آراد برندینگ

پارچه ای که زندگی ام را تغییر داد و من را میلیاردر کرد

پارچه ای که زندگی ام را تغییر داد و من را میلیاردر کرد

مدتی دنبال کسب و کار با درآمد بودم و ناگهان به اطرافم نکاه کردم، در اطرافم بسیاری از وسایل یا با پارچه ساخته شده اند یا پارچه در آن ها کار شده استو تصمیم گرفتم کسب و کارم را با پارچه شروع کنم و در مدت زمان کوتاهی به موفقیت های زیادی رسیدم و توانستم درآمد میلیاردی از پارچه داشته باشم. در ادامه چند نوع از انواع پارچه را به شما معرفی می کنم.

پارچه حوله ای

این نوع از پارچه ها گاه به صورت دورو نخ و گاها به صورت دورو متفاوت تولید می گردند که کیفیت آنها به عوامل مختلفی بستگی دارد. اما ترجیح بیشتر تولید به صورت دو رو نخ است زیرا هم کیفیت بالاتری دارد و هم کابردی تر می باشد. پارچه حوله ای در حالت کلی از نخ پنبه برای تولید پارچه حوله ای استفاده می شود. سپس این نخ پنبه با نخ های مختلف دیگر ترکیب شده و توسط دستگاه های مخصوص بافته می شود. البته گاهی از الیاف شیمیایی نیز در ترکیب این پارچه استفاده می شود. پارچه های حوله ای تولید شده در ابتدا فقط برای دوخت حوله و تن پوش های حوله ای استفاده می شدند.

پارچه ای که زندگی ام را تغییر داد و من را میلیاردر کرد

پارچه دورس

پارچه دورس انواع مختلفی دارد و در جنس هایی چون اسپاندکس، پلی استر، پنبه و ویسکوز تولید می شود و معمولا ترکیبی از این الیاف است، به همین دلیل جنس مرغوبی دارد و با کیفیت است. پارچه دورس ملانژ و دورس پنبه پرطرفدارترین و دورس سه نخ رایج ترین نوع پارچه دورس هستند. از دورس دو نخ و سه نخ برای تولید لباس های ورزشی استفاده می شوند که حجم وسیعی از الیاف آنرا پلی استر تشکیل می دهد. از پارچه ی دورس برای تولید لباس های بچه گانه از جمله سویشرت و شلوار، همچنین لباس های ورزشی مردانه استفاده می شود.

پارچه ای که زندگی ام را تغییر داد و من را میلیاردر کرد

پارچه ژاکارد

نکته ای که در همین ابتدا در مورد پارچه ژاکارد باید به آن اشاره کنیم این است که ژاکارد به جنس پارچه ربطی ندارد. در واقع پارچه ژاکارد طرح خود از روند بافت پارچه می گیرد. اما در مورد پارچه ژاکارد باید بگوییم که پارچه ژاکارد یک نوع پارچه ی طرح دار است که طرح و نقشی که دارد به خاطر فرآیند بافت پارچه است نه به خاطر چاپی که روی پارچه انجام می شود. پارچه های ژاکارد دارای طرح برجسته است و همچنین به دلیل این که این پارچه طرح های متنوع و زیبایی دارد از جمله پارچه هایی است که طراحان مد از آن برای طراحی لباس های خود استفاده می کنند.

پارچه ای که زندگی ام را تغییر داد و من را میلیاردر کرد

.

.

.

.

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا