آراد برندینگ

بدون سرمایه کسب و کار ثروت ساز راه اندازی کردم

بدون سرمایه کسب و کار ثروت ساز راه اندازی کردم

نداشتن سرمایه یکی از دغدغه های من برای راه اندازی کسب و کار در حوزه چای بود اما زمانی که شروع به فعالیت کردم متوجه شدم که می شود با اصول و قواعد خاصی که در این مقاله به آن ذکر شده است به ثروت رسید.

چای کوهی سوزنی

چای کوهی سوزنی در طب سنتی محصولی بسیار محبوب و پر مصرف به شمار می رود و درمانی مناسب برای بیماری های مختلف است.نوشیدن این چای به دلیل داشتن طبع گرم و خشک، در فصول سرد سال بسیار پرسود می باشد و به گرم شدن بدن کمک می کند. در این بخش از مقاله قصد داریم برای شما عزیزان درباره قیمت چای کوهی سوزنی را بیان کنیم تا در صورتی که قصد استفاده از آن را دارید، به بهترین شکل ممکن آن را آماده کرده و نوش جان کنید.

این گیاه به صورت تازه و یا خشک شده قابل استفاده است، برای استفاده از نوع تازه آن جهت تهیه دمنوش، لازم است برگ های آن را بشویید و در مقداری آب جوش قرار دهید.

یک درپوش روی ظرف قرار دهید و به مدت ۱۵ دقیقه صبر کنید تا دمنوش شما آماده مصرف شود.

در صورتی که نوع خشک شده آن را برای مصرف انتخاب کرده اید، همانند دم کردن چای، مقداری از گیاه خشک شده را داخل قوری بریزید و آن را از آب جوش پر کنید و اجازه دهید تا به آرامی دم بکشد.

.

بدون سرمایه کسب و کار ثروت ساز راه اندازی کردم

چای ماسالا

یکی از خوشمزه ترین انواع چای موجود در بازار چای ماسالا می باشد که دارای خواص بسیاری از جمله برای لاغری می باشد. این نوع چای را می توان با شیر مصرف کرد که با قیمت چای ماسالا عرضه و فروش عمده آن در مراکز مختلفی از کشور قابل خریداری است. چای ماسالا صرف نظر از هر خواص و ترکیباتی که داشته باشد دارای طعم و عطر بسیار دلپذیری است. شاید بسیاری از افراد به همین خاطر آن را مصرف می کنند اما با دانستن فوایدی که این نوع چای برای سلامتی دارد می توا استفاده ای مناسب تر از آن به عمل آورد. مهم ترین ترکیباتی که برای تهیه چای ماسالا مورد استفاده قرار می گیرد. شامل زنجبیل، دارچین، هل، فلفل سیاه، رازیانه، جوز هندی، میخک و غیره می باشد البته مواد و ترکیبات گیاهی دیگری نیز در آن به کار می رود که بسته به آداب و رسوم هر منطقه و همچنین طبع افراد می تواند متغیر باشد.

.

بدون سرمایه کسب و کار ثروت ساز راه اندازی کردم

چای میوه ای

کیفیت میوه مورد استفاده در انواع چای میوه ای و قیمت میوه ای که به صورت چای عرضه می شود بر قیمت چای میوه ای تاثیر مستقیم دارد.

فقدان مواد افزودنی و طعم دهنده ها در چای میوه ای ارائه شده نیز بر قیمت آن موثر است زیرا هدف اصلی تهیه چای میوه ای حرکت به سمت زندگی سالم بوده و مواد افزودنی خلاف این نیت است.

بسته بندی مناسب که علاوه بر نشان دادن اعتبار و کیفیت شرکت عرضه کننده باعث ماندگاری بیشتر محصول و امکان استفاده از چای میوه ای در فصول مختلف را برآورده می کند، بر قیمت آن اثرگذار است.

مراحل عمل آوری چای میوه ای می تواند به صورت خانگی و یا به صورت عمده و کارخانه ای باشد ولی تنها نکتهٔ مهم، استفاده از مواد طبیعی و حفظ کیفیّت و ایجاد محصولی سالم است.

.

بدون سرمایه کسب و کار ثروت ساز راه اندازی کردم

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا