آراد برندینگ

چگونه من و دوستانم میتوانیم با یک شغل مناسب پولدار شویم

چگونه من و دوستانم میتوانیم با یک شغل مناسب پولدار شویم

همه ی ما می‌دانیم نیاز اصلی انسان پول است تا با آن بتواند بقیه ی نیازهای ضروری خود را تهیه کند من برای این دسته از عزیزان که می‌خواهند شغلی به صورت گروهی یا شریکی داشته باشند شغل تجارت انواع بذر را پیشنهاد میکنم که در ادامه مطلب به آن می‌پردازیم.

بذر کنجد

در میان انواع دانه های گیاهی روغنی، بذر کنجد یکی از بهترین دانه ها محسوب می شود که دارای ته مزه تلخ می باشد و انواع بذر درجه یک و مرغوب آن در بازار وجود دارد.

کنجد دارای مقاوت بسیار بالایی نسبت به گرما و خشکی است و به همین خاطر بذر آن در مناطق گرمسیری به مقدار زیادی کشت می شود. از بزرگترین تولید کنندگان بذر و دانه کنجد در دنیا کشور هندوستان می باشد و هر ساله مزارع زیادی در آن به کشت کنجد می پردازند و بذر آن در این کشور از طرفداران زیادی برخوردار است.

کنجد به دو روش تولید می شود: کشت مستقیم و کشت غیر مستقیم. در روش مستقیم که بیشتر در فصل بهار صورت می گیرد در مرحله اول بستر مناسب برای کاشا این بذر را فراهم می کنند که باید از خاکی نرم و بدون سنگ و کلوخ تشکیل شده باشد. برای کاشت بذرها را با مقداری ماسه ترکیب می کنند تا کشت آنها بهتر صورت گیرد و بعد از کاشت هم تا زمان جوانه زدن خاک بستر باید مرطوب باشد و بعد از آن آبیاری هفت تا ده روز یکبار صورت می گیرد.

چگونه من و دوستانم میتوانیم با یک شغل مناسب پولدار شویم

بذر کتان

به افرادی که پس از خوردن غذا احساس ناراحتی در معده خود می ‌کنند توصیه می‌ کنیم که بذر کتان قهوه ‌ای را استفاده کنند چرا که فیبر موجود در بذر کتان به دفع مواد زائد از بدن کمک کرده و یبوست را نیز برطرف می کند.

افرادی که مشکل یبوست دارند و حتما روزانه از پودر بذر کتان بر روی سالادهای خود بریزند و مصرف کنند یا می ‌توانند یک قاشق کتان را درون یک لیوان بریزند و در آن آب بریزند تا خیس شود و از دانه های کتان استفاده کنند.

یکی دیگر از فواید بذر کتان و کاهش وزن می‌ باشد که مصرف روزانه دمنوش بذر کتان سوخت ‌و ساز و متابولیسم بدن را بالا می‌ برد که این کار به کاهش وزن بسیار کمک کرده و اشتها را نیز کاهش می ‌دهد.

با افزایش سوخت ‌و ساز و متابولیسم و کاهش اشتها کاهش وزن اتفاق می‌ افتد به‌ همین دلیل توصیه می ‌شود که یک قاشق غذا خوری پودر بذر کتان را در یک لیوان آب حل کنید و پس ‌از آن میل کنید.

چگونه من و دوستانم میتوانیم با یک شغل مناسب پولدار شویم

بذر بادمجان

بذر بادمجان قلمی باید به صورت ارگانیک و کاملاً بهداشتی و اصلاح شده باشد تا محصول به دست آمده از آن دارای مرغوبیت زیادی باشد، هر چه بذر مرغوبتر باشد، بادمجانهای تولید شده از آن از کیفیت بیشتری برخوردار هستند و در برابر آفت مقاوم می باشند و از خود استحکام نشان می دهند و آفت زده نمی شوند.

انواع بادمجان ها به گونه های مختلف در پخت انواع غذا ها قابل استفاده می باشند و به صورت کبابی، پخته شده و سرخ شده مورد استفاده قرار می گیرند، که نوع کبابی آن ها به دلیل این که در تولید آن ها از هیچ گونه روغنی استفاده نشده است کاملا سالم بوده و به همین دلیل با استقبال خاصی مواجه می باشد و در تهیه غذای کشک بادمجان کاربرد زیادی دارد.

بادمجان سرخ شده آن نیز در بسیاری از غذا ها قابل استفاده می باشد که نوع سرخ شده آن به دلیل این که حین سرخ شدن مقداری روغن توسط آن ها جذب گردیده سالم نبوده و افراط در خوردن آن سبب بروز بیماری های قلب و عروق می گردد، توصیه می شود برای جلوگیری از افزایش جذب روغن توسط بادمجان ها، بعد از پوست گیری و برش زدن آن ها به مدت نیم ساعت آن ها را در محلول آب و نمک قرار داد.

چگونه من و دوستانم میتوانیم با یک شغل مناسب پولدار شویم

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا