آراد برندینگ

سنجد، کلید طلایی بود که باعث ثروتمند شدنم شد

سنجد، کلید طلایی بود که باعث ثروتمند شدنم شد

وقتی برای اولین بار کارم را در زمینه سنجد آغاز کردم کمی مشکل داشتم ولی رفته رفته با افزایش اطلاعاتم توانستم مهارتم را هم بالا ببرم و در کارم پیشرفت کنم و خوشبختانه ثروت را به زندگی خودم و خانواده ام وارد کنم.

سنجد تلخ

سنجد تلخ یا خولان گیاهی است که در مناطق جنوب خراسان، قهستان و اقلید به صورت انبوده می‌روید. قیمت سنجد تلخ را می توانید در سایت های معتبر دریافت کنید. برگ، گل، دانه و میوه‌های گیاه استفاده دارویی دارند. از برگ و گل این گیاه برای درمان آرتروز، زخمهای گوارشی، تقرس و دانه‌های روی پوست که بوسیله بیماریهای عفونی همچون سرخک ایجاد شده باشد، به کار می‌رود. از چای حاوی برگهای سنجد تلخ به عنوان منبع ویتامینها، آنتی اکیسدانها، واحدهای سازنده پروتئین (اسیدهای آمینه)، اسیدهای چرب و مواد معدنی برای بهبود فشار خون و کاهش کلسترول، پیشگیری و کنترل بیماری عروق خون و تقویت سیستم ایمنی استفاده می‌شود.

از میوه این گیاه برای پیشگیری از عفونت، بهبود بینایی و کاهش فرایند پیری استفاده می‌شود. دانه یا روغن میوه آن به عنوان یک اکسپکتورانت برای کاهش خلط؛ به منظور درمان آسم، اختلالات قلبی از جمله درد قفسه سینه (آنژین) و کلسترول بالا به منظور پیشگیری از بیماری عروق خونی و به عنوان یک آنتی اکسیدان استفاده می‌شود.

سنجد، کلید طلایی بود که باعث ثروتمند شدنم شد

سنجد خرمایی

قیمت سنجد خرمایی کمی بیشتر از سنجد معمولی است سنجد خرمایی گیاهی است با درختی خودرو که برگهای باریک و مخملی شکل و میوه هایی به رنگ قهوه ای که هم به صوت خام مصرف می شود و هم در بعضی از گیاهان استفاده می شود این گیاه در بعضی از شهرهای یزد یا زنجان هم  رشد می کند در عربی به آن (غبیرا) گفته می شود. این درخت در نواحی مختلف ایران به نامهای مختلف شناخته می شود میوه این درخت از زیتون سانان و داری گوشتی با بافت پنبه ای است و هسته آن هم قابل مصرف می باشد. سنجد درختی با میوه و برگهای پر خاصیت به شمار می رود که علاوه بر مصرف خوراکی در مصارف دیگر مثل: دارویی، آرایشی، بهداشتی و همچنین صنعت عطر نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

سنجد، کلید طلایی بود که باعث ثروتمند شدنم شد

سنجد خوشه ای

قیمت سنجد خوشه ای متفاوت از سایر سنجد ها است. شاید بسیاری از ما با شنیدن اسم سنجد، به یاد سفره‌ های هفت سین زیبای عید نوروز بیفتیم. به گونه ای می باشد که به عنوان یکی از مواد غذایی مقوی و خوش طعم به حساب می‌ آید که نیاکان ما از دیر زمان استفاده از آن را توصیه می‌کردند.

اگر سنجد را فقط با عنوان خوراکی یاد می کنید، باید بگوییم که بی شک در اشتباهید! چرا که نه تنها از این میوه کوچک شیرین، بلکه از هسته، گل و همچنین برگ‌های درخت سنجد در صنایع بزرگی مانند صنایعی همانند: دارویی، آرایشی و بهداشتی و البته صنعت ساخت عطر مورد استفاده قرار می گیرد.

سنجد، کلید طلایی بود که باعث ثروتمند شدنم شد

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا