آراد برندینگ

بهترین روش برای چند برابر کردن پول

بهترین روش برای چند برابر کردن پول

شاید برایتان سوال باشد که چگونه میتوان پول هایمان را چند برابر کنیم بهترین روش ایجاد یک کار جدید با پشتوانه افراد موفق است که من با انجام آن در حوزه سیستم های آبیاری توانستم به ثروت زیادی دست پیدا کنم و امروز قصد دارم تا آن را با دیگران به رایگان به اشتراک بگذارم.

سیستم آبیاری تحت فشار مدرن

سیستم آبیاری از سیستم های جدید و نوین آبیاری می باشد در ادامه به معرفی و قیمت سیستم آبیاری تحت فشار مدرن می پردازیم.

مهمترین و اصلی‌ ترین دلیل طراحی سیستم نوین آبیاری تحت فشار و روش آبیاری بابلر، برای آبیاری درختان کهنسال و گیاهانی است که دارای ریشه‌ های عمیق در درون خاک هستند.

بسیاری از روشهای آبیاری تحت فشار، از جمله روشهای آبیاری بارانی و قطره ‌ای، خاک زمین کشاورزی را به ‌صورت سطحی آبیاری می ‌کنند.

این روش از آبیاری مناسب آبیاری محصولات کشاورزی پایه کوتاهی می ‌باشد که دارای ریشه ‌های سطحی در درون خاک هستند.

در صورت استفاده از این روشهای آبیاری، می ‌توان از هدر رفت آب به شکلهای مختلف جلوگیری نمود و جواب ‌گوی آبیاری محصولات پایه کوتاه با ریشه ‌های کوچک می‌ باشد.

در صورتی ‌که محصولات کاشته شده درختان کهنسال یا گیاهان ریشه‌ دار باشند، دیگر آبیاری سطحی جوابگو نخواهد بود.

در چنین مواردی لازم است که آبیاری به ‌صورت عمقی صورت گیرد تا تمامی ریشه‌ هایی که در عمق زمین قرار گرفته ‌اند، آب کافی برای تغذیه و رشد داشته باشند.

بهترین روش برای چند برابر کردن پول

سیستم آبیاری قطره ای گلدان

سیستم آبیاری از سیستم های جدید و نوین آبیاری می باشد در ادامه به معرفی و قیمت سیستم آبیاری قطره ای گلدانی می پردازیم.

شما کاربران و کشاورزان عزیز می توانید برای عملکرد بهتر سیستم آبیاری نوین قطره ای از انواع پمپهای سانتریفیوژ گریز از مرکز بهره بگیرید.

زیرا نیازی به پمپاژ آب در دبی بالا ندارید و باید این نکته را متذکر شویم که اگر می خواهید سیستم آبیاری قطره ای را برای مساحت کم راه اندازی و نصب نمایید.

برای این کار نیاز به پمپ نیست و فشاری که درون لوله آبهای شهری وجود دارد، جواب گوی نیاز شما می باشد اما از آن جایی که اکثر کشاورزان سیستم آبیاری قطره ای را برای مصارف بزرگتر نصب و راه اندازی می کنند، باید یک پمپ تهیه نمایند.

برای این که سیستم آبیاری به صورت خودکار و اتوماتیک عملیات آبیاری را انجام دهدشما به یک تایمر یا کنترلر نیاز دارید و زمانی که تایمر به سیستم آبیاری متصل است، به صورت اتوماتیک سیستم آبیاری را قطع و وصل می کند.

بهترین روش برای چند برابر کردن پول

سیستم آبیاری بارانی سنترپیوت

سیستم آبیاری بارانی سنترپیوت از سیستم های جدید و نوین آبیاری می باشد در ادامه به معرفی و قیمت سیستم آبیاری بارانی سنترپیوت می پردازیم.

تمام اجزای سیستمهای آبیاری بارانی به صورت کلی و جزئی به شرح زیر می باشد که یکی از مهمترین اجزای سیستم آبیاری بارانی، دستگاه پمپاژ می باشد.

انرژی لازم برای این که آب در لوله های انتقال دهنده به جریان بیفتد را پمپ تامین می کند.

فشار آبی که به وسیله پمپ درون لوله های انتقال دهنده آب پمپاژ می شود نسبت مستقیمی با نفوذ پذیری خاک دارد.

زیرا اگر پمپ میزان آب بیشتری را پمپاژ کند و در خاک جذب نشود، باعث می‌ شود تا روان آب بر روی زمین کشاورزی به وجود بیاید و این امر آبیاری را دچار مشکل می کند.

برای نصب و راه اندازی انواع سیستمهای آبیاری، لوازم و تجهیزاتی مانند پمپ، لوله با سایزهای مختلف که معمولاً ۱۶ میلی متر می باشند.

بهترین روش برای چند برابر کردن پول

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا