آراد برندینگ

با بادام زمینی همراه باشید تا ثروتمند شوید

با بادام زمینی همراه باشید تا ثروتمند شوید

همیشه حرف های مهم همه ی افراد در جامعه پول بوده است. چرخه زندگی انسان ها در این کره خاکی تلاش برای به دست آوردن پول است. نکته مهم این است که میشود با بادام زمینی ثروتمند شد و پول به دست آورد؟ من در زمینه کسب و کار با بادام زمینی توانسته ام موفق شوم و ثروت زیادی کسب کنم. این مقاله در مورد بادام زمینی صحبت کرده است و شما را برای ثروتمند شدن آماده میکند.

بادام زمینی آستانه

در بین انواع و اقسام مغزها که در زمره خشکبارها قرار می گیرد بادام زمینی آستانه است قصد داریم در مورد بادام زمینی بگوییم که با طعم بی نظیر خود می تواند بازار فروش عالی را در کشور ما ایجاد کند. یکی از بهترین انواع بادام زمینی که در ایران عرضه می شود، بادام زمینی آستانه است که همه ساله مقدار زیادی از آن در این شهر کشت می شود. این محصول که در گروه آجیل ‌ها طبقه ‌بندی می شود، دارای اندازه میوه حدودا 4 سانتی متر است. پوسته بادام زمینی به رنگ خاکستری مایل به زرد می باشد که بر روی پوسته چند برجستگی وجود دارد که هر یک محل دانه ‌ها را نشان می‌دهد مغز دانه بادام به شکل تخم مرغ است و پوسته نازکی به رنگ قرمز قهوه ‌ای، دانه ی بادام را پوشانده است. بادام زمینی دارای ارزش غذایی بسیار بالا و حاوی مقادیر قابل توجهی از مواد مغذی است که مصرف آن فواید زیادی به همراه دارد و مصرف آن از جانب متخصصان تغذیه توصیه می شود.

C:\Users\ASRE TECHNOLOGY\Desktop\عکس\logo (30).jpg

بادام زمینی برشته

مثلا به همراه نمک برشته می شود که بادام زمینی برشته به دست می آید. این بادام زمینی با طعم های مختلفی که دارد مورد پسند افراد با سلایق گوناگون قرار می گیرد و خواص بیشماری دارد، مثلا با مصرف مداوم آن در دوره کودکی و جوانی می توانید از پیری زودرس و آلزایمر در زمان پیری و کهنسالی پیشگیری نمایید همچنین به تقویت هوش و حافظه کمک بسزایی می کند از این رو مصرف چند دانه از آن را حتما در رژیم روزانه خود داشته باشید. رشته کردن یکی از متداول­ترین اشکال فرآوری مغز­ها بوده و هدف از آن افزایش پذیرش کلی فرآورده است. استفاده از هوای داغ به منظور برشته کردن مغز­ها، اغلب با مشکلاتی همچون نرخ پائین تولید، کیفیت پائین محصول و بالا بودن هزینه انرژی همراه است، بنابراین ضرروی است که از روش­های مناسب جدید برای برشته کردن بادام زمینی استفاده گردد. از روش­های جدید برشته کردن مغز­ها می­توان به استفاده از سامانه ترکیبی هوای داغ- مادون قرمز اشاره کرد.

C:\Users\ASRE TECHNOLOGY\Desktop\عکس\logo (31).jpg

بادام زمینی بدون پوست

بادام زمینی جزو خشکبار ها محسوب می شود و بادام زمینی بدون پوست ارزش غذایی بالایی برخودار است که سبب شده بیشتر خانواده ها این محصول را در میان وعده های خود قرار دهند تا از تمامی ویتامین های موجود آن بهره مند گردند تا از همه لحاظ سلامتی خود را حفظ نمایند.بادام زمینی با داشتن انواع ویتامین ها و مواد مغذی سرشار از خاصیت های فراوانی است که می توان همراه انواع خشکبار ها و مغزیجات مخلوط کرده و آجیل و بادام زمینی زنجان تهیه نمود که بسیار عالی می گردد. بادام زمینی به عنوان یک محصول سالانه ای می باشد که به طور غالب در منطقه مدیترانه رشد می کند. بادام زمینی که از خانواده گیاه هیپی می باشد دارای ریشه، ساقه و به ویژه دانه های زیرزمینی خوراکی می باشد. بادام زمین دارای دانه های خوراکی می باشد.آرچیس هیپوی که عضو خانواده نخودفرنگی می باشد، در غلاف زیرزمین رشد می کند و دارای پوست نازک مایل به قهوه ای می باشد.

C:\Users\ASRE TECHNOLOGY\Desktop\عکس\logo (3).jpg

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا