آراد برندینگ

میخواهم با همسرم کاری پر سود و پردرآمدی داشته باشیم

میخواهم با همسرم کاری پر سود و پردرآمدی داشته باشیم

خیلی از زوج های جوان ما هستند که برای پیشرفت در زندگی انتخاب می‌کنند که با کمک یکدیگر کاری را شروع کنند که در انتها به درآمدی زیاد برسند من به این عزیزان فروش محصولات انواع دستگیره را پیشنهاد می‌کنم لطفا برای یادگیری این روش ها به زیر مراجعه کنید.

دستگیره

دستگیره ها از جمله یراق آلاتی هستند که نقش اصلی را در کارکرد بهینه اجزای دکوراسیون ایفا می‌کنند. یک دستگیره مناسب به کاربر امکان می‌دهد تا کابینت، کمد یا کشوی خود را بدون ایجاد سر و صدای اضافه، با اعمال کمترین نیروی لازم و به آسانی باز و بسته نماید.

در این میان سلیقه مصرف کننده و نوع دکوراسیون به کار رفته در منزل او از جمله مهمترین معیارها در انتخاب دستگیره کابینت است به همین جهت تولید کنندگان انواع دستگیره ها را بسته به اولویت های خریدار به شکل ویژه ای طراحی کرده و می‌سازند. علاوه بر اینها رنگ و جنس بدنه این محصولات نیز از جمله مهمترین ویژگی هایی است که خریدار می‌بایست به هنگام انتخاب دستگیره کابینت، به آنها دقت کرده و میزان تناسب این موارد با دکور مورد نظر خود را بررسی نماید.

البته فراوانی این یراق آلات تنها به دسته دستگیره کابینت و کمد خلاصه نمی‌شود و دستگیره ها کاربردهای دیگری نیز دارند. مثلاً نوع متفاوتی از دستگیره ها وجود دارند که تنها برای باز و بسته کردن درب پنجره یا بالکن مناسب هستند.

میخواهم با همسرم کاری پر سود و پردرآمدی داشته باشیم

دستگیره پنجره

دستگیره‌های پنجره دوجداره با پیشرفت تکنولوژی از لحاظ امنیت در جایگاه بسیار خوبی قرار گرفته‌اند. نخستین معیار در انتخاب دستگیره پنجره دوجداره کیفیت دستگیره است. بهترین دستگیره پنجره دوجداره در حال حاظر جنس‌های آلمانی و ترک در بازار بوده که از کارایی بالایی برخوردار هستند. جنس دستگیره پنجره دوجداره عموما از آلمینیوم و یا پلاستیک است. در تولید پیچ دستگیره این پنجره نیز باید از آلیاژ مرغوب استفاده شود تا در هنگام استفاده و نصب روی پنجره آسیب نبیند.

بهترین نوع سیلندر مورد استفاده در انواع دستگیره این نوع از پنجره، جنس برنج همراه با روکش آلمینیوم است.نوع سیلندر مصرفی نیز به مواردی همچون سایز، آکس و نوع پروفیل بستگی دارد. طریق بازو بسته کردن دستگیره در دوام پنجره دوجداره بسیار تاثیرگذار است. همچنین دستگیره‌ها نباید با فشار زیاد چرخانده شود، زیرا به مرور زمان باعث از کارافتادن اسپانیولت می‌شود. به عنوان نکته پایانی باید عنوان کرد بهترین دستگیره پنجره دوجداره و یراق آلات آن نیز ممکن است در گذر زمان دچار مشکلاتی شوند و کارایی خود را از دست بدهند.

میخواهم با همسرم کاری پر سود و پردرآمدی داشته باشیم

دستگیره کابینت

دستگیره کابینت و کمد به طور معمول در ۶ دسته دستگیره های ساده، دستگیره های کلاسیک، دستگیره های نگین دار، دستگیره کودک، دستگیره کمدی یا ریلی و دستگیره های سرامیکی به بازار عرضه می‌شوند. هر یک از این دسته ها مشخصه های ظاهری منحصر به فرد خود را دارند و برای نوع خاصی از کابینت ها طراحی شده اند. به طور مثال دستگیره های سرامیکی ظاهری کلاسیک و خاص دارند و بیشتر برای کابینت های غیر فلزی به کار می‌روند. بدنه اغلب دستگیره های موجود در این دسته، ترکیبی از فلز برنز و سرامیک سفید دارند که جهت زیبایی بیشتر به یک گل سرخ نیز مزین شده است. این دستگیره ها بازه نرخی مناسبی دارند و برای انواع ویترین و کمد نیز قابل استفاده هستند.

گر در منزل خود با کمبود فضا مواجه هستید، بهترین راهکار برای شما انتخاب دستگیره کابینت ریلی است. با استفاده از دستگیره کابینت و کمد ریلی، دیگر نیازی به باز کردن درب کمد دیواری یا کابینت خود ندارید و می‌توانید با کنار کشیدن آنها به صورت ریلی، درب کمد را باز و بسته کنید.

میخواهم با همسرم کاری پر سود و پردرآمدی داشته باشیم

5/5 - (2 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا