آراد برندینگ

راه یک شبه پولدار شدن را کود به من نشان داد

راه یک شبه پولدار شدن را کود به من نشان داد

همیشه به دنبال راهی برای ثروتمند شدن بودم نه اینکه قطره قطره حقوقم را پس انداز کرده تا به مبلغ قابل توجه برسد، زمانی که کار خود را در حوضه کود آغاز کردم همینطور شد و به یک فرد سرمایه دار تبدیل شدم.

کود نیترات آمونیوم

قیمت کود نیترات آمونیوم باعث پرفروش تر شدن این محصول شده است، این روزها توجه به برند هر کالا یا محصول از نکات مهمی است که خریدار برای خرید آن مد نظر قرار می دهد ،مخصوصا محصولات حساس و کارآمدی مانند کودهای کشاورزی که تاثیر زیادی در رونق محصولات دارند، در نتیجه کودی که دارای مارک تجاری نام آشنایی باشد به طبع قیمت بالاتری نیز دارد.

این کود در بسته بندی ها با حجم های متفاوتی در بازار وجود دارد و همین مورد دلیلی برای قیمت گذاری متغیر برای انواع آن است. طبیعی است که اگر محصول را با حجم کمتری خریداری کنید بهای کمتری نیز پرداخت می کنید. پس توجه کنید که اگر برای قسمت کمی از زمین کشاورزی قصد تهیه کود نیترات را دارید، حتما حجمهای کم آن را خریداری کنید.

به جرات می توان گفت که تقریبا امروزه هیچ کشاورزی نیست که برای رشد سریع و خوب محصولات کشاورزی خود از تقویت کننده های محصول استفاده نمی کند چراکه این کار به امری متداول تبدیل شده است کود نیترات آمونیوم مایع یکی از کودهای آشنا است که استفاده زیادی از آن می شود‌.

تولید این محصول مربوط به چندین سال گذشته است که در آن ایام برای ساخت برخی از ادوات جنگی از آن استفاده می شد و بعد از آن به مرور به کالایی تجاری مبدل شده و در اختیار کشاورزان قرار گرفت این کود از فرآوری گازی به نام آمونیاک و اسید نیتریت به وجود می آید.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (21).jpg

کود آهن حیوانی

قیمت کود آهن حیوانی در چند روز گذشته تغییر پیدا کرد که در ادامه خواهیم خواند، برای بهتر شدن شرایط خاک و رشد بهتر گیاه از کود آهن حیوانی استفاده می‌ نمایند برای درخت انجیر و تقویت گیاهان متنوع این کود کارایی دارد از پرکاربردترین کودها می توانیم به کود آهن گاوی اشاره داشته باشیم عناصر موجود در آن می تواند باعث تقویت نفوذ آب در خاک و از طرفی شادابی و طراوت بیش تر گیاه شود برای درختان میوه معمولا از انواع کود گاوی و گوسفندی استفاده می شود.

اینکه کود گاوی بهتر است یا کود گوسفندی می تواند به عوامل کثیری بستگی داشته باشد روشهای ضدعفونی کردن کودهای حیوانی و روند استفاده از آن موضوع بسیار مهمی می باشد که باید قبل از تهیه کودها به آن بپردازید. از زمانهای گذشته تا به امروز استفاده از کود حیوانی مرسوم بوده است، کودهای حیوانی در لیست مواد آلی قرار گرفته اند و سبب می‌ شود تا خاک عمر بیش تری داشته باشد و از طرفی تقویت شود.

کودهای حیوانی دارای مقدار زیادی پتاسیم، کلسیم و آهن و گوگرد هستند و در آنها مقدار مشخصی منگنز وجود دارد با این وجود خاکهای زراعی تقویت شده و باعث رشد گیاه می شود کودهای حیوانی دارای انواع متنوعی هستند که یکی از آنها کود گوسفندی است این کود از مواد ارزشمندی برخوردار می باشد بهتر است که در مصرف کود حیوانی افراط نداشته باشید چرا که سرعت تجزیه این کود بالا بوده و مصرف‌ زیاد آن سبب سوختن گیاه خواهد شد.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (22).jpg

کود مرغی

قیمت کود مرغی جزو مناسب ترین کالا به شمار می آید، اگر به دنبال خرید و فروش کود مرغی به صورت عمده هستید ابتدا باید اطلاعاتی در خصوص آن بدست آورید. کود مرغی یکی از مغذی ترین و غنی ترین کودهای مورد استفاده است که در کشاورزی و باغداری مورد استفاده قرار می گیرد اهمیت این کودها به این دلیل است که آنها از لحاظ عناصر غذایی همچون ماکرو بسیار قوی و غنی هستند.

این عناصر شامل فسفر، پتاسیم و نیتروژن هستند که در کشت سبزی و صیفی جات به صورت گسترده و به وفور استفاده می شوند اگر چه کودهای دامی نظیر گوسفندی و گاوی نیز مفید هستند و دارای مزایای بالایی هستند اما از نظر عناصر غذایی کود مرغی ارزش غذایی به مراتب بالاتر را ارائه می دهد.

عموما کشاورزان و باغداران با خرید این کود برای کاهش هزینه تولید محصولات خود و افرایش عملکرد 33 درصدی نسبت به سایر انواع کودهای حیوانی و شیمیایی می کوشند به عبارت دیگری در صورت که شما عملکردی تا 300 درصد بالاتر را نسبت به شرایطی که اصلا از کود برای مزارع خود استفاده نکنید خواهید داشت از طرفی استفاده از آنها باعث کاهش علف های هرز شما به دلیل تدریجی قرار دادن عناصر غذایی می شود.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (23).jpg

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا