آراد برندینگ

کلم هایی که مرا از ورشکستگی نجات دادند

کلم هایی که مرا از ورشکستگی نجات دادند

سالها بود که بهم ریختگی قابل توجهی در اوضاع مالی من روی داده بود و نمی توانستم جلوی آن را بگیرم تا این که به آستانه ورشکسستگی رسیدم، در همان دوران بود که به صورت اتفاقی با شخصی آشنا شدم که مرا به کار خود که در زمینه صیفی جات بود دعوت کرد و مرا از بحران مالی که در آن گرفتار شده بودم نجات داد.

کلم قمری

بر طبق تحقیق برترین های جهان شاید باورتان نشود که کلم قمری خیلی از عفونت ها و بیماری ها را از بین می برد و حتی یک مرهم مناسب برای زخم ها محسوب می شود. زمانی که آب کلم و یا خود کلم را نوش جان می کنید و یا از آن مرهمی برای زخم ها می سازید به طبیعی ترین شکل ممکن به سلامتی تان خدمت کرده اید. کلم با یبوست، زخم معده، آرتروز، برونشیت، سرطان و غیره مقابله می کند.

در این گیاه ساقه هوایی آن که ضخیم می شود مورد تغذیه قرار می گیرد. در بعضی از کشورها نیز از برگ آن استفاده می کنند. کلم قمری به رنگهای سفید، آبی و بنفش دیده می شود. طول دوره رویش این گیاه بسیار کوتاه است و به عبارت دیگر مدت کمی زمین را اشغال می کند و از این نظر می توان این گیاه را به راحتی در تناوب زراعی قرار داد.

.

C:\Users\ASUS\Downloads\logo (64).jpg

کلم قرمز

کلم قرمز، بومی قسمت جنوبی اروپاست و امروزه در بیشتر کشورهای اروپایی کشت می‌شود.

کلم قرمز می‌تواند در تمام طول سال رشد کند اما زمانی که در آب و هوای سردتر کاشت شود، طعم بهتری دارد. هنگامی که کلم قرمز در پاییز یا زمستان کاشت می‌شود، طعمی ترد، ملایم و فلفلی شیرین دارد.

کلم قرمز، حاوی ویتامین، مواد معدنی است و یک ابرغذا محسوب می‌شود. برخلاف دیگر گیاهان کروسیفر، کلم قرمز منحصربه فردتر است زیرا مقدار زیادی آنتوسیانین دارد. آنتوسیانین فقط به عنوان ماده مغذی آنتی اکسیدان در نظر گرفته نمی‌شود بلکه ماده مغذی ضد التهابی نیز هست. کلم قرمز، سرشار از ویتامین K، ویتامین C و ویتامین B کمپلکس است. کلم قرمز منبعی عالی از مواد معدنی مانند منگنز، آهن، منیزیم و پتاسیم نیز هست.

خواص کلم قرمز برای سلامتی بسیار مهم هستند زیرا می‌تواند نخستین منبع ویتامین‌های چندگانه باشد. کلم قرمز، منبعی عالی از مواد مغذی است و فواید زیادی برای بدن دارد.

C:\Users\ASUS\Downloads\logo (66).jpg

کلم چینی

کاهو چینی انواع مختلفی دارد. اما رایج ترین نام های مرتبط با کلم چینی کلم Napa یا برگ چینی است.

در حالی که این کلم سبز و سفید و کمرنگ در سراسر جهان کشت می شود اما به طور گسترده در چین رشد می کند و یکی از عناصر محبوب در غذاهای اصیل آسیایی است، از غذاهای سرخ کرده و رشته ای گرفته تا کوفته، رول و سالاد. تهیه آن آسان است و عطر و طعم ملایمی را ارائه می دهد که با پخت و پز شیرین می شود.

این کلم مستطیل و بزرگ دارای برگهایی کاملاً بسته، سبز کمرنگ، دارای رگه های ضخیم و یک ساقه سفید است (از این رو نام دیگر آن “کلم کرفس” است). به دلیل مقاومت سبزیجات در برابر سرما، کلم در سراسر جهان به ویژه در مناطق شمالی کره زمین محبوب شده است. کلم ناپا به راحتی تهیه می شود و به دلیل استفاده زیاد، یافتن آن نسبتاً آسان است. این کلم در مقایسه با بسیاری از سبزیجات دیگر مقوی، ارزان قیمت است و سیرکننده است. مزه کلم خام ناپا دارای بافتی نازک، ترد و طعم ملایمی است و با پخته شدن نرم و شیرین می شود.

C:\Users\ASUS\Downloads\logo (68).jpg

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا