آراد برندینگ

کوکی بخور و پول در بیار

کوکی بخور و پول در بیار

آیا تا به حال به فکرکسب و کاری افتاده اید که علاوه بر استفاده روزه مره بتوانید از طریق آن به سودهی برسید ما در اینجا به معرفی انواع کوکی ها پرداخته ایم که می توانید پس از مطالعه کسب وکار خودتان را راه اندازی کنید.

کوکی

مواد لازم برای تهیه ی یک کوکی شکلاتی فوق العاده پوک و مناسب : به مقدار دویست گرم کره ی سرد، شکر قهوه ای صد و هشتاد گرم، صد گرم شکر سفید، دو عدد تخم مرغ سرد، سیصد گرم آرد سفید، شصت گرم پودر کاکائو، یک قاشق غذاخوری پودر نشاسته ذرت، به میزان سه چهارم قاشق چای خوری جوش شیرین، یک دوم قاشق چای خوری هم نمک، صد گرم شکلات تخته ای و یک چهارم قاشق چای خوری هم وانیل لازم داریم تا کوکی و شیرینی خوشمزه و بی نظیر داشته باشید، دویست گرم پنیر خامه ای و هفتاد گرم پودر قند می تواند بهترین گزینه برای مواد میانی کوکی شما باشد.

حالا بهتر است در مورد طرز تهیه کوکی صحبت کنیم، اول از همه آن مقدار کره ای که گفته بودیم را تکه تکه کرده و با دو مدل شکر قهوه ای و سفیدی که هست قاطی کرده و با هم زن باید به طور کامل هم بزنید تا موادی که دارید کاملا صاف و یک دست شوند زمانی که مواد را با یک دیگر مخلوط می کنید توجه داشته باشید که حتما با دقت کافی مخلوط شوند و کره به خورد شکر رفته و به حالتی کرمی رنگ و کش دار تبدیل شوند تخم مرغ را نیز حتما باید در این مرحله افزوده و مخلوطی صاف و غلیظ تولید نمایید.

.

کوکی بخور و پول در بیار

کوکی شکلاتی

هنگام انتخاب و خرید کوکی شکلاتی باید به برند و مارک آن توجه نمود و همچنین کوکی شکلاتی را باید از یک مرکز فروش معتبر تهیه و خریداری کرد که محصولاتی با کیفیت عالی و قیمت مناسب را عرضه می ‌کند.

از مهم ترین نکاتی که شما هنگام خرید کوکی شکلاتی باید به آن توجه کنید، قیمت آن است.

اگر می خواهید قبل از خرید مشخصات این محصول و همینطور لیست آخرین قیمت آن را به دست آورید، باید بدانید که این امکان برای شما فراهم است تا بتوانید لیست آخرین قیمت کوکی شکلاتی را در صفحات اینترنت مشاهده کنید و با کسب اطلاعات لازم در این زمینه، خریدتان را به راحتی انجام دهید و نیاز خود را به این محصول برطرف کنید.

همان طور که می دانید کوکی شکلاتی از محبوب ترین انواع شیرینی جات می باشد که به عنوان یک محصول خوراکی مورد استفاده قرار می گیرد و با توجه به اینکه کوکی در انواع مختلف طعم و شکل موجود است.

.

کوکی بخور و پول در بیار

کوکی لاهیجان

یکی از شیرینی های خانم رثت برای مسافر خانه کوچک شان کوکی کره ای و شکلات بود که شکلات تخته ای را ذوب و به مواد کوکی لاهیجان اضافه می کرد.

یک روز در حین کار متوجه شد که شکلات تخته ای ندارند و شکلات نستله ای که یکی از دوستانش به عنوان نمونه به او داده بود را خرد و به مواد کوکی اضافه کرد او فکر می کرد که تکه های شکلات در هنگام پخت کاملاً ذوب می شود و همان شکل همیشگی به دست می آید اما شکلات های نستله به همان شکل در کوکی ها باقی ماند.

همین تغییر باعث استقبال مشتریان شد و با این اتفاق کوکی شکلات چیپسی در سال ۱۹۳۳ متولد شد و نام خانم رثت به عنوان یکی از زنان تاثیرگذار قرن بیستم ثبت شد و در تاریخ شیرینی پزی، شیرینی اش، جزو شیرینی های مهم است.

.

.

کوکی بخور و پول در بیار

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا