آراد برندینگ

چگونه در خانه با سرمایه ی اولیه کم پولدار شوم

چگونه در خانه با سرمایه ی اولیه کم پولدار شوم

امروزه اینترنت بهترین گزینه برای عریزانی است که هم می‌خواهند فقط در خانه فعالیت کنند هم سرمایه ی اولیه کمی در اختیار دارند ما به این عزیزان فروش محصولات انواع بذر را معرفی می‌کنیم که روش های آن را در ادامه توضیح داده ایم.

بذر سیب زمینی

یکی از مرغوب ترین انواع صیفی، سیب زمینی سانتا می باشد که قیمت بذر سیب زمینی در تنوع زیادی در دسترس می باشد. این صیفی تاریخی چند هزار ساله داشته و طبق شواهد تاریخی اولین بار در جنوب آمریکا کشت می شده است و توسط مهاجران اروپایی به سراسر این قاره ارسال شده است، همچنین سیب زمینی جزو معدود گیاهانی است که در هر شرایط محیطی امکان پرورش آن وجود دارد و به راحتی می توان آن را حتی در محیطهای کوچکی مثل خانه هم پرورش داد.

برای این جهت می توانید از خاک مرغوب و کودهای طبیعی یا شیمیایی استفاده نموده و حداقل فضای مورد نیاز 5 متر مربع می باشد، بذرهای این گیاه را در فواصل 5 سانتی متری بکارید و روزانه حداقل دو با آب کامل به آن بدهید، طی حدود 2 هفته سیب زمینی شما آماده ی برداشت و مصرف می باشد.

همان طور که می دانید این گیاه و صیفی در اکثر غذاها و دسرهای مختلف قابل مصرف است و به اشکال گوناگون مورد مصرف قرار می گیرد که معروف ترین آنها سیب زمینی سرخ کرده یا سوخاری شده است.

چگونه در خانه با سرمایه ی اولیه کم پولدار شوم

بذر کتان

همان ‌طور که گفته شد بذر کتان قهوه ‌ای و بذر ذرت خواص بسیار زیادی از جمله تقویت قلب، کاهش علائم یائسگی، پیشگیری از دیابت، درمان زخمهای پوستی، درمان چروک صورت، بهبود عملکرد کلیه، پیشگیری از گرگرفتگی، محافظت از پوست در برابر اشعه خورشید، تقویت سیستم ایمنی بدن و افزایش شانس باروری در آقایان دارد.

لیگنان موجود در تخم کتان قند خون را تنظیم کرده و به دلیل خواص آنتی‌ اکسیدانی که بذر کتان دارد از بروز بیماری دیابت جلوگیری می ‌کند همچنین بذر کتان خواص ضد التهابی دارد که از التهابات جلوگیری و آنها را درمان می‌ کند و همچنین برای زخم و جوش می ‌توانید از خواص دارویی بذر کتان استفاده کنید.

باید کمی کتان را آسیاب کنید و سپس چند قطره آب آن اضافه کرده که شکل خمیری به خود بگیرد و آن خمیر را با حرارت بسیار کم داغ کرده و بر روی یک پارچه تمیز بگذارید و از روی محل زخم قرار دهید و اگر این روش را چند روز به طور مداوم استفاده کنید خیلی زود تاثیر آن را خواهید دید.

چگونه در خانه با سرمایه ی اولیه کم پولدار شوم

بذر کنجد

یکی از مزیتهایی که کشت بذر کنجد دارد این است که مدت زمان رشد محصول کوتاه است و به همین خاطر می توان در فاصله کمی زمین را برای کشتهای بعدی آماده نمود. کنجد از قدیم در داخل ایران کشت داده می شده است و یک زمانی جزء محصولات صادراتی مهم کشور بوده است. به دلیل افزایش مصرف روغن کنجد در سراسر دنیا میزان تقاضا برای این محصول بسیار بالا رفته است و کشورهای زیادی اقدام به تولید آن نموده اند.

بیشترین مصرف دانه های کنجد در شیرینی پزی است و از روغن آن هم در پخت و پز و همچنین در صنایع عطر سازی و دارو سازی کاربرد دارد. این دانه های کوچک دارای خواص زیادی برای سلامتی بدن هستند. کنجد دارای انرژی بسیار بالایی است بطوری که هر 100 گرم آن در داخل بدن بالغ بر 573 کیلو کالری انرژی آزاد می کند.

برای تهیه یک روغن کنجد با کیفیت نیاز به بذر کنجد مرغوب می باشد که پس از کشت و بهره برداری مراحل روغن گیری بر روی آن انجام شود. کنجد خواص بسیار زیادی دارد که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد: دانه های کنجد حاوی مقادیر بسیار بالای مس هستند و مصرف 100 گرم از آن می تواند نیاز روزانه بدن به مس زا تامین نماید. همچنین حاوی درصد بالایی از آهن است که برای کم خونی بسیار مفید می باشد.

چگونه در خانه با سرمایه ی اولیه کم پولدار شوم

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا