه سرفه بسیار کارساز است.

التهابات و خس خس سینه را برطرف می کند.

درمان سرماخوردگی با پودر سیر ممکن است.

همه این خواص باعث شده که از این پودر در صنایع دارویی، غذایی و صنایع بهداشتی استفاده شود، اما این پودر جادویی چگونه ساخته می شود؟ تهیه پودر انجیر بسیار ساده است، در ابتدا انجیرها را خشک می کنند و سپس آن را آسیاب می کنند تا به شکل پودر در آید، سپس آن را در بسته بندیهای مخصوص قرار می دهند تا در معرض نور مستقیم آفتاب و همچنین رطوبت قرار نگیرند.

فاکتورهایی که در تهیه پودر انجیر باید مورد توجه قرار داد عبارتند از:

• از انجیرهای تازه و تمیز و به دور از فساد استفاده کنیم.

• از روشهای مناسب و بدون استفاده از مواد شیمیایی برای خشک کردن بهره ببریم تا یک پودر انجیر کاملاً طبیعی داشته باشیم.

C:\Users\alborz\Desktop\Downloads\image.psd (19).jpg

پودر آلبالو

مجموعه ما در زمینه رقابت با سایر مجموعه ها توانسته است به شکل متفاوتی در زمینه تولید انواع محصولات خشک از جمله پودر آلبالو  فعالیت نمائید، بسیاری از مصرف کنندگان به دنبال مجموعه ای متفاوت با عملکرد متفاوت هستند تا بتوانند بهترین تجربه خرید را داشته باشند، تولید پودر آلبالو خشک از این مجموعه با بهره گیری از بهترین مواد اولیه انجام می شود.

توان خرید مشتریان در مواجه با محصولات ارزان قیمت بیشتر می باشد و به شرطی که محصولات ارزان قیمت کیفیت بالا و رضایت بخشی داشته باشند و بتوانند نظر مخاطبان را جلب نمایند.

پودر آلبالو از نمونه محصولاتی است که توانسته مشتریان متعددی را در شهر و کشورهای مختلف جذب نماید و تمایل افراد را به خرید هر چه بیشتر بالا برد.

پودر آلبالو خشک از بهترین و با کیفیت ترین آلبالو تولید می شود. این محصول در کارخانجات با تازه ترین آلبالو، بدون افزودنی و مواد نگهدارنده تهیه شده و با گرمای غیر مستقیم خشک می شود.

C:\Users\alborz\Desktop\Downloads\image.psd (20).jpg

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا