آراد برندینگ

مسیر ثروت را با اجتناب از بدهی پیش بردم

مسیر ثروت را با اجتناب از بدهی پیش بردم

بدهی لزوما و در همه موارد بد نیست، اما چیزی است که بیشتر اوقات باید از آن اجتناب کرد اما من با گرفتن وام هایی با سود کم و اختصاص دادن بیست درصد از حقوقم برای پرداخت آن توانستم کسب و کارم را رونق دهم و سریعتر به ثروت برسم و دیگر دغدغه ی به دست آوردن نداشته باشم. در ادامه مقاله چند نمونه از محصولات خوب را برایتان به اشتراک گذاشته ام.

کیسه فریزر

برای بسته بندی مواد غذایی که در یخچال و فریزر نگهداری میشوند نوعی کیسه وجود دارد که به آن کیسه فریزر میگویند. کیسه فریزر از نوعی پلاستیک مخصوص تولید میشود که میتواند انواع مواد غذایی را بدون آنکه کوچکترین مشکلی در بافت آنها بوجود بیاید را در دمای بالا نگهداری کند. کیسه فریزر همانطور که از نامش نیز پیداست مخصوص بسته بندی و فریز کردن میباشد که البته استفاده های دیگری نیز از آن میشود.کیسه فریزر از مزیت های زیادی برخوردار است که به آنها اشاره خواهیم کرد:

کیسه فریزر میتواند انواع مواد غذایی را برای مدت زمان طولانی و در دمای انجماد نگهداری کند.

کیسه فریزر در برابر دمای انجماد مقاومت بسیار خوبی از خود نشان میدهد و بافت آن تحلیل نمیرود.

C:\Users\ARAD\Downloads\logo (72).jpg

پلاستیک زیپ دار

نگه داری مواد غذایی درون فریزر و یخچال یکی از مهم ترین نکاتی است که در منزل و حتی رستوران و کافه ها مورد توجه قرار می گیرد، در واقع همه افراد برای سالم و تازه ماندن مواد غذایی درون دستگاه های سرد کن تلاش می کنند. پلاستیک زیپ دار می تواند یکی از بهترین و مناسب ترین انتخاب های شما به شمار رود که به راحتی می توانید تمام مواد اولیه، خوراکی، میوه و سبزیجات را درون یخچال و فریزر در مدت زمان طولانی سالم و تازه نگهداری کنید.

.

با توجه به این که زیپ کیپ نسبت به کاربرد و نیاز افراد جامعه در سایز های متفاوتی تولید می شوند، برای هر وسیله و محصول ریز و درشتی قابل استفاده می باشد. تنها کافیست تعدادی از آن ها را با سایزهای مختلف در منزل یا محل کارتان داشته باشید.

با این نایلون زیپ دار طبقه ها و قفسه های موجود در منزل، اتاق، یخچال، فریزر و هر جایی در محل کار همیشه مرتب و یک دست می باشند و همچنین با توجه به رنگ شفاف آن می توانید به راحتی وسیله مورد نیازتان را برداشته و پس از اتمام کار آن را مجددا درون جای خود قرار دهید.

C:\Users\ARAD\Downloads\logo (73).jpg

پلاستیک دسته دار

کیسه نایلکس دسته رکابی: این نوع همانطور که از نامش مشخص است دارای دسته ای به شکل زیرپوش های رکابی است که بیشتر به صورت شفاف برای سوپر مارکت ها، فروشگاه های مواد غذایی، میوه و ترباره و … به صورت شفاف مورد استفاده قرار می گیرد. امکان تولید این پلاستیک دسته دار به صورت چاپ دار با پایه رنگی متنوع به صورت از پیش چاپ شده یا چاپ اختصاصی وجود دارد.

نایلون دسته موزی : در پلاستیک های دسته موزی، دسته آن روی خود بدنه برش خرده و همانند دسته کارتن های موز می باشد. این نوع بیشتر در فروشگاه هایی که ظاهر بسته بندی مورد اهمیت است همانند بوتیک و لباس فروشی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

نایلون دسته تقویت: این نوع دقیقا همان نایلون های دسته موزی است که پشت دسته آن برای افزایش مقاومت یک تک نایلون لمینت می شود.

نایلون دسته بندی (دسته زنبیلی) : نمونه های دسته بندی، همانند زنبیل های پارچه ای فروشگاهی است، اما با این تفاوت که از جنس پلاستیک بوده و دسته به صورت جداگانه به صورت حرارتی روی آن لمینت می شود.

C:\Users\ARAD\Downloads\logo (74).jpg

.

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا