آراد برندینگ

تصمیمی که زندگی مرا دگرگون کرد

تصمیمی که زندگی مرا دگرگون کرد

در زندگی ما گاهی شرایطی پیش می آید که تصمیم گیری درست در آن زمان باعث می شود که ما رشد چند برابری کنیم یا چند سال از زندگی عقب بیفتیم و سقوط کنیم پس انتخاب درست در آن زمان بسیار حائز اهمیت می باشد در زندگی من نیز همین اتفاق افتاد روزی به من پشنهادی شد درمورد میوه ی کیوی و من در انتخاب آن مردد بودم پس با ریسک آن را قبول کردم اما رفته رفته این اتفاق برای من سبب خیر شد و مرا به اوج و موفقیت رساند به همین دلیل است که امروز جزء برترین افراد در حوزه ی کیوی هستم و به ثروتی بزرگ رسیده ام.

کیوی زرد

از نظر ارزش غذایی کیوی زرد فاقد هر نوع کلسترول و چربی است بنابراین می‌توان انتظار داشت این محصول در کاهش فشار خون نقش داشته باشد و از گرفتگی عروق و تصلب شرایین جلوگیری کند.

کیوی زرد از میوه های بسیار مفید به شمار می‌رود که نسبت به کیوی سبز دارای کالری بیشتری است و پتاسیم آن نیز زیاد است. بنابراین برای کاهش فشار خون بسیار عالی است.

همچنین جالب است بدانید که از نظر میزان پتاسیم با موز برابری می کند و از میوه‌هایی است که به خاطر میزان بالای پتاسیم شهرت دارد.

تصمیمی که زندگی مرا دگرگون کرد

کیوی بسته بندی شده

به طور کلی اغلب نقاط کشور ما دارای شرایط مساعدی برای کشت و پرورش انواع میوه اعلا و مرغوب مانند کیوی می باشد که تامین کنندگان آن ها را به صورت کیوی بسته بندی شده به دست مشتریان می رسانند.‌

انواع کیوی کشت شده در کشور ما به دلیل برخورداری از آفتاب و رطوبت کافی به مدت طولانی، دارای طعم و رنگ بی نظیری بوده و از نظر خواص و وجود ریز مغذی ها نیز، منحصر به فرد می باشد.‌
بسیاری از کشور های دنیا که از شرایط مساعد کشت کیوی به میزان کافی بهره مند نبوده و دارای خاک حاصلخیز و بستر مناسبی برای کشت میوه با درجه کیفی بالا نیستند، نمونه های ممتاز این محصول را از ایران، وارد می کنند.

تصمیمی که زندگی مرا دگرگون کرد

کیوی گلخانه ای

سیب و کیوی گلخانه ای میوه های هستند که زیاد مصرف می شوند به همین دلیل مصرف این محصولات بسیار بالاست این میوه سردسیری که بسیار خوش مزه هم هست و آبدار و گوشتی و پوستی سطحی می باشد و قیمت مناسبی دارد و در اندازه های یکسان است و دارای انواع ویتامین های مختلف است را از بزرگ ترین تولیدی کشور خریداری کنید.

این شرکت میوه های تولیدی خود مخصوصاً کیوی گلخانه ای را در حجم وسیعی در سطح کشور و حتی خارج از کشور صادر می کند.

تصمیمی که زندگی مرا دگرگون کرد

.

.

.

.

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا