آراد برندینگ

با این پارچه با سرعت جت ثروتمند شوید

با این پارچه با سرعت جت ثروتمند شوید

از وقتی که بشریت بوجود آمد پارچه کم کم بوجود آمد و امر مهمی برای بقای نسل انسان شد. مخصوصا وقتی هوا سرد است انسان برای گرم کردن خود از پارچه و آتش استفاده می کرد به مرور زمان با اختراع شدن انواع ماشین، پارچه به صورتی نوین تولید شد و پارچه با کیفیت های مختلف تولید شد. با پارچه می توانید کسب و کاری با درآمد بالا داشته باشید و ثروتمند شوید، در ادامه چند نوع پارچه را به شما معرفی می کنیم.

پارچه ابریشم

ابریشم یکی از پارچه هایی است که می توان آن را هزاران روش مختلف استفاده کرد. با این حال برای اهدافی که مد نظر داریم کاربردهای پارچه ابریشم را به دو دسته مصرفی و صنعتی تفکیک می کنیم. می توان گفت در حال حاضر رایج ترین کاربرد مصرفی ابریشم تولید انواع پوشاک ابریشمی مردانه و زنانه است. این پارچه سالیان طولانی به دلیل لطافت بالا و دوام باور نکردنی اش مورد توجه بوده است. حتی با وجود اینکه امروزه انواع ریون (ابریشم مصنوعی) تولید می شود ولی باز هم مصرف کنندگان ابریشم واقعی را به آن ترجیح می دهند.

با این پارچه با سرعت جت ثروتمند شوید

پارچه برزنتی

تولید کنندگان و صنعت گران زیادی از پارچه برزنتی سنگین استقبال می کنند. در واقع برای حمل و جابجایی تجهیزات حساس در شرایط آب و هوایی نا مساعد استفاده از این پارچه توصیه می شود. همچنین پارچه برزنت سنگین می تواند تضمین کننده خوبی برای سلامت تجهیزات فوق باشد. در ادامه به کاربرد این محصول اشاره شده است. با در نظر داشتن استقامت و کاربرد های فراوان پارچه برزنت، دور از انتظار نیست که هزینه تهیه این پارچه بالا تر از سایر پارچه ها باشد. بنابراین پیشنهاد می شود جهت تهیه این نوع پارچه به فروشگاه های معتبر و دارای خدمات پس از فروش مراجعه فرمایید.

با این پارچه با سرعت جت ثروتمند شوید

پارچه اسپان

در پارچه های اسپان پنبه به طور کلی از نخ استفاده نشده و ترکیبی از نخ و پنبه می باشند. این نوع پارچه اسپان به دلیل وجود الیاف مصنوعی در آن قیمت مناسب تری نسبت به پارچه های نخ پنبه ای داشته و چاپ طرح روی آن بسیار بادوام بوده و با شستشو کم رنگ و پاک نمی گردد و به همین جهت این نوع پارچه در انواع لباس زنانه مثل تیشرت زنانه، بلوز زنانه، شلوار زنانه و …. به کار رفته و طرفداران بسیاری دارد. در نوع رایج پارچه های اسپان پنبه ای که در اکثر لباس های زنانه به کار برده می شود، از 60 درصد پنبه و مابقی پلی استر استفاده شده است. هرچه مقدار استفاده از الیاف مصنوعی بیشتر شود قیمت پارچه ارزان تر شده و دیگر لطافت، راحتی و خنکی لباس های نخ پنبه ای را ندارد.

با این پارچه با سرعت جت ثروتمند شوید

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا