آراد برندینگ

با پارچه به آرزوهایم رسیدم و صاحب بزرگترین کسب و کار شدم

با پارچه به آرزوهایم رسیدم و صاحب بزرگترین کسب و کار شدم

در این مقاله می خواهم چند فرمول برا ی رسیدن به موفقیت را در اختیارتان قرار دهم. من با پارچه توانستم به یکی از بزرگان کسب و کار در حوزه منسوجات شوم. شما نیز می توانید با پارچه به آرزوهایتان برسید و به موفقیت برسید بخاطر اینکه پارچه انواع مختلفی دارد و استنفاده روزمره ما با پارچه بسیار زیاد است از شما می خواهم کمی جدی به پارچه فکر کنید و روی آن تمرکز کنید. در ادامه به معرفی چند مدل پارچه می پردازم.

پارچه جین

پارچه جین با توجه به نوع تولید و مراحلی که پس از تولید طی می کند به ۱۲ نوع مختلف دسته بندی می شود. این ۱۲ نوع شامل پارچه جین ۱۰۰% پنبه، جین خام، جین شسته شده، جین لبه دار، جین رنگی، جین کشی، جین سنگشور، جین وینتیج، جین چروک شده، جین اکرو، جین مرمری و جین معکوس می شود. پارچه جین ۱۰۰% پنبه به طور کامل از الیاف پنبه ساخته شده و نوع طبیعی جین است. جین خام به هیچ عنوان پس از رنگرزی شسته نشده و ظاهری یکدست و دوام بسیاری دارد. جین شسته شده متداول ترین نوع جین در بازار است که پس از شستشو چروک نمی شود.

با پارچه به آرزوهایم رسیدم و صاحب بزرگترین کسب و کار شدم

پارچه حوله ای

پارچه حوله ای یکی از پر طرفدارترین محصولات تولید شده در کارخانه های تولید انواع پارچه های تنظیف است. این محصول ویژگی های خاصی دارد که در ادامه قصد داریم اطلاعات بیشتری را در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. پارچه حوله ای در چندین نوع پرزدار, بدون پرز و پرز کوتاه و … تولید می شوند که مصارف مختلفی دارند و هر کدام از آنها، خود دارای کیفیت های متفاوتی هستند.از آنجایی که پارچه های حوله ای در موارد مختلفی کاربرد دارند بنابراین در طرح ها, رنگ ها و جنس های متفاوتی تولید می شوند. قدرت آبگیری این پارچه ها فوق العاده بالاست. به نوعی می توان گفت قدرت جذب پارچه و دستمال های حوله ای بسیار بیشتر از سایر پارچه های تولید شده است و به همین دلیل برای تولید تن پوش های حوله ای استفاده می شوند.

با پارچه به آرزوهایم رسیدم و صاحب بزرگترین کسب و کار شدم

پارچه دورس

همزمان با سرد شدن هوا لباس های گرم جایگزین لباس های خنک تابستانی می شوند. یکی از لباس های محبوب زمستانی، پارچه دورس است. لباسی آستین بلند با پارچه ای پنبه ای و گرم و لطیف که با انواع پوست نیز سازگار می باشد. در این مطلب می خواهیم در مورد پارچه دورس و انواع آن صحبت کنیم. پس اگر می خواهید بدانید پارچه ی دورس چیست، تا انتهای مطلب همراه ما باشید. دورس در صنعت پوشاک به پارچه ای ضخیم گفته می شود که با ماشین های گردباف بافته می شود. پارچه دورس از جمله پارچه های مناسب برای لباس های زمستانی است که بصورت نازک و ضخیم وجود دارد. یکی از بارزترین مشخصه های پارچه دورس لطافت داخلی و حالت کرکی این پارچه است به نحوی که در آن احساس سبکی و لطافت خواهید داشت.

با پارچه به آرزوهایم رسیدم و صاحب بزرگترین کسب و کار شدم

.

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا