آراد برندینگ

ثروتمند شدن من تنها از یک سرکه شروع شد

ثروتمند شدن من تنها از یک سرکه شروع شد

جریان ثروتمند شدن من برمیگردد به روزی که پدرم ورشکست شد و به شدت نیاز داشتم کاری را شروع کنم تا از نظر مالی بتوانم خانواده را ساپورت کنم که با راهنمایی یکی از دوستانم وارد تجارت سرکه شدم و خوشبختانه در همین زمینه توانستم چندین برابر ثروت از دست رفته پدرم را برگردانم.

سرکه انگبین

ازجمله خواص مصرف سرکه انگبین رفع بیماری های کلیوی، خارج کردن سنگ کیسه صفرا، رفع سنگ کلیه، پاکسازی سموم بدن، کاهش غلظت خون، پاکسازی کبد، درمان بیماری های پوستی، درمان سرماخوردگی، رفع قارچ و باکتری، رفع پسوریازیس و درمان اگزما است.

سرکه انگبین برای درمان رفلاکس معده، اسید معده و سوزش سر‌دل موثر است. این شربت به برطرف کردن التهاب مفاصل یا آرتریت کمک می نماید. سرکه انگبین برای التهابات کبد و تعادل حرارت و کنترل صفرا، نقش موثری دارد. مصرف منظم این ماده سبب کاهش فشار خون، کاهش غلظت خون، کاهش چربی خون و کاهش قند خون کمک می کند و تمام عروق بدن را باز می کند تا از بروز بیماری ها و حملات قلبی جلوگیری نماید. اگر تمایل به آشنایی بیشتر با این نوشیدنی گوارا را دارید، مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

ثروتمند شدن من تنها از یک سرکه شروع شد

سرکه عسل

مراحل درست کردن سرکه عسل را باهم بررسی می کنیم. اولین مرحله آماده کردن یک ظرف تمیز است که از چند روز قبل داخل آن جوهر لیمو ریخته و آب ریخته شده تا میکروبهای آن از بین بروند.

همچنین می شود از گوگرد در حال سوختن برای ضد عفونی کردن این ظرف استفاده کرد.مرحله ی دوم آماده کردن مخمرها و باکتری های لازم برای درست کردن سرکه از چند هفته قبل است.شایان ذکر است اولین بار لویی پاستور نشان داد که میکروارگانیسمهایی تحت عنوان “مخمر” در فرآیند

تبدیل شدن شکر به الکل و سپس سرکه دخیل هستند.مرحله ی سوم انتخاب نوع عسلی است که برای درست کردن سرکه در نظر میگیریم. عسل از قند درست شده است. گلوکوز،فروکتوز و مقداری ساکروز. از آنجایی که نمیتوان از قند بسیار غلیظی چون عسل،سرکه گرفت،باید آن را رقیق کرد تا مکان مناسبی برای زیستن مخمرها شود.

A picture containing table, cup, drink, honey

Description automatically generated

سرکه کشمش

سرکه کشمش یکی از انواع سرکه می باشد که مانند سرکه انگور تهیه می شود و دارای خواص منحصر به خود می باشد. روش تهیه سرکه کشمش مانند سرکه انگور است و بسیار شبیه به آن تهیه می شود. اما میزان آب مورد نیاز برای آن با توجه به شیرینی کشمش و انگور متفاوت می باشد. 

برای تهیه سرکه کشمش، از کشمش های مختلف استفاده می شود و هر اندازه که رنگ کشمش ها روشن تر باشد رنگ سرکه حاصل از آن روشن تر می شود و رنگ تیره سرکه حاصل از کشمش های تیره می باشد.

ثروتمند شدن من تنها از یک سرکه شروع شد

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا