دانستنی های دکوراسیون

اتاق خواب‌های جذاب به رنگ خاکستری و سفید

با اصفهان دکور در یک مطلب تازه از دکوراسیون داخلی همراه باشید :

برترین ها – ترجمه از حمید پاشایی: حسی فوق العاده آرامش بخش در مورد طرح رنگ خاکستری و سفید وجود دارد، که به همین دلیل ترکیب بسیار خوبی برای اتاق خواب می تواند باشد. اگر به فکر این هستید که از این دو رنگ در فضای خواب خود استفاده کنید، می توانید از این اتاق های جذاب الهام بگیرید.

 
از حس خاص فضای تاریک استفاده کنید

در حالی که رنگ های روشن باعث می شوند که اتاق جا دار و درخشان به نظر برسد، رنگ های تیره حسی دنج به فضا می دهند. بنابراین اگر ترجیح می دهید که اتاق خوابتان خودمانی و دنج باشد، سایه ای عمیق تر از رنگ خاکستری می تواند انتخاب ایده آلی باشد.

قالب تیره پشت تختخواب در این تصویر فضای خوابیدن را در برگرفته، و بافت های نرم روی کوسن ها و روکش ها حس گرمای بیشتری نیز اضافه می کند. رختخواب سفید و دیوار آجری کمک می کند که طرح رنگ تقویت شود و اِلِمان های خاکستری حتی بیشتر هم به چشم بیایند.

اتاق خواب های جذاب به رنگ خاکستری و سفید

 

با استفاده از رنگ تأکیدی، طرح کلی را تقویت کنید

زیبایی رنگ های خنثی مثل خاکستری و سفید این است که می توانید آن ها را تقریباً با هر رنگ دیگری هماهنگ کنید. در این اتاق خواب، طرحی ساده از خاکستری روشن و سفید براق پس زمینه اتاق را شکل می دهد. با فقط اضافه کردن کوسن های زرد، طرح کلی فضا به خوبی تقویت شده است.

زمانی که صاحب خانه هوس تغییر پیدا کند، می تواند کوسن های زرد را با کوسن هایی به رنگی دیگر عوض کند.

اتاق خواب های جذاب به رنگ خاکستری و سفید

 

کمی رنگ کرم ملایم اضافه کنید

برای اینکه طرح خاکستری و سفید هماهنگی کامل پیدا کند، مهم است که دیگر عناصر موجود در اتاق را نیز در نظر بگرید. این دو رنگ در ساده ترین حالت خود می توانند بسیار سرد به نظر برسند، پس موضوع مهم اینجاست که لایه هایی از رنگ و بافت اضافه کنید. در این اتاق، طراحان چند پارچه به رنگ کرم اضافه کرده اند که به سرعت طرح سرد خاکستری و سفید را ملایم تر می کند.

اتاق خواب های جذاب به رنگ خاکستری و سفید

 

از چوب طبیعی بهره بگیرید

این فضای خواب سبک اسکاندیناویایی پالت رنگ محدودی از سفید، خاکستری و مشکی دارد. این اتاق تمیز و مدرن به نظر می رسد، ولی چند عنصر ساده باعث شده که ظاهر آن از سرد به گرم تغییر کند. الگوهای روی روکش تک رنگ تختخواب مقداری بافت جالب اضافه کرده و استفاده از چوب روی اثاثیه، تُن رنگ گرم را اضافه کرده است.

اگر برای اتاق خواب به دنبال ظاهری شبیه به این هستید، یادتان باشد که سطوح متفاوتی را استفاده کنید تا بین دیزاین مدرن و دنج تعادل ایجاد کنید.

اتاق خواب های جذاب به رنگ خاکستری و سفید

 

بافندگی در پارچه ها

همه چیز در مورد این اتاق خواب گرم و هیجان انگیز به نظر می رسد، ولی ظاهری آرامش بخش و منظم دارد. با طرحی ساده از رنگ خاکستری و سفید، حالتی طبیعی، الگوهای جالب و بافت هایی مجلل به اتاق اضافه شده بدون اینکه فضا را تحت تأثیر قرار دهد.

برای به دست آوردن ظاهری آرامش بخش و در عین حال متنوع مثل این، حتماً از رنگ هایی ساده استفاده کنید.

اتاق خواب های جذاب به رنگ خاکستری و سفید

 

ظاهر مدرن

طرح خاکستری و سفید در این اتاق خواب، حسی هوشمندانه و شهری به آن داده است. سر تخت زغالی به دیوار به رنگ طوسی تیره منتهی می شود، و حتی تابلوی هنری و قالی نیز این پالت دو رنگی را تکرار می کنند.
یک بار دیگر، بافت آن باعث شه که اتاق گرم به نظر برسد و حسی دنج داشته باشد. لایه های رختخواب، روکش و کوسن ها باعث شده که تخت بسیار راحت و هیجان بخش به نظر برسد.

اتاق خواب های جذاب به رنگ خاکستری و سفید

 

سبک های نو را امتحان کنید

آیا دوست دارید که اتاق خواب شما حسی شبیه به هتل های بوتیک داشته باشد؟ با اضافه کردن چند آیتم ساده، می توانید طرح دکور خاکستری و سفید خود را از دوست داشتنی به لوکس تغییر دهید. در این اتاق خواب، پارچه ابریشمی و کوسن ها به سرعت تخت را تقویت می کنند، و سر تخت مخملی نقطه ای عالی برای دراز کشیدن فراهم می کند.

اتاق خواب های جذاب به رنگ خاکستری و سفید

 

زیبایی را از یاد نبرید

معمولاً در مورد خاکستری و سفید به عنوان رنگ هایی خنک، هوشمندانه و مدرن نگاه می کنیم، ولی این ترکیب رنگ می تواند زیبا هم باشد. به این اتاق خواب دلپذیر با طرح رنگ مینیمال آن نگاه کنید؛ درست است که خاکستری است، ولی همچنین کلی الگو و طراحی جذاب در آن استفاده شده است.

کاغذ دیواری زیبا موقعیت را توصیف می کند و خودش نیز به عنوان ستاره صحنه مورد توجه قرار می گیرد، ضمن اینکه طراحان از آویزهای شیشه ای شفاف در کنار تخت استفاده کرده اند. کوسن های جذاب، لحاف مجلل و سر تخت مخملی زرق و برق بیشتری به فضا اضافه کرده اند.

اتاق خواب های جذاب به رنگ خاکستری و سفید

 

حس آرامش بخش را حفظ کنید

برای اینکه جذابیت آرامش بخش بیشتری به طرح خاکستری و سفید خود دهید، خاکستری را با تُن رنگ سبز استفاده کنید. در این تصویر به سختی می توان گفت که دیوار رنگ سبز دارد یا خاکستری، ولی مسلماً طرح کلی را تقویت می کند.

پارچه های لایه دار روی تخت و طراحی آویز سفید ملایمت بیشتری نیز به فضا اضافه می کند، و در مقابل رنگ زیبای دیوارها بسیار با شکوه به نظر می رسد.

 

اتاق خواب های جذاب به رنگ خاکستری و سفید

 

امیدواریم از این مطلب بهره کافی را برده باشید ، بزودی با شما همراه خواهیم بود در یک مطلب تازه تر از دنیای دکوراسیون داخلی

گروه مهندسی اصفهان دکور آرزوی بهترینها را برای شما دارد.

مطالب جذاب دکوراسیون

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا