آراد برندینگ

کسب و کارم با اینترنت جهانی شد

کسب و کارم با اینترنت جهانی شد

اینترنت در میام عموم مردم محبوبیت بالایی دارد حتی افرادی که به صورت سنتی تجارت های پر سودی هم دارند در این بستر جدید بیش از هر زمان دیگری، خطر نزدیکتر شدن رقبا و کسب و کارهای کوچک را نیز احساس می کنند. تمام این تحولات و تغییر ساختارهای این تجارت، ریشه در فراگیر شدن و محبوبیت اینترنت دارد. کسب و کار کوچک من در زمینه ترشیجات به سادگی در بستر اینترنت دیده شد به طوری که نه تنها در ایران بلکه مشتری هایی از کشور های همسایه نیز برای تهیهی این محصول با من ارتباط برقرار کردند.

ترشی لیمو

ترشی لیمو نیز از این قاعده مستثنی نیست و تفاوت عمده آن با ترشی لیمو های دیگر همین تندی چند برابری آن است که به علت استفاده زیاد از انواع فلفل های سیاه و قرمز و ادویه های مخصوص جنوب در ترکیبات آن است.

لیمو به دلیل داشتن ویتامینها و املاح بسیاری مانند اسید سیتریک، لیمونین و پکتین و همچنین وفور ویتامین C در آن از میوه های خواستنی و مورد توجه در تمام سنین بوده و خواص ریز و درشت آن بر هیچ کس پنهان نمی باشد.

.

کسب و کارم با اینترنت جهانی شد

ترشی به

یکی از مزیتهای ترشی به این است که خود به تنهایی یک چاشنی ایده آل بوده و احتیاج به کارگیری هیچ افزودنی را نداشته و این نشان از خارق العاده بودن این چاشنی می باشد. ما بهترین نوع ترشی به را در کارخانجات خود تهیه نموده ایم و تمام آنها را از با کیفیت ترین مزارع میوه برداشت نموده ایم تا شما با خیالی آسوده آنها را استفاده نمایید.

با توجه به اینکه عصاره مورد نظر در ترشی به سرکه می باشد، ما می توانیم این را بیان نماییم که مزیتهای فراوانی را برای شما به همراه خواهد داشت که یکی از این موارد مربوط می شود به دارا بودن آنتی اکسیدان کافی در این چاشنی که موجب می شود تمام امراضهای قلبی را از بین برده و همچنین سموم بدن را خارج نماید.

.

کسب و کارم با اینترنت جهانی شد

ترشی قیصی

این ترشی قیصی معرکه در همه ی مغازه ها و فروشگاه ها به فروش می رسد به طوری که آن را داخل دبه های بزرگ می ریزند و مطابق با هر اندازه ای که خریدار بخواهد آن را به فروش می رسانند.

تولید کنندگان علاوه بر ترشی مخلوط چند نوع ترشی دیگری را نیز درست می کنند و همه ی آنها را با قیمت مقرون به صرفه و مناسب به فروش می رسانند که قیمت ترشیها با هم متفاوت است و بسته به موادی که در تهیه آن به کار برده شده است و یا میزان خرید شما قیمت گذاری می شود.

.

کسب و کارم با اینترنت جهانی شد

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا