آراد برندینگ

با آجر قصر موفقیت خود را ساختم

با آجر قصر موفقیت خود را ساختم

من از همان سن جوانی در حوزه ی آجر شروع به فعالیت کردم و خوشبختانه در عرصه نیز بسیار موفق بودم و با کارآفرینی برای جوانان کشورم توانستم خود و دیگران را به سود برسانم. در ادامه با حوزه ی کار من بیشتر آشنا خواهید شد.

آجر سفالی قزوین

قیمت آجر سفالی قزوین به عوامل مختلف بستگی دارد. کارخانه آجر سفالی در سراسر کشور وجود دارند که از مهمترین و مرغوب ترین کارخانه های آجر سفال در سطح کشور می توان به کارخانه آجر سفالی در اصفهان اشاره کرد که امروزه به عنوان یکی از کارخانه های تولید در این زمینه از رونق تولیدی زیادی برخوردار بوده و توانسته در رفع نیاز بازارهای داخلی و خارجی از اهمیت زیادی برخوردار باشد.

مهمترین خصوصیات آجر سفالی درجه یک، این است که این نوع آجر دارای گوشه های کاملا قائم با استحکام و مقاومت بالا تولید شده و همچنین از خاک مرغوب با درصد آهن بالا می باشد که دارای وزنی استاندارد با اندازه و ابعاد متفاوت جهت دیوار چینی از تحمل بالایی نسبت به نوع خود برخوردار بوده و مشتریان زیادی را متوجه خود ساخته است.

بازار فروش آجر سفالی درجه یک، امروزه به سبب تمایل و علاقه مردم به ساختمان هایی با طراحی و معماری مدرن رونق فراوانی یافته است. از این رو قیمت آن تابع عوامل مختلفی است که هر چه وزن آجر سبک تر باشد از قیمت بالاتری نیز برخوردار خواهد شد. مقاومت بی مانند: اصلی ترین دلیلی که فروش بالای آجر سفالی مخصوص نما را به دنبال داشته است، ویژگی های مقاومتی این محصول است.

C:\Users\ARAD\Desktop\وان.jpg

آجر سفالی سقفی

آجر سفالی تحت شرایطی تولید می‌شود که خواص فیزیکی بی نظیری به آن می‌دهد، این آجر تحت فشار های بالا و ضربات به راحتی دچار شکستگی نخواهد شد و زمانی که در کار قرار می‌گیرد، شکستن آن امری غیرممکن می‌شود. آجر سفالی سقفی در بازار متفاوت است.

این آجر در برابر فرسایش نیز توانسته است به خوبی نیاز ها را برآورده سازد، فرقی ندارد که شما این محصول را در مناطق سردسیر، گرمسیر، شرجی و یا هر جای دیگری استفاده می‌کنید.

چون که آجر سفالی نما سازگار با تمامی شرایط جوی و آب و هوایی هست و کیفیت آن به مرور زمان تغییری نخواهد کرد، این موضوع در حالی است که اجر های بی کیفیت پس از مدتی دچار ترک و خرد شدگی می‌شوند. بدون شک آجر سفالی نسبت به بسیاری از مصالح ساختمانی دیگر دارای قیمتی ارزان است که این موضوع در پروژه های ساختمانی بزرگ به خوبی خود را نشان می‌دهد، تا حد زیادی باعث کاهش قیمت ساخت یک ساختمان می‌شود.

C:\Users\ARAD\Desktop\ت.jpg

آجر سفالین

توجه کنید که قیمت آجر سفالی هم همیشه ثابت نیست و عواملی متعددی وجود دارد که باعث می‌شود قیمت آن همواره دچار افزایش و یا کاهش شود. آجر سفالین مقرون به صرفه است.

در حال حاضر عرضه آجر سفالی با توجه به تقاضای بالا برای خرید آن از روش های مختلفی انجام می‌شود تا نیازهای خریداران در کم ترین زمان ممکن تأمین شود. لازم به ذکرست که فوم به کار رفته برای عایق سازی این تیغه از نوع یونولیت نسوز و دارای چگالی بوده که از نظر استانداردهای ساختمان سازی کاملا مورد تایید می باشد.

امروزه با توجه به اجرای دکوراسیون داخلی با سبک های مدرن و ساده، شاهد طراحی و تولید انواع آجر سفالی از نوع نسوز با این سبک کارها هستیم که مزیت های خارق العاده ای نسبت به مدل های قدیمی و سنتی دارند. به طور کلی هر کدام باید متناسب با محل قرار گیری انتخاب و نصب شوند.

C:\Users\ARAD\Desktop\به درک.jpg

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا