آراد برندینگ

طعم کیک درامدم را شیرین کرد

طعم کیک درامدم را شیرین کرد

کسب و کار های زیادی وجود دارد که بانوان خانه دار می تواند از طریق آنها به درآمد برسند اما کسب و کاری که علاوه بر درامد زایی بتواند حس خوب را بهتان بدهد درست کردن انوع کیک می باشد ک در این مقاله به آنها اشاره شده است.

کیک بستنی

همانطور که می دانید از لذیذ ترین دسرهای تابستانی که طرفداران و علاقه مندان بسیار زیادی دارد کیک بستنی وانیلی کاله می باشد که به دلیل مدلهای بسیار گوناگون و طعم و مزه های مختلف توانسته محبوبیت بسیار بالایی نزد بسیاری از علاقه مندان به این نوع از بستنی بدست آورد و با مزه و طعمهای بسیار جذاب موزی و شکلاتی، وانیلی تولید و عرضه می شود.

به ترکیب کیک و بستنی کیک بستنی می گویند و به شکل کیک لایه دار بوده و از لایه های بستنی نیز در آن استفاده می شود به طور معمول یک لایه به عنوان کیک و لایه بعدی نیز بستنی و لایه دیگر کیکی می باشد که بر روی خود نیز آغشته به بستنی نیز می باشد.

به همین دلیل شما نیز می توانید به راحتی و با توجه به سلیقه خود انواع کیک بستنی را خریداری و برای بسیاری از مجالس و یا تولد از آن استفاده کنید و یا می توانید در مهمانیها از مهمانهای خود پذیرایی نموده و از طعم بسیار خوشمزه و دلچسب کیک بستنی نهایت لذت را ببرید.

.

طعم کیک درامدم را شیرین کرد

کیک تولد

اگر شما نیز جزو آن دسته ای هستید که فکر می کنید کیک تولد های خاص، ساده و شیک چند دهه ای است که به مراسمات و جشنها راه یافته اند به شما پیشنهاد می کنیم تا به مطالعه ادامه این مقاله بپردازید.

واقعیت این است که پیدایش و قدمت کیکهای تولد به اندازه پختن نان سنتی است، کیک هایی که در دوران یونان و روم باستان رواج داشت هیچ شباهتی به کیک های امروزه ما نداشتند و دارای بافت آبکی و ژله ای بودند.تا اینکه در سال 1789 پس از نابودی اشراف زادگان در فرانسه دستور پخت یکی از بزرگ ترین کیکهای آن زمان توسط لرد کاتر فرانسوی صادر شد.

.

طعم کیک درامدم را شیرین کرد

کیک شکلاتی

لازم به ذکر است کیک شکلاتی یا به عبارتی chocolate cake نوعی کیک است که با شکلات آب شده، شکلات تکه ای یا پودر شکلات و پودر کیک طعم داده می شود و طعم قالب آن همان شکلات است.

کیک شکلاتی غلیظ نرم خوشمزه طرفداران بسیاری در سرتاسر جهان به خود اختصاص داده است و از همین رو افرادی خود به پختن آن اقدام می کنند و افرادی نیز از قنادیها و فروشگاه ها اقدام به خرید آن می کنند.

این کیک می تواند یک وعده دوست داشنی برای صبحانه یا عصرانه و یک میان وعده خوشمزه و دل چسب برای افرادی باشد که به کیکهای شکلاتی علاقه دارند از این رو جدا از فروش این کیک در فروشگاه ها و مغازه ها معمولا در منوی کافه ها، هتلها، آب میوه فروشیها و رستورانها نیز یافت می شود و می توان گفت که یک طعم بین المللی است.

جالب است بدانید که اولین کیکهای شکلاتی در اوایل قرن هفدهم و در زمانی که پودر کاکائو به واسطه جنگها، سفرها، مبادلات و رویدادهای گوناگون از قاره آفریقا به دیگر نقاط کشور وارد شد تولید و در بازار عرضه شدند.

البته در آن دوره تولید این کیک بسیار کم بود زیرا در آن روزها استراخ و تهیه کاکائو سخت بود تا اینکه با پیشرفت علم در هلند و در اوایل قرن هجدهم دستگاهی اختراع شد که می توانست کاکائو را راحت تر استخراج کند.

.

طعم کیک درامدم را شیرین کرد

.

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا