آراد برندینگ

راهکار های که موجب ثروتمندیم شد

راهکار های که موجب ثروتمندیم شد

راهکار های کسب وکار زیادی در اینترنت وجود دارد که همه ی انها کاربردی نیستند و ممکن از فقط از شما پول درخواست کنند اما من با کسب و کار دحوزه چسب توانستم یک میلیونر شوم و دلیل ان هم کاربرد بسیار زیاد چسب در تمامی حوزه ها به خصوص ساختمانی می باشد به گونهای که درخواست کننده بسیار زیادی دارد حالا باهم به بررسی انواع چسب و کاربرد آن می پرازیم.

چسب آکواریوم

قیمت چسب آکواریوم رازی به فاکتورهای بسیار مختلفی مانند مواد اولیه مورد استفاده در آن، وزن، نوع بسته بندی، میزان عرضه و تقاضا، نحوه خرید(کلی یا جزئی),نوع خرید(بی واسطه یا با واسطه)، زمان خرید، مکان خرید و فاکتورهای بسیار مختلف دیگری متغیر می باشد. شاید بسیاری افراد نام این چسب را به وفور شنیده باشند اما در مورد کاربرد آن اطلاعات زیادی نداشته باشند، بنابراین بهتر دانستیم که در این جا به معرفی کامل این چسب بپردازیم.

چسب آکواریوم رازی یا همان چسب سیلیکون دارای یکسری ترکیبات مختلف بوده که بسیار خالص و عالی بوده و باعث افزایش قدرت مکان چسب خورده، عدم نفوذ آب به آن محل و هم چنین مقاومت در برابر هر گونه رطوبت و شرایط آب و هوایی مختلف می گردد، پس شما به آسانی و در مکان های مختلف با آب و هوای گوناگون به راحتی می توانید از این چسب با کیفیت استفاده کنید.

.

راهکار های که موجب ثروتمندیم شد

چسب هبلکس

اخیرا آگهی جهت فروش چسب هبلکس در فضای مجازی و وب سایت هایی مانند دیوار درج شده و متقاضیان برای خرید آن می توانند به این درگاه ها نیز مراجعه نمایند. این نوع از مصالح ساختمانی برای چسباندن قطعات بلوک هبلکس و آجر پازلی استفاده می شود و از خصوصیات آن می توان به قدرت چسبندگی بالا، قیمت مقرون به صرفه، استحکام بالا و مقاومت در برابر نفوذ رطوبت اشاره کرد.

این ماده پلیمری نیاز به هیچگونه ماده افزودنی خاص برای آماده سازی ندارد و تنها با اضافه کردن آب، می تواند آماده استفاده شود. این نوع چسب در دو رنگ خاکستری و سفید موجود می باشد و می تواند جهت ایجاد سطوح صاف بر روی دیوار ها مورد استفاده قرار گیرد.

برای صادرات این محصول ارزشمند می توان در کشور های مقصد شروع به بازاریابی نمود و با توجه به کیفیت بالای محصولات تولیدی کشورمان و رواج استفاده از این ماده جدید در صنعت ساختمان سازی، می توان امیدوار بود که با انجام صادرات، ارز آوری خوبی برای کشور به وجود آید.

.

راهکار های که موجب ثروتمندیم شد

چسب کاشی

با توجه به این که چسب کاشی یک متریال به نسب جدید است، که در بند کردن مصالح ساختمانی مختلف و ایجاد اتصال و استحکام در کاشی کاری و سرامیک کاری مورد استفاده قرار می گیرد. چسب کاشی به علت مواد تشکیل دهنده آن مزایای فراوانی نسبت به ملات سنتی کاشی کاری دارد. این مصالح ساختمانی در کیسه هایی به صورت آماده به بازار عرضه می شود. اجرای چسب کاشی در ساختمان سازی روند ساده ای دارد، به این شکل که ملات آماده را با آب مخلوط کرده و درزهای خالی بین کاشی، سرامیک، سنگ و موزاییک را پر می کنند.

یکی ازمقاوم ترین چسب های کاشی سرامیک غلامی نوع مخصوص استخری آن است که بی نهایت مقاوم و بادوام است. کاشی جزء پرمصرف ترین مصالح ساختمانی است و انواع مختلف دارد که هرکدام کاربرد خاص خود را دارند یکی ازمعضلاتی که پس ازاستفاده ازاین محصول به وجود می آید نفوذ آب به زیرآن و درنهایت منجربه لق یا کنده شدن می انجامد. با گذشت زمان و پیشرفت صنعت موادی ساخته شد که بتواند ازنفوذ آب به لا به لای کاشی جلوگیری کند و آن چسب کاشی ضد آب است این محصول به خوبی توانست جایگزین دوغاب سیمان شود و بسیاربهترعمل کند و رضایت مصرف کننده را به همراه داشته باشد.

.

راهکار های که موجب ثروتمندیم شد

.

.

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا