آراد برندینگ

شغلی با درآمدی فراتر از باور داشته باشید

شغلی با درآمدی فراتر از باور داشته باشید

چرا باید همیشه به درآمد های ناچیز که فقط درحد گذران زندگی آن هم به سختی رضایت بدهیم؟ با شناخت حوزه هایی پولساز از قبیل اسانس می‌توانید شغلی پردرآمد داشته باشید که در ادامه 3 نوع مهم این محصول را معرفی می‌کنیم.

اسانس دود

اسانس دود برای ایجاد طعم دودی در مواد غذایی کاربرد گسترده ای دارد خوانندگان عزیز وبلاگ آی فودز برای آشنایی بیشتر با اسانس دود و خواص آن با ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

شما نیز حتما با طعم دودی آشنایی دارید و حتی ممکن است از طرفداران آن باشید. از زمان های قدیم خیلی از مواد غذایی را برای ایجاد طعم بهتر و به منظور افزایش ماندگاری آن ها دودی می کردند که از جمله متداول ترین آن غذاها ماهی دودی بود.

امروزه نیز بسیاری از مواد غذایی را با طعم دودی مورد استفاده قرار می دهیم. با این حال، امروزه دیگر خیلی از روش های سنتی برای دودی کردن استفاده نمی شود. درواقع، دودی کردن مواد غذایی با عصاره دود بسیار رواج یافته است و از این روش به راحتی و با همان طعم قدیمی می توان، آن ها را دودی کرد.

شغلی با درآمدی فراتر از باور داشته باشید

اسانس رز

این اسانس را از رز centifolia می گیرند بر این اساس است که به آن اسانس رز می گویند و در روش سنتی، برگ های این گیاه را با کمی آب جوشانده و بخار متساعد شده از آن را سرد می کنند. بخار سرد شده عصاره ای ایجاد می کند که به آن اسانس گل رز گفته می شود.

محققان کشف کرده اند که اسانس گل رز حاوی چندین ترکیب درمانی زیر است سیترال که خواص ضد میکروبی قوی دارد و برای سنتز ویتامین A در بدن ضروری است.

متیل یوژنول که یک ضد عفونی کننده و بی حس کننده موضعی است و فنیل استالدئید عامل ایجاد کننده بوی شیرین در این گل است و در شکلات نیز یافت می شود و فینیل گرانویول که شکل طبیعی گرانیول است.

شغلی با درآمدی فراتر از باور داشته باشید

اسانس عطر

اسانس عطر از ترکیب عصاره های گیاهی, مواد نگهدارنده و حلال های مختلف تشکیل شده اند و کاربرد آن ها به منظور خوشبو نمودن و ایجاد رایحه های دل انگیز برای بدن و محیط های مختلف است اسانس ها از طریق روش های مختلف از قسمت های متفاوت گیاهان استخراج می گردد.

اسانس عطر از ترکیب عصاره های گیاهی, مواد نگهدارنده و حلال های مختلف تشکیل شده اند و کاربرد آن ها به منظور خوشبو نمودن و ایجاد رایحه های دل انگیز برای بدن و محیط های مختلف است. اسانس ها از طریق روش های مختلف از قسمت های متفاوت گیاهان استخراج می گردد.

شغلی با درآمدی فراتر از باور داشته باشید

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا